Skocz do zawartości

Koła 10x15 z przodu do C360 - co gdzie i za ile ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mógłbyś wcisnąć jakąś 16" z terenówki. Trochę wybrzuszy się środkiem, ale to nie powinno przeszkadzać.

Opublikowano

Ja mam w 4512 koła od piasta przerobione kosztowało mnie to 220 zł a ponoć nowe jedno koło kosztuje 900 zł dlatego dobrego fachowce poszukaj i lepiej przerobić wyjdzie taniej

Opublikowano

Czesc

 

Planuje zalozyc do C-360 przednie felgi od C-385 oraz opony 10x15 - lub zblizone.

 

W zwiazku z tym mam pytania:

 

1. Gdzie najtaniej (sklep internetowy lub firma ktora sprzedaje wysylkowo) kupie nowe, dobre jakosciowo felgi przednie od C-385 (lub pochodnych) ? Konkretne linki mile widziane.

 

2. Jaki dokladnie rozmiar opon dac ? Nie chce zeby rozstaw kol (od zew. do zew. krawedzi opony) z przodu byl wiekszy niz z tylu - a z tylu kola mam w wezszej konfiguracji i tak ma zostac (gwiazdy "od zewnatrz" obreczy). Jednoczesnie z przodu opony maja byc możliwie jak najszersze.

 

3. Jakie konkretnie opony polecacie w tym przypadku (marka, model, rozmiar) ? Nie chce chinszczyzny.

 

pozdrawiam

z gory dzieki

Piotrek

Opublikowano (edytowane)

Jest taka sieć hurtowni Handlopex, ja u nich kupiłem takie felgi, kosztowały niecałe 300 zł za sztukę. Mają je z Pronaru. Opony też u nich kupiłem, 10,0x15,3 z Mitasa 14 przekładkowe. Wszystko przywieźli do domu. www.handlopex.pl

Edytowane przez stajniaomega
Opublikowano (edytowane)

A nie jest tak ze C-385 i Ostrówek maja identyczne felgi ?

 

Tez 9x15 rzekomo: http://www.sklep-gre...oducts_id/26038

 

Farmexpert, ile % rabatu przewidujesz dla uzytkowników forum :) ?

 

Czyli do wyboru mam opony 10x15,3 lub 11,5x15,3 :). Czy przy 11,5 przednia os nie bedzie szersza od tylnej ?

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

Ja kupiłem ostatnio te felgi w grene. W opisie jest błąd, gdyż w rzeczywistości jest to felga 9.00/15.3 a nie 9.00/15. W takim zestawieniu przednie koła nie są szerzej osadzone od tylnych. Jeśli nie chcesz aby podniósł się przód(będzie to źle wyglądać) musisz kupić opony jak w polskim rozrzutniku dwuosiowym, czyli o niższym profilu 10.0/15.3. Ja założyłem opony właśnie o tym profilu ale używane niemieckiego producenta i co? Są wyższe od poprzednich 16" a mam jeszcze komplet innych w tym rozmiarze i są tej samej średnicy. Widzisz sam rzeczywisty rozmiar opon zależy od producenta. Poniżej masz małą próbkę tego jak może to wyglądać.

4412dd88fec71922m.jpg

b7db1225c1270da3m.jpg

Opublikowano

No i to jest odpowiedz - dzieki :) .

 

Szczerze mowiac to zakupiłem juz dziś 2szt. nowych felg od Ostrówka - oznaczenie na czole felgi PRONAR 9.00x15 , ET +12 . Twoje sa identyczne ? Kupiłem w Rolczarze (Pułtusk), 169 zl/szt.

 

Opony juz prawie zdecydowałem sie na nowe 10/75-15.3 10PR marki MITAS - na 99% kupie właśnie te - wg Ciebie w takiej konfiguracji bedzie OK ?

Opublikowano

U mnie jest też pronar, ale jednak rozmiar to 15,3. Co do opon to chyba nie są takie złe. Miałem z przodu je z 10 lat i nadal trzymają nie licząc dziury z boku opony. 10 przekładek będzie wystarczające tak jak w moich obecnych przy turze i 2 barach w kołach nic się nie dzieje.

Opublikowano

Te opony w wersji 10 ply rated , maja wg producenta obciazalnosc ok. 1950kg przy 2,0 bara i ok. 2200kg przy 4,5 bara. Cos koło tego. Wiec chyba do C360 z turem (3 sekcje) spokojnie wystarcza :).

Opublikowano

Witam Panowie

Chciałbym założyć szerokie opony od rozrzutnika polskiego 3.5t do ursusa c-360. I tu właśnie rodzi się moje pytanie czy będą one pasować koła z

felgami na ten rozstaw śrub.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v