Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Geo    10

Proponuję włączniki świateł przerobić tak jak ja przerobiłem, bo też miałem dosyć ciągłego wymieniania na nowe krótko działające. W końcu założyłem włączniki od Poloneza. Jest taki podwójny włącznik w polonezie. Wystarczy wyciąć odpowiedni otwór i założyć te dwa wyłączniki razem z ramką. Jakieś 5 lat temu dałem za te wyłączniki na giełdzie samochodowej 5 zł. Od tego czasu nie mam problemu przynajmniej z włączaniem świateł :). Ostatnio się skusiłem i kupiłem bezpieczniki. Większego bubla chyba nie da się zrobić. Na pierwszy rzut oka nóżki bezpiecznika wydały się za cienkie i jak się okazało są zrobione ze zbyt cienkiej blachy. Cały czas nie kontaktują. Bezpiecznik się strasznie grzeje tak że spalił się nawet bakelit (o ile to jest bakelit ;)) z którego jest zrobiony. Uwaga - grozi pożarem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Dziś rozwaliło mi się łożysko oporowe w sprzęgle kompletnie wyleciały śruty nigdy się jeszcze takie coś nie zdarzyło. Zrobiło się na nim 35 mtg w maju zakładałem nowe...

Co mogło być tego przyczyną czy takie łożyska teraz robią? Łożysko było produkcji rosyjskiej. Stare szumiały często ale nigdy się nie rozleciały


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Albo bubel albo miałeś źle wyregulowane sprzęgło i łożysko oporowe cały czas się kręciło aż się rozleciało


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Co do bezpieczników kupiłem 2 lata temu i są ok. :) A gdzie kupowałeś?

Kupiłem kilka miesięcy temu (chyba ze 3) w sklepie z częściami w Białysmtoku w Starosielcach - ten co ma najwięcej opon na placu ;) i innych maszyn. Ogólnie sklep jest dobrze zaopatrzony, większość części mają, w dobrych cenach, ale zdarzaj się u nich buble. Ale to tak jak właściwie wszędzie. Tylko sprzedawcy jacyś tacy smutni - pewnie szef ich nie ropieszcza :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

włączniki masy - do 1 uruchomienia (obecnie założyłem kręcony z zetora i jest ok - tylko jest nieestetycznie)

włączniki świateł kierunkowskazów - na 1 tydzień - składam stare albo zakładam zakręcane 10A (nie lubią wilgoci)

to chyba oś łożyska sprzęgła - generalnie są tam wycięte 2 wgłębienia, niestety nie wycięte równolegle - o jakieś 30* przesunięte

stacyjki - wypalają się w środku po roku

oprawy świateł (stop+kierunek) wsuwki, plastikowe odblaski (białe) - w starych kabel był przykręcony śrubą, odblask był metalowy, niklowany

przednie reflektory - trzeba było wyciąć większe otwory żeby ustawić na wprost.

cienkie uszczelki - kupiłem arkusz materiału z którego wycinane są uszczelki (3 warstwy) przez co nie muszę kupować cienkich i mazać tego siikonem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sledziu1995    12

W tamtym roku w c-360 3p przeciekała pompka zasilająca od paliwa, chcieliśmy kupić nową membranę ale że cała pompka była nieco droższa to wzieliśmy ją. Nowa pompka pękła przy wkręcaniu, całkiem odlew był niekształtny, przełożyłem membranę i teraz siedzi stara pompka.

Sąsiad wymieniał blok w 255, okazało się żę otwory na śróby do mocowania przodka są żle umiejscowione, mechanik musiał przerabiać.


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Kupiłem śrubę rzymską firmy AGTECH do zetora 7211, ale że chciałem większą i mocniejszą to kupiłem od "osiemdziesiątki" .

Kupno było późną jesienią a na wiosnę dopiero rozkręcałem by założyć do pługa.

Rozkręcając śrubę okazało się że z jednej i drugiej strony miało ten sam gwint :D i nie chciało się skręcić ani rozkręcić a jedynie przekręcić :D hehe

Pojechałem z nią do sprzedawcy i wymienił mi na nową tej samej firmy bez problemu ale już poprawnie wyprodukowaną.

 

Dla niewtajemniczonych to śruba rzymska jest to górne cięgło trójpunktowego układu zawieszenia TUZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

4 lata temu kupiłem nowy pług 1.skibowy łąkowy, nie pamiętam firmy bo zaraz po kupnie odpadła blaszka znamionowa (cena ok 2000zł), bubel niesamowity, lepiej orze się łąkę grudziądzem 3x30 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Sorki, ale dokładnie nie wczytałem się w temat, a tak w temacie to w mojej rodzinie kilka lat temu robili remont t-25, kupili zestaw naprawczy: tłoki, tuleje ( made in.......nie wiem ) i już po remoncie można było odczuć, że traktor ma niskie sprężanie; po ok. 2. latach wykonali kolejny remont ale kupili rosyjskie części i wygląda na to, że sprężanie wzrosło bo rozrusznik ma ciężej kręcić przy odpalaniu i silnik nabrał wigoru. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój bubel kilka lat temu kosztował 400 zł.a był to akumulator VARTA średniej klasy (bodajźe kolor srebrny) zakupiony do golfa na jesieni bo stary licho kręcił,lecz ten nowy po 3 m-c. na mrozach też zauważyłem że coś nie tak a zbliżało się wesele a mróz -25st.celsjusza więc postawiłem samochód na dworzu na noc a tu rano niespodzianka po przekręceniu stacyjki i załączeniu się świec żarowych światło wewnętrzne przygasło na akumulatorze 85ah.razrusznik nawet nie obrócił silnika.Akumulator reklamowałem lecz reklamacja ni była uznana z powodu złego prądu ładowania po którym akumulator na mrozie zamarzł.Zakupiłem drugi tym razem Polski Centra Futura podobnej mocy i sprawdzeniu prądu ładowania który był poprawny-użytkuje go już 3 rok i problemu z rozruchem na mrozie nie mam a VARTE NIE WARTO KUPOWAĆ I BOGACIĆ NIEMCÓW .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

W tamtym roku w c-360 3p przeciekała pompka zasilająca od paliwa, chcieliśmy kupić nową membranę ale że cała pompka była nieco droższa to wzieliśmy ją. Nowa pompka pękła przy wkręcaniu, całkiem odlew był niekształtny, przełożyłem membranę i teraz siedzi stara pompka.

Sąsiad wymieniał blok w 255, okazało się żę otwory na śróby do mocowania przodka są żle umiejscowione, mechanik musiał przerabiać.

 

Uwaga na przeróbki! Wydaje mi się, że w niektórych wyrobach specjalnie są źle umiejscowione otwory albo inne wady po to aby w przyszłości nie uznać reklamacji na bardziej poważne wady. Ja takie buble odnoszę do sklepu gdzie kupiłem i szukam dobrych części. Oczywiście nie zawsze się udaje. Trzymajcie paragony! Kiedyś mogą się przydać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

W szkole wymienialiśmy pompkę w MF255, to miała jakiś otwór nawiercony nie wiem po co, że gdy silnik pracował, to leciał z niej olej. Przełożyli potem bebechy do starej pompki i teraz jest git.

 

A wracając do Władków, to bublem są zaworki te co zakłada się z tyłu pompy wtryskowej. Wytrzymują ok. 370 dni, potem siadają.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

Witam. Ostatnio kupiłem na allegro krótsze ramię do układu kierowniczego. Niestety nie pasuje tzn wchodzi na oś ale nie da się wkręcić śruby (14) zaciskającej ramię. Otwór jest ewidentnie za blisko środka i śruba nie przechodzi.

 

Uważajcie.

 

Rozwiązanie oczywiście jest: w otwór włożyłem śrubę 12 (ledwo weszła) i skręciłem nakrętką. Trzymie. Ale i tak uważam to za jakiś bubel.

 

Pozatym polecam wszystkim to rozwiązanie z krótszym ramieniem. Co prawda trzeba więcej pokręcić kierownicą ale kręci się super. Jak dodatkowo zapnie się jakąś maszynę to już bajka. Trzeba tylko uważać, ponieważ jak pierwszy raz przekręciłem kierownicą na max w (chyba) lewo to ślimacznica wyjechała ze ślimaka i mogłem kręcić kierownicą dalej ile chcę. Trzeba oczywiście troszkę przestawić ramię w odpowiednią stronę i już jest dobrze.


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Kolejny bubel - klosze lamp tylnych. Doświadczyłem przy żarówce stop - przy normalnym użytkowaniu, żarówka dwuwłóknowa, właściwie założona, klosz praktycznie stopiony. Zdiełano w Białorusk. Założony nowy (zdiełano ...) - to samo. Będzie musiał chodzić ze stopionymi kloszami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Lampy metalowe jakis czas widziałem na rynku te się nie topią bo mają wiele mocniejszy klosz


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

parę dni temu kupiłem nowe taśmy hamulcowe do Władymirca, po założeniu okazały się o 1 cm za krótkie, w żaden sposób nie idzie ich naciągnąć,

jak będziecie kupować to radzę mierzyć stare i później te w sklepie, towar był podobno oryginalny rosyjski, jako okładzina jest w nich sznurek nasączony jakąś mazią, mimo że jedną nieźle skierałem przy wyciąganiu, towar przyjęli bez szemrania

 

oddawajcie buble do sklepu niech zwracają uwagę dostawcom

 

pozdrawiam

Edytowano przez Ja-Mam-Wladka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stronik786    0

Miesiac temu kupiłem nowe zwrotnice do mojego władka . Lewa na trzeci dzien się tak zapiekła że gazem nie daliśmy rady wyjąć,i trzeba było nową półoś załozyć Prawa po dwóch tygodniach to samo zrobiła,i musiałem pszeprośić stare zwrotnic lekko wyrobione ale twarde.Dodam że mam założoną wspome i tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Uwazajcie na czujniki stopu, u mnie nowy padl po kilku miesiacach.

Nie kupujcie zegarow temperatury w plastikowej obudowie, gorszego dziadostwa nie widzialem, wskazowka robi co chce i nie pokazuje temperatury. Juz lepiej taki na rurce, przynajmniej to dziala.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nowy zakup: zawór, tłumik, część nr: 21.1106420

Zapraszam do komentowania:

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/560/c2or.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/541/7z58.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/842/8qnn.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/577/jowm.jpg

Gdyby sprężynka była prosta, toby kulka wpadła do środka.

Nieco przerobiłem końcówkę i złożyłem wszystko do kupy:)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Kupiłem włącznik do świateł pochodził nie całe dwa tygodnie. To był już chyba 6 włącznik. Lepiej zamontować od czegoś innego i będzie spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wiem, ze te z plastikowa dzwignia wytrzymuja 15... minut, po tym czasie dzwignia jest stopiona, a w tych z metalowa co wysiada?

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj