Zaloguj się, aby obserwować  
bubel500

Zetor 8045 Kontrolki główne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bubel500    4

Witam. W moim zetorze jak i w pochodnych w głównym liczniku są 4 kontrolki:

1. Ładowanie (świeci po włożeniu kluczyka)

2. Kierunkowskazy

3.Światła długie (drogowe)

4.??? No i tu moje pytanie: od czego jest ta kontrolka jak ją podłączyć?

Pozdrawiam!


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomi1910    6

Są 4 kontrolki tak jak napisałeś. Jest kontrolka od świateł drogowych, ładowania i są 2 kontrolki od kierunkowskazów!!! Więc ta 4 jak napisałeś powinna być podłączona pod któryś kierunkowskaz na to wychodzi :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Ale ona jest jakoś dziwnie podłączona: od kontrolki idą 2 kable wychodzą z prawej strony pod licznikiem, a potem lecą za kabinę do przodu:(

Edytowano przez bubel500

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartbanan1    1

ja tez tak mam :) 1 kontrolka to ladowanie 2 kontrolka swiatla drogowe 3 kontrolka kierunek lewy i 4 kontrolka prawy kierunek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartbanan1    1

ale tu jest mowa o kontrolkach w głownym liczniku :) i tam sa 4 :) 2 zielone , niebieska i czerwona ;)

Edytowano przez bartbanan1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Jedna zielona jest od kierunków a druga też ale działa tylko wtedy gdy masz zaczepioną np. przyczepę i podłączone światła więc wtedy mrugają obie w przypadku gdyby w przyczepie spaliła się żarówka od kierunków to ja to widzę na pulpicie bo wtedy tylko jedna zielona działa przynajmniej u nas w 12145 tak było i jest podłączone i uważam to za przydatne rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Jak go kupiliśmy to tak było i wyglądało to na rozwiązanie orginalne i myśmy tego nie zmieniali chociaż zaraz po technikum jak pracowałem na ursusie c-385 przez rok czasu to tam właśnie kontrolki właśnie były jedna od lewego druga od prawego więc teraz to już nie wiem jak powinno być i przepraszam jeśli kogoś wprowadziłem w błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    291
Jedna zielona jest od kierunków a druga też ale działa tylko wtedy gdy masz zaczepioną np. przyczepę i podłączone światła więc wtedy mrugają obie w przypadku gdyby w przyczepie spaliła się żarówka od kierunków to ja to widzę na pulpicie bo wtedy tylko jedna zielona działa przynajmniej u nas w 12145 tak było i jest podłączone i uważam to za przydatne rozwiązanie

Tak miał fabrycznie stryjek w U902, tak mieliśmy w C-385 i teraz tak mamy w Z10145. Nic nie przerabiane.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to ja dodam mam zetora 8011 jak włanczam kierunkowskazy to zielone kontrolki mrugają jak lewy kierynek to z lewej mruga i na odwrót, a kupiliśmy nie dawno 12145 niezaleznie który kierunkowskaz włacze mrugają obie kontrolki tak jak w awaryjnych z tym że światła poprawnie działają, ale mi to nie przeszkadza i nic z tym nie bedę robić. 8011 rocznik 1970, 12145 rocznik 1988.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8045    0

ja mam tak jak koledzy juz pisali 2ga zielona zapala się wtedy gdy jest podłączona przyczepa ale to zależy jak kto ma pokombinowane bo do tego żeby pokazywało ze przyczepie miga to musi być przerywacz odpowiedni

 

Ja mam z Czech traktor ściągnięty i tam było tak oryginalnie przerywacz konkretny nawet jest potencjometr do ustawiania częstotliwości mrugnięć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez vailus
      Witam. Mógłby mi ktoś wprost napisać jak, podłączyć ładowanie z alternatora z wbudowanym regulatorem napięcia w zetorze crystal 8045? Mecze się żeby ogarnąć ta instalacje i nie potrafię dojść jak zrobić żeby było ładowanie i kontrolka, zgasła. Na chwilę obecną kontrolka tylko przygasa na wyższych obrotach, ale mierząc napięcie na klemach akumulatora jest tylko w granicach 12,20 i czasem rośnie do 12,21 - 12,35. Wydaje mi się że problem tkwi w podłączeniu w stacyjce, więc prosiłbym o podpowiedzenie który kabel wpiąć pod który wtyk w stacyjce? Rozumiem że że stacyjki idzie kabel na rozrusznik i na alternator z prądem wzbudzeniowym po włożeniu kluczyka. A z alternatora kabel ładowania idzie gdzie? Przez lampkę ładowania i pod stacyjke?
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Przez zyzek
      Posiada ktoś może schemat instalacji elektrycznej do Proxima power 100?
      Jeśli tak, byłbym wdzięczny za udostępnienie.
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka ładowania gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez maniek00000
      Witam,
      W zetorze 12245 po włożeniu kluczyka pali mi się 3 bezpiecznik licząc od okna. Nie działa kontrolka od smarowania, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik temperatury i być może coś jeszcze. Posiada ktoś może czytelny schemat instalacji? Na innym forum jest schemat ale jakość jest fatalna i większości rzeczy nie można odczytać. Do tego bezpiecznika podpiętych jest kilka rzeczy i chciałbym wiedzieć gdzie zacząć szukać ewentualnego zwarcia. Sprawdziłem kable w desce rozdzielczej i wyglądają dobrze.
      Sprawdzałem schemat od 12145 ale jest inny niestety
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj