Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szyszka    6

.. co moze3 byc powodem .. mam druga 80 i tam biegi chodza jak masełko a tu zmiana zwlaszcza z 3 na 4 i to masakra strasznie zgrzyta co moze byc powodem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    4

cos ze sprzegłem nie wiem co dokładnie ale jak teraz bede u wujka to sie go zapytam ma to samo i ciagnik chce rozpoławiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Tak jak pisał kolega wcześniej może to być niecałkowite rozłączanie sprzęgła lub źle wyregulowany hamulec synchroniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

jest to hamulec sprzegła pisałem gdzies kiedyś o tym sprzegło moze ciezej chodzic jak sie podciagnie ale za to biegi będą lux wchodzic pod kabina trzeba podkrecic srube przy pedale sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Mogły też się poluzować śruby na kole zamachowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filip09    0

Zmieniaj biegi na małym gazie

Edytowano przez tommy66692
Wyłącz caps lock...

John Deere 7430,6620,8200; MF 255; Manitou MLT 725
.................John Deere 1550 WTS.....................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

ma pytanie jak znieniać biegi w tych ciagnikach by nie było zgrzytania ?? mniej więcej wiem jak sie znienia biegi z tym podwójnym wcisnięciem sprzęgła ale nie zawsze to wychodzi i skrzynia zazgrzyta. Może któryś z kolegów wytłumaczy to lepiej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Wciskaj do końca sprzęgło. Chyba że zmieniasz z 5 na 2 to będzie zgrzytało ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wciskam i po dwa razy do samego końca, ale czasami i tak zgrzytają, to strasznie wkurza człowieka.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0
od kiedy ursusy 912 itp. mają 5 bieg :)

 

 

hehe no właśnie :rolleyes:

 

jeżeli chodzi o zmianę biegów "na dwa sprzęgła" to między wciśnięciami sprzęgła dobrze jest trochę przygazować <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Niei wiem ile mają tylko dla przykładu dałem ;P


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

a może trzeba podkręcić hamulec skrzyni żeby szybciej brał bo u mnie była taka sytuacja ale hamulec skrzyni prawie w ogóle nie hamował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    3

U mnie w Zetorze 8045(to ma taką samą skrzynie jak 912) to wciskam na dwa razy ale i tak lekko zgrzyta. Najgorzej zgrzyta jak wrzucam 3 nie wiem co to może być za przyczyna :rolleyes:


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

a do redukowania biegu np z 4 na 3 tez robić "na dwa sprzęgła" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    1

nigdy nie bawiłem się w "dwa sprzęgła", tarcze mam już słabą, ale po zdobyciu wyczucia redukuję nawet z 1II na 3I (U1614), 2II na 3II i odwrotnie bezproblemowo, po prostu gdy wcisnę pedał, to próbuję bezpośrednio natrafić na bieg, nie zatrzymując się na "luzie".


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

to kwestia wprawy, ale końecznie musisz kożystać z podwójnego wciśnięcia i wrzucając na 4 drogową przegazować ostro, jak się wprawisz to normalnie w 95% da się wrzucać w góre bez zgrzytów, od dwóch miesięcy jeszcze mi nie zgrzytnoł przy wrzucaniu na 4 drogową. Po remoncie sprzęgła (tarcza+docisk) po paru miesiącach zaczeło bardzo mało sgrzytać w mojej 914 przy zmianie biegów.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Jak jeszcze miałem 912 to sprzęgło cisnąć trzeba było na dwa razy i elegancko bieg wchodził, zero zgrzytania... ;)


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Ja na przykładzie Zetora 8011, do przodu jak przełączałem to raz sprzęgło, ale nie przyspieszałem ciągnikiem do końca tylko lekko, bo przy mniejszej prędkości lepiej biegi wchodzą i jak silnik ma mniejsze obroty... A zmiana z większego biegu na mniejszy najpierw próbowałem w Ursusie 914, a potem też w swoim 8011 to zwalniałem powiedzmy na 4 żeby silnik miał w miarę nie za duże obroty [lepiej biegi wtedy wchodzą] i bez sprzęgła na 3 i bez zgrzytów wchodziło... Redukowanie lepiej mi wychodziło, jak zmiana z mniejszego na większy... ;)


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz16s    0

gdy właczam 4 bieg to dziwnie zgrzyczy coś ale niewiem co może ktoś miał podobny kłopot


JD 6220+ tur , 6400+tur , URSUS 1614, URSUS912 ursus 360 +tur oraz Deutz Fahr potęgą na moich 136 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

przeważnie w ciągnikach tego typu biegi wchodzą ciężko i może zgrzytać <_< Można powiedzieć że ten typ tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz16s    0

ale w czasie jazdy wśrodku tez coś szeleści


JD 6220+ tur , 6400+tur , URSUS 1614, URSUS912 ursus 360 +tur oraz Deutz Fahr potęgą na moich 136 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

ja mialem podobny problem w mojej 12. najpierw tak jak mowisz cos sie dzialo w skrzyni a potem ginely po kolei biegi. zaczelo sie od 4 i 3 szosowej a po jakims czasie mial tylko 1, 2 i 3 terenowa. nie obylo sie bez remontu kapitalnego skrzyni biegow. przyczyna byly widelki i lozyska igielkowe. ale i tak trzeba bylo wszystko wymienic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez Gacuseks
      Witam
      Mam oto taki problem. Mianowicie wycieka mi olej z układu wspomagania w ursusie 1012. Wyciek jest widoczny na zbiorniku oleju wspomagania, wylatuje w miejscu wejścia zaworu bezpieczeństwa w zbiornik, Pewnie są momenty, że nawet tryska pod ciśnieniem bo dookoła wszystko się klei. Sam zawór bezpieczeństwa rusza się troszkę góra dół w zbiorniku. Może tu upatrywać usterki, czy ten zawór jest wkręcony ?
      Pozdrawiam Michał
    • Przez vw141998
      Witam. Ile macie w 914 napisane w dowodzie rejestracyjnym mocy w kW?? bo mam jakiś dziwny przypadek.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj