vitoma

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

a ja widzialem u naszego kolegi Wojtka kierownice identyczna jak ta co masz tylko mniejsza, jak dla mnie do wspomagania to ideal bo on swojego 3502 ma ze wspomaraniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Krzysiek a zdejmowales mu dekielek z tej kierownicy i zagladałes pod nakretke czy mocowanie jest takze na wpuscie i srednica czopa jest identyczna ? Bo wiesz z zewnatrz to ona moze tak samo wygladac, ale mocowanie byc inne.

 

Mysle ze 3502 i 3702 maja takie samo mocowanie kierownicy (no ale to tylko moje domysly, pewnosci nie mam) wiec i ta z 3502 chyba nie bedzie pasowac. Widzialem sie wczoraj z Wojtkiem i mialem w planach sie go zapytac o ta kierownice (tzn sprawdzic to) ale w koncu zapomnialem.

 

Poki co jedzie juz do mnie taka kierownica jak byla ale nowa, w koncu na ta niska sie nie zdecydowalem, bo roznica na srednicy raptem 2cm, a moglby byc problem z wsiadaniem (kolana) bo fotel jest dosyc wysoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

No niestety ale to nie moja wina ze polskie firmy sprzedaja kompletnie niedopracowane produkty - chyba wiedza ze wiekszosc ludzi uzywa wspomagania razem z TURem to jak moga sprzedawc cos co koliduje z wspornikami turów ???!!! Przeniesienie silownika wspomagania to nie bylo moje widzi mi sie a koniecznosc. Przedluzylo mi to robote o 2 dni ale co poradzic.

 

Jutro jest plan posadzic kabine na ciagniku.

 

Dodam jeszcze ze TUR tez wymaga przerobki. Hydramet zrobił za dlugie wypory slupów.

Słupy nie stoja prosto i nie przylegaja cala stopa do ramy - trzeba przefrezowac otwory a to kolejna przerobka. Ale na jutro rano podobno ma to juz byc sfrezowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121
Napisano (edytowany)

Dopiero podczas Twojego remontu wiekszość ludzi dowie sie jakie lipne produkty produkuja polskei firmy. Totalna porażka z ich strony!

Widać właśnie ich "profesjonalizm" o ile można to tak nazwać!

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52
Napisano (edytowany)

88621677.jpg

 

66676043.jpg

 

Osłona załozona.

 

69916982.jpg

 

58963388.jpg

 

Tak wlasnie przylegały slupy TURa - wypory poszly do przerobki ;[ . Zenada Panowie (i Panie), zenada -_- <_< <_< <_< ...czołowy Polski producent turow zeby cos takiego odstawiał. Tur mial byc juz dzis przykrecony ale wlasnie dlatego zostało to przełożone na jutro.

 

55173408.jpg

 

56624801.jpg

 

Wspomaganie przerobione, musze powiedziec ze teraz to mi sie podoba bo jest podobnie jak w fabrycznych rozwiazaniach. Kosztowało mnie to dodatkowe 2 dni pracy i 310 zl. ;[

 

Aha, czekam jeszcze na sruby do czopa o twardosci 10.9, bo obecnie sa wkrecone 8.8. Wtedy dopiero zaloze i pozaginam nowe blaszki zabezpieczajace.

 

200mm skoku to rzeczywiscie kapke za mało aby dobijac od ogranicznika do ogranicznika - ale mało brakuje, jest generalnie OK. Jednak te 215mm byloby chyba lepsze.

 

27564762.jpg

 

24548318.jpg

 

84066140.jpg

 

W koncu jest tu troche wiecej miejsca na weze . Opaski sluza jako "odboje" aby zabezpieczac weze przed przetarciem.

 

52374622.jpg

 

10576039.jpg

 

51674510.jpg

 

To juz czeka na rano :) .

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Pięknie wyszła przeróbka wspomagania :)

A to że słupki od tura tak przylegały to raczej to nie przeszkadza ;) One i tak trzymają się tylko na tych podpórkach które przerabiasz ;) A czy dolegają czy nie to już kwestia wyglądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Nie jest chyba do konca tak jak piszesz. Rozmawiałem z pracownikiem z Roltechu z Winnicy i im w ich firmowym turze 3B pekła jedna spoina wlasnie przy stopie słupa, wiec te stopy sa mocno obciazone. Z tym ze oni woza czesto całe łyżki zwiru (lyzka 180cm wiec podobno wychodzi ponad 1 tona).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

U mnie jak do tej pory nic nie pękło, a o ile pamiętam to też nie dolega idealnie równo. A woziłem różne rzeczy, różne bele, bardzo ciężkie, podnosiłem 2 big bagi - 1t - i skutków ubocznych nie widać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Dobra robota, jednak było warto stracić 2 dni na przeróbkę ale teraz lepiej to wygląda :). No rzeczywiście te firmy mają ładnie najebane, przecież logiczne jest że 80% osób kupujących wspomaganie kupuje dlatego bo używa tura... a tu kompletnie nie przemyślane rozwiązania...

A powiedz jeszcze czy teraz tym wężom od wspomagania nie przeszkadza zbytnio wahanie osi ?? Mają wystarczający luz żeby sie swobodnie poddawac osi ?

No i czekamy na fotki jak sie 60-tka reprezentuje w koj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Tak oczywiscie os byla wahana od oporu do oporu na skrecanych kolach w obie strony do oporu - weze maja jeszcze luzu duzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Przeczytałem temat od początku (zaczytałem się co tłumaczy pora pisania posta) , podziwiam całym sercem za wytrwałość w dążeniu do ideału :)

 

 

tylko jednego osobiście nie mogę darowac , tak pięknie zrobiony ciągnik a zamiast fabrycznych "natryskanych" napisów te naklejki ...

 

... no ale to tylko moje odczucie ;) generalnie podziwiam i będę sledził temat do końca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Mi akurat namalowane napisy z szablonow nie podobaja sie gdyz nigdy nie wyjdzie to idealnie - nawet fabrycznie. I dziwi mnie to ze w Ursusie malowali te napisy zamiast je po prostu naklejac, tak jak teraz sie to robi podczas remontów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Szybkie pytanie do osob posiadajacych zalozona kabine KOJA na C-360 - gdzie montuje sie te oslony ?

 

Tak jak je połozylem tzn te blachy na dole kabiny z lewej i prawej strony, a te blaszki z fartuchami gumowymi na pionowe slupki przed pedały ? ktora idzie z ktorej strony i w jakie pozycji - tak jak na zdjeciu czy na odwrot ?

 

Nie moge cos tego dopasowac ....

 

Z gory dziekuje za pomoc.

 

img9230z.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12
Napisano (edytowany)

ja mam kabine Koja tylko starszy typ i powinno być to chyba tak, ale nie jestem pewny

http://www.abload.de/image.php?img=img9230zzmd5a.jpg

Edytowano przez kamilc360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Dzieki Kamilc360 :)

 

14898914.jpg

 

Przefrezowane otwory w wyporach TURa - po tym zabiegu wszystko pasuje i dobrze przylega.

 

70189783.jpg

 

KOJA czekajaca by wskoczyc na C-360 oraz zadowolony najczestszy kierowca ciagnika (Ojciec ;) ).

 

57686782.jpg

 

68729770.jpg

 

No i juz siedzi.

 

74587566.jpg

 

57398576.jpg

 

Poniewaz tablicy rej. u nas nie ma to i miejsce na nia nie jest potrzebne- a tylko galezie by sie o nie zaczepiały. Wiec zaslepiłem nie potrzebne otwory.

 

41542293.jpg

 

To nam poki co nie bedzie potrzebne.

 

91333934.jpg

 

Rozpoczeły sie prace montazowe hydrauliki tura.

 

99023191.jpg

 

Rodzielacz bedzie zamontowany poziomo (chyba tak tez moze byc, prawda ???) pod przednia szyba kabiny - trzeba wiec było stworzyc odpowiedni wspornik dla rozdzielacza. Blacha 10mm, akurat takiej odpowiednie kawałki były.

 

20995234.jpg

 

Instalacja do tylnych swiatel zrobiona - lecz poki co nie swieci nic - cos sie pomieszało w elektryce tyłu. Ale to pozniej sie dojdzie.

 

48770042.jpg

 

Udało sie założyc zbiornik pneumatyczny co wcale nie jest takie oczywiste przy turze 3B i na dodatek kabinie- zadna obejma nie jest oczywiscie w orginalnym miejscu. Przedni waz gumowy był w zestawie z turem, tylny metalowy udało sie z duzym trudem dogiac. Rurka do wskaznika tez wymaga przerobki - bo jest za krotka.

 

I tak ze wszystkim - jesli sie chce zeby było wszystko zamontowane na miejscu tak jak Bóg przykazał to trzeba sie niezle nakombinowac i dopracowac wiele "fabrycznych" rozwiazan. Bo one w wiekszosci wogole nie sa dopracowane.

 

71959657.jpg

 

Ta obejme trzeba było dla przykładu dorobić z podstawy kabiny - bo dystrybutor Hydrametu nie dał nam jej . Dobrze ze tylko tego brakowało (mam nadzieje).

 

56613132.jpg

 

Okazało sie ze TUR korzysta z 2 gniazd hydraulicznych . Tego nie wiedzielismy. Poniewaz chociaz 1 gniazdo ma byc wolne a jak wiadomo c360 ma tylko 2 gniazda to jest plan na podlaczenie TURa w tym miejscu - ktos wie gdzie mozna kupić odpowiednie trojniki lub inne adaptery aby w tym miejscu wpiac sie z dodatkowymi przewodami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Weż powiedz tam gdzie zakuwałeś węże,tam powinni mieć a jak nie to zapytaj w agromie.Powinni takie coś mieć


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

@vitoma dwa kawałki idą pod przednie pedały a dwa z tyłu kabiny jak podnośnik :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Trójniki to nie wiem czy dostaniesz gdzieś . Trzeba dłuższą śrubę przelotową i 2 przewody jeden na drugim skręcasz. A powrót jak pokazał kolega Ursus. Tylko że ciśnienie będzie na tych wyjściach jak zasterujesz rozdzielaczem więc nie wiem po co to rozgałęzienie? podłącz jak pisze kolega Ursus i zablokuj dzwignię rozdzielacza żeby mieć ciśnienie

  • Like 1

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dostanie, dostanie. Nie ma problemu najmniejszego. Tyle że żeby węża nie przekuwać musi go założyć przy szybkozłączce. A to już na to samo wychodzi co podłączenie do niej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Miałem na myśli trójnik zakładany na śrubę przelotową [w sensie że nie wim czy dostanie]. a przy takich jak w tym linku to miejsca pod siedzeniem zabraknie żeby to połączyć a nic to i tak nie da...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To zależy. Normalnie w kabinie bez podłogi nie braknie. W każdym razie masz rację specjalnie nic to nie daje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj