Zaloguj się, aby obserwować  
3majciesie

Problemy techniczne ZETOR 8045

Polecane posty

3majciesie    0

Witam mam kilka pytań co do ciągnika ZETOR 8045.

1. Dodatkowy siłowni w podnośniku - jak podłączyć i czy wiąże się to z przeróbkami ?

2. Czy to prawda że są oddzielne filtry do przedniego napędu.

3. Jaki olej do przedniego mostu i ile mnie więcej go wchodzi - bo u mnie to jakiś kisiel a nie olej.

4. Jak dolać oleju do wspomagania.

5. Co to za dźwignia w podłodze, nie chodzi mi o blokade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

olej w napędzie jest to zwykly przekładniowy olej masz z boku srubke od poziomu oleju wchodzi go ok 1.5l lub 2l .jak wyglada ta dzwignia a olej do wspomagania dolewa sie z prawej strony ciagnika jest taki metalowy korek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

1. podnośnik masz na 2 wyjścia czy 4? jeśli 2 to zasilanie podłączasz pod kostkę na podnośniku (tylko trza zainwestować w dłuższą śrubę) powrót z tyłu korpusu

jeśli masz 4 wyjścia to przy szybkozłączu masz wyjście pod zasilanie siłownika powrót tak samo jak wcześniej

2. chodzi o włączanie przodu? nie słyszałem o tym jeszcze olej jest brany od skrzyni biegów więc tam jest filtr

3. jakiś przekładniowy ile nie wiem wykręcasz korek przy przednim wsporniku i lejesz tyle aż olej zacznie lecieć tym korkiem

4. po prostu bierzesz lejek wykręcasz korek i wlewasz tylko nie za dużo bo będzie wyrzucać ok 3cm od górnej krawędzi zbiornika

5. prawdopodobnie chodzi Ci o włączanie wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3majciesie    0

Aha dzięki. Wieczorem albo jutro wrzucę fotkę z dwoma niewiadomymi jak dla mnie.

 

nie nie chodzi mi o wom, wom mam koło kierownicy.

 

729319d124c5f8d1med.jpg

 

co to jest??

 

A jeżeli chodzi o siłownik, to jeżeli mam "wyrobiony" rozdzielacz to czy siłownik wspomagający coś da? jest sens zainwestować w niego

Edytowano przez Marcin91
pisanie posta pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Zgadza się wom masz przy kierownicy (włączanie hydrauliczne) ale żeby załączyć przekaźnik przy kierownicy to najpierw musisz załączyć mechanicznie właśnie tą dźwignią na dole chyba że mówimy nie o tym samym. Najlepiej pstryknij zdjęcie to będzie wszystko jasne.

Na zdjęciu jest filtr oleju skrzyniowego.

Jeśli chodzi o rozdzielacz wyrobiony to uważam że taniej będzie zregenerować. Wg mnie siłownik pomocniczy nic nie da przy nie sprawnym rozdzielaczu. To jest podstawa. Warto zainwestować w dodatkowy siłownik jeśli podnosisz jakieś większe ciężary i chcesz podnieść udźwig.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3majciesie    0

Ok to jutro wrzuce fotke dźwigienki. No to po zasaniu pola bedzie trzeba wyciągać rozdzielacz. Może wie ktoś jaki jest koszt regeneracji rozdzielacza? A jeżeli chodzi o filtr oleju skrzyni czy przy wymianie trzeba olej spuszczać ze skrzyni ? Nigdy nie był on zmieniany zapewne. I czy może być od tego oleju że biegi na wyższych obrotach przy rozgrzanym ciągniku czasami "skrzeczą" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj