rami

problem z odpaleniem renault155-54

Polecane posty

rami    18

witam mam taki problem że w zimę go nie odpalałem to na wiosnę nie chce zapalić mi teraz nie wiem co jest grane może ktoś wie co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jesli kreci to zlej paliwo, wymien filtry, tak na poczatek


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Opisz to jakoś bardziej dokładnie. Jak kręcisz rozrusznikiem to dym z komina leci?? jeśli nie to odpowietrz.Jeżeli dym leci z komina a nie możesz zapalić to może za wolno kręci wałem. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapalenie na zaciąg i potem trochę pojeździć, zgasić i spróbować zapić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Zaciąganie odpada w tych ciągnikach. Jedyna rada to spróbować odpowietrzyć i zapalać z przyciskiem START.Jeśli to nie pomorze to można podać plaka pod filter powietrza(byle nie samostartu)tak odpalają mechaniki osobówki.Jeśli odpowietrzanie nieda rezultatu i nawet nie zadymi to ciekawe co czy pompa czy wtryski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Jeśli nie zadymi to do sprawdzenia wtryski i pompa. Oczywiście nie w garażu u pana Wieśka tylko w porządnej firmie która się tym zajmuje ale z drugiej strony żeby przez zimę się po psuła pompa albo wtryski jakoś w to nie wieże. A próbowałeś odpowietrzać ?? spróbuj jeszcze podjechać do niego innym ciągnikiem z zapalonym silnikiem i podpiąć kable do akumulatora

Edytowano przez kamin60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

filtry w porządku odkręciłem przewod wysokiego ciśnienia na pompie paliwo sika do góry ale z tlumika nic nie widać kręci mało silnik nie wyskoczy

 

bo mam prostownik rozruchem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

To szczerze powiem nie mam zbytnio pojęcia a mam pytanie dlaczego nie wolno na zaciąg ?? tego ciągnika zapalać?? przecież to nie fendt z sprzęgłem olejowym czy skrzynią bezstopniowa. Sorry za błędy pisze na kom

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Jeżeli jest pełna mechanika to można odpalać. Moja jak się zapowietrzy jak mi zbraknie paliwa to zaleje chwile podpompuje ręcznie poźniej troche rozrusznikiem i linka bo inaczej to chyba ze 3 akumulatory by zżarła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Sprawdź czy na przewodach przy wtryskiwaczach jest paliwo jak sie rozruchem kręci. Później możesz wyjąć jeden wtryskiwacz i zobaczyć czy pompa daje radę rozpylić paliwo

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Moja 106-54 też nie była odpalana całą zimę i też nie chciała na wiosnę odpalić od akumulatora. Po pierwsze miałem już bardzo słaby akumulator więc kupiłem nowy. Po drugie na nowym dalej nie paliła więc poluzowałem nakrętkę od przewodu wysokiego ciśnienia na jednym wtryskiwaczu i to wystarczyło. Zakręciłem kilka obrotów na rozruszniku, jak poszło paliwo spod tej nakrętki dokręciłem ją i silnik odpalił jakby nigdy nic. Najprawdopodobniej jest to samo czyli zapowietrzony układ zasilania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wygląda na zapowietrzony bo brak dymu to brak paliwa.

Proponuje koledze odkręcić wszystkie przewody wysokiego ciśnienia ale przy wtryskach i kręcić, dokręcać po pojawieniu się paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz jeszcze nie wiesz wykręciłem wtryski i pompę do sprawdzenia okazało się że dwa wtryski były zepsute ale pompa w porządku teraz czekam na dostawę wtrysków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj