Zaloguj się, aby obserwować  
farmtraczek

Farmtrac 80 4WD czy można dorobić turbo

Polecane posty

gambler    5

Raczej tego nie zrobisz w silniku z turbo jest mniejsze cisnienie w cylindze inne krbowody dawka paliwa sama pompa wtryskowa chyba tez ,wtryskiwacze

Ja by nie ryzykował szkoda silnika moze sie skonczyc uszkodzeniem wału lub korbowodu

jest filmik na youtube gosc wstawil turbo do c-385 troche pojezdzil i pekł wal

 

servisant mówił ze duzo ludzi pyta własnie o domontowanie turbo do 675...ale nie jest to takie proste...życie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gambler    5

masz kase to do dzieła......z silnika 1.9 tdi tez potrafia wycisnac 150km albo i wiecej :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Przeróbki były kiedyś w modzie , tras trzeba zastanowić się czy to opłacalne i jak wytrzyma .Nie zagłębiałem się w dane silników 80 4WD,ale jak było kiedyś w USUSACH model 902 lub 914 który miał silniki bez turba ,ale były one doposażone w środku i bloku tak że można było założywszy doładowanie tylko trzeba było : wymienić głowice inne wloty powietrza , pompa paliwa , wtryski kolektory trochę tego było i wybór zależy od Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1067

ale Farmtrac 675DT ma turbo a farmtrac 80 4WD to jest prowie to samo??

 

Starszy FT 675 DT nie posiadał turbo, silniki z turbiną do tego modelu zostały wprowadzone jakiś rok temu dopiero.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez arty
      Może ktoś z użytkowników sprawdzić, albo może ktoś ma dane na temat producenta przedniej osi w ciągnikach Farmtrac 555 chyba to samo jest w 6050C
      Na stronie producenta byla inform acja ze w ciagniku 555 przednia os jaki skrzynia jet marki Carraro. Teraz widze ze na stronie juz zmienili ze przednia os jest Farmtrac -nie Carraro a producent wypiera sie ze w tych modelach nigdy os nie byla carraro, choc w opisie nowego modelu 6050C wciaz jest informacja ze to Carraro. Moze ktoś sprawdzić co jest i co było w rzeczywistości montowane, a także w jaki sposób realizowana jest automatyczna blokada przedniego mostu - czy do przedniego mostu w tych ciągnikach leje sięe specjalny olej do mostow z blokada LSD ? 
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Jjanekk
      Jak sprawdzić stan oleju w tylnym moście w Farmtrac 555 td?
    • Przez farmtraczek
      witam piszę w sprawie biegów cięszko mi chodzą zarówno rewers jak i te drugie czy można je jakoś wyregulować, już próbowałem nie wiem czy tak dopracowali?. jak u was jest z tymi biegami??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj