Skocz do zawartości
padre1989

Brak ciśnienia w układzie smarowania Belarus 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
padre1989    9

Ostatnio podczas orki wskaznik oleju spadł do 0 i kontrolka sie zapalila. PAtrzac na temperature silnika oralem dalej wszystko bylo ok. Gdy wrocilem i zgasilem ciagnik wydalo sie dziwne gdyz zakazdym razem slychac obrotowy filtr oleju a tym razem bylo inaczej. Zdjalem cala przystawke wraz z filtrem odpalilem i cisnienie z bloku daje zdrowo . WIem ze przycial sie zaworek CZy mial ktos cos podobnego u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

u mnie raz uszczelkę pod przystawką wytopiło i olej zamiast na filtr uciekał do silnika więc też nie było ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    573

W moim zacinał się zaworek i czasami spadało ciśnienie do zera. Tam są trzy zaworki, jeden z nich miał zadre i blokował się w pozycji otwartej po jeździe na większych obrotach silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573

Patrząc na bąka to pod korkiem z lewej jest jeden a z prawej strony dwa też pod korkami. Najlepiej wyjać cały filtr bo Sruba wewnątrz od jednego zaworka jest wkrecona do oporu ale pozostałe dwa są regulowane. Trzeba pierwsze wkręcic do oporu i liczyć obroty żeby ustawić tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    1

Tak, są tam trzy zawory do regulacji gdzie możesz sobie porególować ciśnienie, u mnie nagle spadło,bo okazało się,że pękł w środku bączek i olej uciekał bezpośrednio do miski olejowej ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

u mnie w belarusie 952 po prawej stronie w tym korku nie ma śrubki na śrubokręt tylko taki trzpień ze sprężynką jak więc mam w tym przypadku zwiększyć ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573

Jak filtr jest taki sam jak w mtz82 to mysi byc regulacja cisnienia. Może odkręciłeś nie ten korek co trzeba bo z prawej filtra są dwa. I ten odpowiedzialny za ciśnienie w magistrali da się regulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

tam są dwa po prawej jeden wyżej i bliżej koła drugi niżej i dalej koła prawie przy samym bloku jak odkręcełem ten pierwszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573

Jeśli się nie myle to ten niżej bliżej bloku silnika. Ten u góry zabezpiecz przed nadmiernym cisnieniem tylko hłodnicę oleju i zdaje się nie jest regulowany. Do tego niżej kiepskie dojście bo przeszkadza zdaje się pompa wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

aha czyli to ten niżej bliżej bloku dzięki za informacje

 

tam zapewne będzie śrubka w którą strone mam ją obrócić zeby zwiększyć ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573

W prawo wkręcasz zwiększając w lewo zmiejszasz. Możesz na zapalonym silniku i obserwować manometr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    9

jednak to nie byla wina zaworow.na pierwszy rzut oka na to wygladalo jednak pekla rurka ktora prowadzi olej z pompy do bloku bylo trzeba mise sciagac. rurka ok 15 zl.....nie bylo sensu spawac....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

witam troche nie na temat ale podlacze ostatnio czyscilem odsrodkowy filtr oleju i teraz go nie slychac jak zgasze silnik co moze byc tego powodem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×