yacenty

Ceny ciągników 2012

Polecane posty

kajmanek15    6

Witam was koledzy a wie ktos może ile kosztuje Valtra n 101 N92 lub A92.... :) proszę o szybką odp. z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcysia    0

ta cena za jd to brutto ma się rozumieć tak?i czy to jest już ostateczna cena po negocjacjach?

 

 

Netto oczywiście po negocjacjach. Z tym że NH jakoś tak słabo do sprawy podchodził ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3838

 

 

Netto oczywiście po negocjacjach. Z tym że NH jakoś tak słabo do sprawy podchodził ....

jaka kompletacja - bo cena wysoka


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5

New holland td5050 136 tysięcy brutto w promocji, kóra się dziś zakończyła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

A ile kosztuje Steyr 6125 Profi?


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    287

New holland td5050 136 tysięcy brutto w promocji, kóra się dziś zakończyła :)

 

W jakim wyposażeniu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5

klimatyzacja, siedzenie pnematyczne, kapcie 480 tył, 360 przód, rewers hydrauliczny, obciążenie na przód :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

NH T5.115 - ze skrzynią 24x24 (3x4 + półbieg), opony 420/520, dolna listwa do przyczep, obciążenie na przodzie 400kg, pneumatyka, klimatyzacja, bez przeszkolego dachu, radio - 220 tyś brutto

Forterra 110 (na silniku 16V)- przedni TUZ, obciążenie kół tylnych 230 kg, opony 420/520, dolna listwa do przyczep, siedzenie gramer, cyfrowa deska rozdzielcza, dodatkowe oswietlenie na przodzie i tyle, podgrzewane szyby i lusterka, kogut, radio, łaczniki górne i jabłka do haków - przód i tył (o dziwo NH tego nie dawał) 203 tyś brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2198

Claas Arion 610C-opony 480/600, przedni tuz, obicążnik 600kg, 3 pary hydrauliki z tyłu, radio pioneer. 227tys netto

Valtra N113 Hitech opony 480/600, przedni tuz. 248tys netto

Valtra N123 Hitech opony 480/600, przedni tuz 252tys netto

Valtra N143 Hitech opony 480/600, przedni tuz 260tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    287

NH T5.115 - ze skrzynią 24x24 (3x4 + półbieg), opony 420/520, dolna listwa do przyczep, obciążenie na przodzie 400kg, pneumatyka, klimatyzacja, bez przeszkolego dachu, radio - 220 tyś brutto

Forterra 110 (na silniku 16V)- przedni TUZ, obciążenie kół tylnych 230 kg, opony 420/520, dolna listwa do przyczep, siedzenie gramer, cyfrowa deska rozdzielcza, dodatkowe oswietlenie na przodzie i tyle, podgrzewane szyby i lusterka, kogut, radio, łaczniki górne i jabłka do haków - przód i tył (o dziwo NH tego nie dawał) 203 tyś brutto.

 

 

To widzę,że tak dużo NH nie podrożał. W lutym klasował sie w podobnej cenie. Z tego co mi się o uszy obiło,jakaś promocja na Zetory jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Egzo    27

Zorak przy takiej różnicy bierz NH i nawet się nie namyślaj - rada użytkownika Forroty ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki01    1

Witam. Prosiłbym o cenę netto Lamborghini R3.105 DT. Fotel pneumatyczny, skrzynia biegów 30p+30t, klimatyzacja, podnośnik sterowany elektronicznie, siłowniki wspomagające, komplet obciążników tył przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki01    1

up@To by się zgadzało. Właśnie taką dostałem ofertę.

Edytowano przez jarecki01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    287

Dostałem dziś ofertę na John Deere 6105R

-skrznia AutoQuad Plus 24/24 Eco Shift

-lepsze siedzisko

-szersze opony tył 540/65R38, przód 480/65R24

-system podgrzewania paliwa

-immobilizer

- 2 leflektory w lini kabiny H3

- jeden kogut

-zaczep transportowy automatyczny.

Jeszcze kilka małych bajerów,cena to 246000 netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2198

Jaka moc tego johnego i co daje eco shift?? Dopasuje półbiegi może czy automatyka zmiany półbiegów??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hassi37    21

Mam pytanie czy NH T5.95 za 154000 netto to jest dobra cena bo diler mi truje d..e że więcej nie może zejść z ceny .Wyposażenie klimatyzacja obciążniki na przód, 3 wyjścia hydrauliczne ,szerokie opony przód chyba 460 tył 540 , pompa 80 i wspomagająca 40 bez sprężarki skrzynia 24x24.Proszę o podpowiedz czy ktoś dostał u siebie lepszą cenę i jaką za ten model.

Edytowano przez hassi37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek91    0

Co myślicie za o MF 5410 pytałem dziś cena 160 000 tys.netto.? nie wiem warto go czy coś tańszego zetor , new holland , coś innego polecicie bo już sam nie wiem .

Edytowano przez janek91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez NewVario
      Hej i czołem Koledzy ,
      zacznę może od najważniejszej rzeczy : ze względu na coraz to rosnące (chore ceny) maszyn i ciągników przeszła mi zajawka na modernizację ... mam podpisaną umowę od czerwca i chcę zacząć ją realizować poprzez jakieś zakupy.

      Czemu zakładam temat? Ponieważ chcę się doradzić osób, które mają jakieś doświadczenie w tym temacie. Kwota dofinansowania jest śmieszna, a potrzeby gospodarstw "milionowe".
      Mam stary główny ciągnik z 1986 r. o mocy 143 km, obecnie używam go w transporcie z przyczepą tandem 12t oraz  gruberem 2,6m, gdzie pracuję na 30-40 cm bezorkowo , ciągnik ciągnie ten agregat 6 zębowy na ciężkich ziemiach z prędkością 6-10 km / h. o ile pod pszenicę jestem zadowolony z efektu bezorki po rzepaku , o tyle po pszenicy pod rzepak bezorkowo wydaje mi się, że mam za słaby agregat (słabo miesza). Ciągnik nie psuje się często, lecz ma swoje mankamenty, nie wspominając o braku klimy; - ogólnie komfortu.
      Mam 15m opryskiwacz pilmet, bez rozwadniacza, bez komputera. o pojemności 1000l.
      Mam rozsiewacz mxl 850 z nadstawką na 2 big bagi. 
      Posiadam 12 t. tandem oraz 6t przyczepę wywrotkę.
      Pracuję na areale ponad 100 ha , 40 ha ziemii bardzo ciężkiej gliniastej oraz reszta ziemii lekkiej IVa,b-V klasa.
      Duży udział bo ok. 20-30% struktury zasiewów stanowi rzepak ozimy, 20% pszenica ozima, a 50% zboża jare.
      Ogólnie w sezonie jest problem z obsługą "na czas" oprysku w rzepaku, pszenicy ozimej, ogólnie staram się stosować najmniej jak to możliwe chemii, lecz jest to nieuniknione. Jestem młodym człowiekiem ok. 30 roku życia, mam świadomość tego, że najważniejszą maszyną w gospodarstwie powinien być opryskiwacz, ponieważ przez niego przelewa się ogrom "pieniędzy" oraz to on decyduje o naszym kontakcie z chemią ... obecnie nie jestem zadowolony z tego, że muszę stać nad beczką i "wdychać chemię" przy sporządzaniu cieczy roboczej, zamiast np. korzystać z komfortowego rozwadniacza oraz rozłączania sekcji z komputera, gdzie obecnie robię to ręcznie... musząc otwierać kabinę podczas oprysku.
      W żniwa pojawia się problem np. z odbiorem zboża, ponieważ mam za mało przyczep ...
      Uprawę bezorkową wykonuję ciągnikiem 143 km, lecz mam za słaby agregat, zresztą możliwości tego ciągnika są ograniczone i nie wiem czy pociągnąłby chociażby 3 belkowy agregat 2.5m na ciężkiej glinie .
      Ciągniki ze średnią wieku 30 lat są awaryjne. Często mnie zawodzą.
      Ścieżki modernizacji parku maszynowego swojego gospodarstwa przedstawiają się następująco:
      1. Zakup ciągnika 6 cylindrowego np. marki Massey Ferguson 7716 dyna6 , Valtra T154 , John deere 6155m za ok. 380 tyś netto lub ciągnika 6 cylindrowego t174e o mocy 177 km, gdzie na tryb eko mógłbym wgrać mapę np. 215 km z modelu t214. za ok. 410 tyś netto.
      do tego dokupiłbym agregat bezorkowy np. Agrolift 3 belkowy 8 rap 2.5m do wyżej wymienionych ciągników, bądź 3m spec hd do ciągnika t174e , lecz czy on da z nim radę jechać 12 km/h na ciężkiej glinie 30 cm głęboko nawet po podniesieniu mocy do 215km ?
      W tym wariancie, lepiej chyba dołożyć te 30 tysięcy do bardziej przyszłościowego modelu t174?
       
      2. Wariant: Zakup maszyn:
      -opryskiwacz UG 3200 l / 27m/15 m Amazone za ok. 170 - 220 tyś netto w zależności od wyposażenia. A może ze względu na krótkie okna pogodowe, lepiej kupić opryskiwacz z rękawem np. bury vento ?
      -przyczepa 14 t 2 osiowa - ok . 65-70 netto;
      - Agregat bezorkowy 2,5m agrolift 3 belkowy; ok. 25 tyś netto.
      - 5 zębowy pług dłutowy z agro liftu na zab. hydro za ok. 35 tyś netto.
      - dodatkowo myślałbym wtedy o używanym ciągniku ok . 160 km np. claas arion z 2010 r. itd.  np. za 100-120 tyś netto.
       
      Ogólnie mam 60% dofinansowania max 200 tyś . Więc najbardziej opłaca mi się zakup do 333 netto. Porządnego ciągnika 6 cyl za tę kwotę niestety nie kupię, średnio mi się widzi dokładać do 450 tyś . 
       
       
      Opisałem bardzo pokrótce moje problemy.
      Chciałbym uzyskać jakiejś rady, pomocy w którą stronę powinienem się zmodernizować. 
       
       
       
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj