Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
3majciesie

Problemy techniczne ZETOR 8045

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
3majciesie    0

Witam mam kilka pytań co do ciągnika ZETOR 8045.

1. Dodatkowy siłowni w podnośniku - jak podłączyć i czy wiąże się to z przeróbkami ?

2. Czy to prawda że są oddzielne filtry do przedniego napędu.

3. Jaki olej do przedniego mostu i ile mnie więcej go wchodzi - bo u mnie to jakiś kisiel a nie olej.

4. Jak dolać oleju do wspomagania.

5. Co to za dźwignia w podłodze, nie chodzi mi o blokade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    0

olej w napędzie jest to zwykly przekładniowy olej masz z boku srubke od poziomu oleju wchodzi go ok 1.5l lub 2l .jak wyglada ta dzwignia a olej do wspomagania dolewa sie z prawej strony ciagnika jest taki metalowy korek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

1. podnośnik masz na 2 wyjścia czy 4? jeśli 2 to zasilanie podłączasz pod kostkę na podnośniku (tylko trza zainwestować w dłuższą śrubę) powrót z tyłu korpusu

jeśli masz 4 wyjścia to przy szybkozłączu masz wyjście pod zasilanie siłownika powrót tak samo jak wcześniej

2. chodzi o włączanie przodu? nie słyszałem o tym jeszcze olej jest brany od skrzyni biegów więc tam jest filtr

3. jakiś przekładniowy ile nie wiem wykręcasz korek przy przednim wsporniku i lejesz tyle aż olej zacznie lecieć tym korkiem

4. po prostu bierzesz lejek wykręcasz korek i wlewasz tylko nie za dużo bo będzie wyrzucać ok 3cm od górnej krawędzi zbiornika

5. prawdopodobnie chodzi Ci o włączanie wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

3majciesie    0

Aha dzięki. Wieczorem albo jutro wrzucę fotkę z dwoma niewiadomymi jak dla mnie.

 

nie nie chodzi mi o wom, wom mam koło kierownicy.

 

729319d124c5f8d1med.jpg

 

co to jest??

 

A jeżeli chodzi o siłownik, to jeżeli mam "wyrobiony" rozdzielacz to czy siłownik wspomagający coś da? jest sens zainwestować w niego

Edytowano przez Marcin91
pisanie posta pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Zgadza się wom masz przy kierownicy (włączanie hydrauliczne) ale żeby załączyć przekaźnik przy kierownicy to najpierw musisz załączyć mechanicznie właśnie tą dźwignią na dole chyba że mówimy nie o tym samym. Najlepiej pstryknij zdjęcie to będzie wszystko jasne.

Na zdjęciu jest filtr oleju skrzyniowego.

Jeśli chodzi o rozdzielacz wyrobiony to uważam że taniej będzie zregenerować. Wg mnie siłownik pomocniczy nic nie da przy nie sprawnym rozdzielaczu. To jest podstawa. Warto zainwestować w dodatkowy siłownik jeśli podnosisz jakieś większe ciężary i chcesz podnieść udźwig.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3majciesie    0

Ok to jutro wrzuce fotke dźwigienki. No to po zasaniu pola bedzie trzeba wyciągać rozdzielacz. Może wie ktoś jaki jest koszt regeneracji rozdzielacza? A jeżeli chodzi o filtr oleju skrzyni czy przy wymianie trzeba olej spuszczać ze skrzyni ? Nigdy nie był on zmieniany zapewne. I czy może być od tego oleju że biegi na wyższych obrotach przy rozgrzanym ciągniku czasami "skrzeczą" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
    • Przez Jaskun
      Witam! Mam pytanie, czy ktos moze mi napisac jaka powinna byc zbieznosc przednich kol w zetorze 9245?
×