soltys123

Czy będzie problem

Polecane posty

soltys123    0

Witam planuje zakupić ciągnik MTZ 920 ale sprowadzony z litwy przez firme ROLNEX za 80 tys brutto z tym że będe jego drugim właścicielem z tego co zrozumiałem. Ciągnik biore na MLODEGO ROLNIKA i czy myślicie że nie przyczepią sie do mnie z Agencji jak bede wióżł fakture z zakupu?

I jesli byl taki temat to sory ze zakladam nowy ale nie moglem znalezc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu82    0

Ale teraz mtz słyszałem że nie da sie zarejestrować tych nowych a ten jest nowy czy używany ?

Nie lepiej jakąs proxime kupic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

krzysiu82 gdzieś napisałem o rejestracji Belarusów

Ludzie normy emisji spalin obowiązują na modele, które są nowością na rynku, tyczy się to każdego pojazdu dopuszczonego do ruchu publicznego. Tak mi wytłumaczył koleś co wypełnia wnioski zawodowo, a na Belarusy mówił że jeszcze się z tym problemem niezarejestrowania nie spotkał i kazał mi spać spokojnie.

A Belarus dajmy na to 820 czy 952.3 to są modele powstałe grubo przed rokiem 2012, więc wydziały nie mają prawa ich nie zarejestrować, i wprowadzają w błąd niedoinformowanych ludzi (być może robią to celowo, tego nie wiem) i ci wracają z podkulonym ogonem.

A Proxima tej samej mocy i mniejszej też na 100% więcej spali, co teraz ma ogromne znaczenie.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mazowszak    100

Tak teraz jest kolega brak Belarusa z Lupsu z Ciechanowa i też jest drugim właściecielem tego ciągnika i mówił że nie będzie problemu, więc chyba niema się czym martwić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

Proxima droższa jest zreszta we wniosku mam zaznaczone ze ciagnik MTZ wiec innych wogole nie szukam, a co do lupusa to tez ich bralem pod uwage ale sie z cena ostatnio podniesli. A tu w rolnexie za 80 tys i juz skrzynia synchronizowana szerokie ogumienie wiec wydaje mi sie ze cena jest niezla jak za ten traktor ale balem sie wlasnie tego czy nie bede mial pozniej problemow w agencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody222    0

Ja biotę euro 3 mtz i mam sopkojną głowę a co do rejestracji z 1 jest problem a znów na używany jest 2 problem ponieważ to nie takie proste z agencją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

No i ile za niego placisz? No ale ja we wniosku nie mam zaznaczone ze NOWY tylko mam napisane ,, CIAGNIK ROLNICZY O MOCY" bez slowa nowy wiec mysle ze nie bede mial problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Agencje obchodzi tylko dowód rejestracyjny zakupionego ciągnika, homologacja, faktura lub umowa kupna sprzedaży ciągnika, oświadczenie że nie kupiłeś od rodziny. Jeśli w papierach masz wpisane ciągnik a nie nowy ciągnik to pewnie przejdzie. Najlepiej zadzwon do biura wsparcia inwestecyjnego w którym leży twój wniosek i Ci powiedzą napewno co i jak. Bo to wszystko zależy od osoby która rozpatruje twój wniosek w tym biurze.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Ty @sołtys nie myśl za dużo tylko jak Tobie radzi @Biebrzak, zadzwoń do ARiMR i od osoby prowadzącej Twój wniosek dowiedz się, czy taka opcja przejdzie, inaczej przy rozliczeniu wniosku może to być bolesne. My możemy mówić że jest oki, a Ty trafiłeś na prowadzącego, który ma inne zdanie i jesteś ugotowany.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

nie będzie problemu z niczym. Ja we wniosku miałem wpisane zakup zetora o mocy 60-70 KM ale zakupiłem belarusa 952,2 i nie było z niczym problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Proxima droższa jest zreszta we wniosku mam zaznaczone ze ciagnik MTZ wiec innych wogole nie szukam, a co do lupusa to tez ich bralem pod uwage ale sie z cena ostatnio podniesli. A tu w rolnexie za 80 tys i juz skrzynia synchronizowana szerokie ogumienie wiec wydaje mi sie ze cena jest niezla jak za ten traktor ale balem sie wlasnie tego czy nie bede mial pozniej problemow w agencji.

Akurat skrzynia zsynchronizowana to dla mnie nie zaleta a wręcz wada i to spora, biegów mamy mniej i V-max jest mniejszy, a zgrzyt to nie problem, z początku to obie tak samo zgrzytają.

Ja biotę euro 3 mtz i mam sopkojną głowę a co do rejestracji z 1 jest problem a znów na używany jest 2 problem ponieważ to nie takie proste z agencją

Jak bym miał brać Belarusa 952.4 czyli euro 3 to już bym wolał kupić Polmota 9014H (92KM) cenowo wychodzi tylko o ok. 8 tys drożej wg. Agrohandlu Woźniaków k./Kutna. A o wyposażeniu nie wspomnę, które bije Polmot na głowę Belarusa pod każdym względem niestety, wiem, bo jeździłem obydwoma.

maksymalnie pięcioletnie maszyny można kupić na MR

Na MGR tak samo.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

No i ja nie potrzebuje żadnych luksusów mam 14 ha ziemi więc nawet jakby produkowali dalej C 360 to by mi wystarczył:) A co do skrzyni to taką mi proponowali i taką biore. W sobotę już jadę umowe podpisać i za tego 920 na tych średnich kołach i na stożku płace 75 tys. brutto więc wydaje mi się że cena bardzo dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj