Zaloguj się, aby obserwować  
NewHollandT4

New Holland T4 Problem

Polecane posty

Witam.

Od niedawna posiadam ciągnik New Holland T4 Powerstar. Jest w nim rewers hydrauliczny i sprzęgło mokre i tu jest problem ponieważ gdy ciągnik jest on rozgrzany i mam wyłączony bieg a włączam rewers to po po puszczeni sprzęgła słychać szum lecz gdy ponownie wciskam sprzęgło to szum zanika. To samo się dzieje gdy jade do przodu i chce jechac do tyłu to gdy zmieniam położenie dzwigni od rewersu aby jechać do tyłu to słychać zgrzytnięcie. Jak jadę do tyłu i chce jechać do przodu dzieje się tak samo (ciagnik jest na dotarciu) Panowie z serwisu byli ale wiele nie pomogli ponieważ jest to nowy model ciągnika i muszą się zastanowić jaka może byc usterka.

Prosiłbym o pomoc w zidentyfikowaniu tych zgrzytów i szumu!!!

Jeśli ktoś spotkał się juz z takim problemem prosiłbym o pomoc!!!

Edytowano przez NewHollandT4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    443

Zaskakujące jest zachowanie serwisu.

Jeśli nie wiedzą jaka jest usterka i jak naprawić to na drugi dzień powinna przyjść laweta i traktor powinien wrócić do Płocka.

A nie wciskać kitu, że muszą się zastanowić. Sprzęgła mokre są w innych modelach ciągników NH, nie tylko tych większych ale zasada działania jest raczej podobna. To, że T4 jest nowy na rynku to nic nie usprawiedliwia. Mechanicy powinni odbyć szkolenie.

Bierz za telefon jutro i dzwon do dealera, i twardo, że mają naprawić a jak nie potrafią to niech go do fabryki na naprawę biorą.

Bedą Cię zwlekać a czas leci i gwarancja z każdym dniem coraz krótsza...

 

EDIT:

 

Może ten uzytkownik T4 pomoże:

 

http://www.agrofoto.pl/forum/user/11073-kamilkita/

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Gdzie kupiłeś ten ciągnik? T4 jest bardzo ładne, świetnie jest w nim w kabinie. Jednak jak zawsze - najważniejszy jest serwis.

Edytowano przez wysoki24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszT6030    0

Dzięki za radę. Jutro zadzwonię do nich i sobie z nimi pogadam.

Witam. kolego i co z NH? serwis wkoncu wziął się do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    443

Ogólnie jak ciągnik się sprawuje??

Jego ergonomia, może już jakieś prace wykonywałeś nim już, to np: spalanie może obliczyłeś...

Mógłbyś nam napisac coś więcej o nim, bo kilka osób pisało w innym wątku o tym traktorze, a nikt nie odpowiedział, bo w zasadzie jeszcze ich w sprzedaży za dużo nie ma.

Zamówione teraz ciągniki będą w połowie maja/czerwca...

Jakieś fotki wrzucić możesz do galerii, szczególnie z wnętrza :)

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    443

Po świętach maja przyjechać i przy cięższej pracy zdiagnozować przyczynę

 

I jak?? Awaria usunięta??

Co było przyczyną. Napisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Witam.

Od niedawna posiadam ciągnik New Holland T4 Powerstar. Jest w nim rewers hydrauliczny i sprzęgło mokre i tu jest problem ponieważ gdy ciągnik jest on rozgrzany i mam wyłączony bieg a włączam rewers to po po puszczeni sprzęgła słychać szum lecz gdy ponownie wciskam sprzęgło to szum zanika. To samo się dzieje gdy jade do przodu i chce jechac do tyłu to gdy zmieniam położenie dzwigni od rewersu aby jechać do tyłu to słychać zgrzytnięcie. Jak jadę do tyłu i chce jechać do przodu dzieje się tak samo (ciagnik jest na dotarciu) Panowie z serwisu byli ale wiele nie pomogli ponieważ jest to nowy model ciągnika i muszą się zastanowić jaka może byc usterka.

Prosiłbym o pomoc w zidentyfikowaniu tych zgrzytów i szumu!!!

Jeśli ktoś spotkał się juz z takim problemem prosiłbym o pomoc!!!

 

Możesz napisać ile Cie on kosztował i jaki to dokładnie model i jakie wyposażenie?


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacekd    0

Mam t-4. 75 zrobił 50 mg. z ładowaczem i pare godzin z prasom metal-fach.Narazie działa bezawaryjnie, spalanie jak narazie jest super ( wiadomo lekka praca). Na zbiorniku o pojemności 90l zrobiłem 30,5 mtg ,co w poruwnaniu z TD95, którego posiadam od 5 lat jest luksusem. Pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk211088
      Cześć. Jestem nowy I nie potrafię za bardzo na tym forum się poruszać więc jeśli temat był to sorry😉. Tato posiada t.4.75 na wąskich kołach I chce założyć 420 85 34 I przód 340 85 24, ma ktoś może fotki na takich kołach? Druga sprawa to chip, jak wam się sprawuje po podniesieniu mocy? Jakie wrażenia? Tuner mówi że powinno wyjść około 110km😁
    • Przez Turek12
      Cześć panowie mam problem z taktorem 
      Po zakończonej pracy z glebogryzarką kontrolka wom migała zgasiłem traktor ale teraz niechce odpalic ktos miał taki problem ? 
    • Przez MarcinWrona
      Witam. Temat jest do trudny ale ktoś z Was może mi pomoże. Mój tata ma t4.75 z 2013 roku i jest taki problem ze przy orce albo przyczepie ślizga sprzęgło jak ma ciężej. Rzuca olej na sprzęgło i ślizga. Było wielu mechaników wymieniali uszczelnienia na wale sprzęgło dociski wszystko i po złożeniu jest ok za za kilka motogodzin znów zaczyna rzucać olejem na sprzęgło i nie ma orki itd...wymieniali uszczelniacze na wale dawali nawet po 2 żeby było mocniej mimo to problem pozostaję. Mówią że te ciągniki mają wał w skrzyni niczym nie podparty bo nie ma połbiegow i tak sie będzie niestety robić. Jest to bardzo dziwne. Pomoże ktoś? Pozdrawiam
    • Przez Robertb
      Witam mam problem z ogrzewaniem w t 4,65 od jakiegoś czasu przestało działać ogrzewanie ,podejrzewałem  że termostat wymieniłem i nic nadal nie grzeje, odpowietrzyłem tak jak pisze w instrukcji i nadal nic .Dodam że po odpowietrzeniu wąż który idzie od termostatu do chłodnicy nagrzewa się jest gorący a drugi który wychodzi dołem z bloku i idzie do spodu chłodnicy do połowy jest gorący i w połowie tego węża jest zimny . Miał ktoś podobny problem, lub może wiedzieć co jest grane? Będę wdzięczny za jakąkolwiek  pomoc.
    • Przez Turek12
      Cześć mam problem z turem traktor to new holland t4.75 powerstar 
      Tur ostatnimi czasy bardzo dziwnie dziala. Po odpaleniu z rana bardzo ciezko chodzi joystick praktycznie trzeba uzyc bardzo duzo siły zeby go przełamac aby zaczął działać. Po przełamaniu chodzi normalnie oraz ostatnio zauwazylem za sam zaczął sie opuszczać ktos wie co w tej sytuacji zrobić ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj