Polecane posty

Może być problem, bo jest niewłaściwy obieg paliwa, jeśli pada ten zaworek, to ciągnik najpierw zapowietrza się po kilku dniach, potem po dniu, a na koniec po każdym zgaszeniu i albo długo kręci albo wcale nie zapali.

Pompa wtedy też strasznie ciężko się odpowietrza.

 

 

Biorę się za rozbieranie, sprawdzanie, czyszczenie, a jak to nie pomoże to nowy zaworek - oby nie bubel :)  - po wszystkim raport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
El_Polako    0

Kolejny kupiony, fabrycznie nowy zaworek.

Nie wiem czy się śmiać czy płakać...

 

attachicon.gifP2280181.JPG

 

A o co chodzi z tym zaworkiem, co w nim jest nie tak? Pytam bo kupiłem, zamontowałem tak jak trzymałem w ręku(tu pytanie bo w środku jest tak jakby na imbus czy przed zamontowaniem do pompy trzeba to wykręcić, bo ja zamontowałem cały). Wymieniłem między innymi odstojnik, pompkę zasilającą, filtry paliwa, wężyki ale pompka ręczna nie zaciąga paliwa, pompuje długo i nie czuję oporu, coś tam poleciało z baku w stronę odstojnika ale malutko po ściance wężyka i teraz się zastanawiam czy ten brak ciśnienia w pompce przy pompowaniu to nie wina zaworka zwrotnego albo tego że nie wykręciłem tego imbusa? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
El_Polako    0

Dobra...traktor pali, zaworek zamontowany bez rozkręcania taki jak przywieziony ze sklepu i wygląda na to, że wszystko chodzi jak należy, zobaczymy jutro czy się zapowietrzy czy odpali od razu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Możecie podrzucić zdjecia gdzie znajduje sie ten zaworek w popmpie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semenenek    0

U mnie we wladku było robione sprzęgło i docisk podczas montażu nie pasował trzeba było kombinować żeby je zamontować 2 razy oddawałem rolkę od układu bo nie pasowała na ślimak kolki i łożyska szkoda gadać. Panowie może macie jakieś pewne źródła z częściami do wladka ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kupiłem stacyjkę na 5 pinów, zakładam, nie działa. Sprzedający powiedział że nie ma dobrych stacyjek.

Montował ktoś już inną stacyjkę do władka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

25 lat temu przerobione na przycisk. Ale stacyjka musi być, ma grzanie świec żarowych.

Sprzedawca mi poradził stacyjka od fergusona, przerabiał ktoś ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1117

Grzanie też  może być na przycisk . Fordy stare miały tak 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj