soltys123

Czy będzie problem

Polecane posty

soltys123    0

Witam planuje zakupić ciągnik MTZ 920 ale sprowadzony z litwy przez firme ROLNEX za 80 tys brutto z tym że będe jego drugim właścicielem z tego co zrozumiałem. Ciągnik biore na MLODEGO ROLNIKA i czy myślicie że nie przyczepią sie do mnie z Agencji jak bede wióżł fakture z zakupu?

I jesli byl taki temat to sory ze zakladam nowy ale nie moglem znalezc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu82    0

Ale teraz mtz słyszałem że nie da sie zarejestrować tych nowych a ten jest nowy czy używany ?

Nie lepiej jakąs proxime kupic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

krzysiu82 gdzieś napisałem o rejestracji Belarusów

Ludzie normy emisji spalin obowiązują na modele, które są nowością na rynku, tyczy się to każdego pojazdu dopuszczonego do ruchu publicznego. Tak mi wytłumaczył koleś co wypełnia wnioski zawodowo, a na Belarusy mówił że jeszcze się z tym problemem niezarejestrowania nie spotkał i kazał mi spać spokojnie.

A Belarus dajmy na to 820 czy 952.3 to są modele powstałe grubo przed rokiem 2012, więc wydziały nie mają prawa ich nie zarejestrować, i wprowadzają w błąd niedoinformowanych ludzi (być może robią to celowo, tego nie wiem) i ci wracają z podkulonym ogonem.

A Proxima tej samej mocy i mniejszej też na 100% więcej spali, co teraz ma ogromne znaczenie.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mazowszak    100

Tak teraz jest kolega brak Belarusa z Lupsu z Ciechanowa i też jest drugim właściecielem tego ciągnika i mówił że nie będzie problemu, więc chyba niema się czym martwić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

Proxima droższa jest zreszta we wniosku mam zaznaczone ze ciagnik MTZ wiec innych wogole nie szukam, a co do lupusa to tez ich bralem pod uwage ale sie z cena ostatnio podniesli. A tu w rolnexie za 80 tys i juz skrzynia synchronizowana szerokie ogumienie wiec wydaje mi sie ze cena jest niezla jak za ten traktor ale balem sie wlasnie tego czy nie bede mial pozniej problemow w agencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody222    0

Ja biotę euro 3 mtz i mam sopkojną głowę a co do rejestracji z 1 jest problem a znów na używany jest 2 problem ponieważ to nie takie proste z agencją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

No i ile za niego placisz? No ale ja we wniosku nie mam zaznaczone ze NOWY tylko mam napisane ,, CIAGNIK ROLNICZY O MOCY" bez slowa nowy wiec mysle ze nie bede mial problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Agencje obchodzi tylko dowód rejestracyjny zakupionego ciągnika, homologacja, faktura lub umowa kupna sprzedaży ciągnika, oświadczenie że nie kupiłeś od rodziny. Jeśli w papierach masz wpisane ciągnik a nie nowy ciągnik to pewnie przejdzie. Najlepiej zadzwon do biura wsparcia inwestecyjnego w którym leży twój wniosek i Ci powiedzą napewno co i jak. Bo to wszystko zależy od osoby która rozpatruje twój wniosek w tym biurze.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    628

Ty @sołtys nie myśl za dużo tylko jak Tobie radzi @Biebrzak, zadzwoń do ARiMR i od osoby prowadzącej Twój wniosek dowiedz się, czy taka opcja przejdzie, inaczej przy rozliczeniu wniosku może to być bolesne. My możemy mówić że jest oki, a Ty trafiłeś na prowadzącego, który ma inne zdanie i jesteś ugotowany.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    53

nie będzie problemu z niczym. Ja we wniosku miałem wpisane zakup zetora o mocy 60-70 KM ale zakupiłem belarusa 952,2 i nie było z niczym problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Proxima droższa jest zreszta we wniosku mam zaznaczone ze ciagnik MTZ wiec innych wogole nie szukam, a co do lupusa to tez ich bralem pod uwage ale sie z cena ostatnio podniesli. A tu w rolnexie za 80 tys i juz skrzynia synchronizowana szerokie ogumienie wiec wydaje mi sie ze cena jest niezla jak za ten traktor ale balem sie wlasnie tego czy nie bede mial pozniej problemow w agencji.

Akurat skrzynia zsynchronizowana to dla mnie nie zaleta a wręcz wada i to spora, biegów mamy mniej i V-max jest mniejszy, a zgrzyt to nie problem, z początku to obie tak samo zgrzytają.

Ja biotę euro 3 mtz i mam sopkojną głowę a co do rejestracji z 1 jest problem a znów na używany jest 2 problem ponieważ to nie takie proste z agencją

Jak bym miał brać Belarusa 952.4 czyli euro 3 to już bym wolał kupić Polmota 9014H (92KM) cenowo wychodzi tylko o ok. 8 tys drożej wg. Agrohandlu Woźniaków k./Kutna. A o wyposażeniu nie wspomnę, które bije Polmot na głowę Belarusa pod każdym względem niestety, wiem, bo jeździłem obydwoma.

maksymalnie pięcioletnie maszyny można kupić na MR

Na MGR tak samo.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

No i ja nie potrzebuje żadnych luksusów mam 14 ha ziemi więc nawet jakby produkowali dalej C 360 to by mi wystarczył:) A co do skrzyni to taką mi proponowali i taką biore. W sobotę już jadę umowe podpisać i za tego 920 na tych średnich kołach i na stożku płace 75 tys. brutto więc wydaje mi się że cena bardzo dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DrJoint
      Witam.  Nie moge zrozumieć na jakiej zasadzie dziala regulator silowy, dokladniej o co chodzi z tą cienka rurka od rozdzielacza przy pompie do regulatora siłowego. Zeby regulator działał musi dostawac cisnienie także w tą rurke?
      Chce wyrzucić fabryczny rodzielacz i wstawic wlasny. Z pompy do rodzielacza od tura, kontunuacja cisnienia jako zasilenie nowego zwykłego rozdzielacza, z jego kontynuacja jako zasilenie regulatora siłowego. Jak zrobic by to działało? 
      Zostaje mi chyba tylko opcja zeby ten nowy rodzielacz kupić z 1 sekcja plywajaca wiecej i tam wpiąć silownik podnosnika?
       
    • Przez panmino
      Czołem, nadeszły upały a klima słabo działa W 952 mam chyba fabryczną jest trochę lepiej ale w 1025 dokładem  jako akcesoria dodatkowe dostosowane do belarusa oczywiście, No i w tym 10 25 na początku było dobrze a teraz pomimo sprawdzenia klimatyzacji słabo chłodzi, muszę głowę wkładać pod nawiew żebym miał poczucie jakiegokolwiek schłodzenia. Serwis w tym roku robiła inna osoba niż ten gość który mi podłączał tę klimę jako nową. Jakieś sugestie co można poprawić?
    • Przez Konik12
      Witam wszystkich, 
      stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 
      Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 
      Z góry dziękuję za pomoc.

    • Przez totylkoja
      Panowie ma ktoś z Was wiedzę/patent jak cofnąć siłowniki / naciągnąć łańcuch na obrotnicy? Czyściłem zbiornik hydrauliki i wymieniałem przednią pompę- na logikę nic nie powinno się stać z elementami poniżej a jednak... luźna nakrętka na jednym z siłowników, nie zobaczyłem i przy pierwszych manewrach obrotnicą wysunęło mi myślę, że na 3/4 oba siłowniki. kieta luźna, nawet nie łapie za zęby 😮
    • Przez Voo
      Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj