Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MECHANIZATOR

Ursusa powrót do... przeszłości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MECHANIZATOR    156

Witam was

 

zapewne czytaliście w różnych czasopismach że zetor ma zamiar wrócić do swoich ciągników z serii Major, niedawno @czacza dowiedział się ze NH w płocku na zamówienie oferuje Bizona Z056 (w cenie bodajże 280 000 zł netto) - ale pewnie mało kto słyszał o tym iż obecny właściciel Ursusa rozważa bardzo poważnie wprowadzenie do produkcji małego ciągnika opartego na konstrukcji C-330 - zrobiono już nawet badania rynkowe czy taki produkt by się sprzedał i wyniki przerosły najśmielsze oczekiwania marketingowców - cena w jakiej mial by być dostępny "nowy" produkt oscylowała by w granicach 50 000 zł netto. Obecny właściciel czyli Warfama bardzo zależy na szybkim odrabianiu strat jakie poniósł Ursus przez ostatnie 20 lat i z tego wzgledu prawdopodobnie juz na tegorocznej edycji Agro-Show w bednarach będzie można ten ciagnik obejżeć

 

jak sami widzicie chyba w koncu producenci doczytali to o czym wielu rolników mówi od dawna że stare sprawdzone konstrukcje nadal maja rację bytu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

a ja myślę że te prognozy analityków rynkowych są przesadzone-mały zwinny ciągnik jak najbardziej ma miejsce na rynku,i jest zapotrzebowanie,ale czy na pochodny 330 to nie wiem-przecież Farmtrak miał przez dobre kilka lat w ofercie Eskorta-czyżby miał on aż takie wzięcie?jakby miał to by z niego nie zrezygnowali.

 

z tymi badaniami rynku pewnie jest tak że dużo petentów wyraża zainteresowanie.ale jak by przyszło do zakupu zostali by nieliczni.

 

przedział komunalny jest zaspokojony przez różnej maści ciągniki,sadowniczy również,a i rolniczym w ostatnich latach można coś wybrać(bo był okres gdzie rolniczy ciągnik tej wielkości był nieosiągalny).

 

weźmy jeszcze co można za ciągnik zaoferować za 50 tyś-pewnie właśnie taki odnowiony 330-ale czy większość z nas już nie ma większych wymagań co do komfortu,funkcjonalności i wydajności-trochę to przestarzała konstrukcja-a nowocześniejsze na rynku i za inne pieniądze już są.

 

takiej świetlanej przyszłości nie wróżę-ale pewnie niech próbują-kto nie ryzykuje nie wygrywa-po za tym oferta producentów była by szersza co za tym idzie walka cenowa o klienta w tym przedziale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A może ktoś wie jak wygląda ten Bizon ZO56 i w jakich barwach jest i ciekawe czy hydrostat ma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

siolek    0

mogli by produkować ursusa c-360 to było by fajnie ale takiego wypasionego kabina wygłuszona radio klima i rewers to był by ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym chciał starą 1614 które były produkowane od 1993 do 2000 To najlepsza wersja 1614.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaczmarek    265

jak dla mnie to nie do końca trafiony pomysł. tak jak wiesmag napisał co można dostać za 50 tys?? Zapewne nic. Pozatym obecne normy zapewne nie pozwolą wybudować tego ciągnika bez licznych zmian konstrukcyjnych. To już chyba za 15 tyś wolał bym kupić używaną "trzydziestkę" w dobrym stanie i potem nie martwić się np o części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514

a ja myślę że te prognozy analityków rynkowych są przesadzone-mały zwinny ciągnik jak najbardziej ma miejsce na rynku,i jest zapotrzebowanie,ale czy na pochodny 330 to nie wiem-przecież Farmtrak miał przez dobre kilka lat w ofercie Eskorta-czyżby miał on aż takie wzięcie?jakby miał to by z niego nie zrezygnowali.

 

 

 

Z Escorta zrezygnowano dlatego że nie spełniał norm spalin - brak możliwości rejestracji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

dlaczego nie trafiony - u mnie w wlkp to rzeczywiście może nie znaleźć on nabywców ale są w kraju rejony gdzie większe ciagnikie to rzadkość - sam mam rodzinę w okolicy Sanoka i tam we wsi największy ciągnik to jest Zetor 7211 należący do sołtysa - a reszta to C-330 i T-25

 

daleko nie szukać - na forum są tematy z zapytaniem jaki ciagnik na 5, 10 i 15 ha tak że pewnie zbyt by był - z pewnością nie tak duży jak "Za Gierka" ale zawsze do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    5

Ale pytanie, czy za 50 tyś będą oni chcieli kupić nowy ciągnik pokroju C-330 czy lepiej używanego Zetora albo JD :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciejo    33

jestem ciekaw jak będzie wyglądał nowy ciapek, ale również dołączam się do wypowiedzi przedmówców, że ten ciągnik będzie nie wypałem. Ja osobiście posiadam trzydziestkę bardzo fajny ciągnik ale ile będzie warta tak naprawdę nowa. Przecież norm emisji spalania silnik z epoki PRL - u na pewno nie przejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pany, Panie 1 kwietnia i tyle. Moim zdaniem ciągnik taki wcale by się dobrze nie sprzedawał. Teraz rolnicy patrzą na komfort ŻEBY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    158

@mechanizator z tym bizonem to nie doczytałeś. Owszem @czacza napisał o tym ale napisał/dzwonił z tym do fabryki w płocku- w NH nic nie słyszeli o takim czymś <_< http://www.agrofoto.pl/forum/topic/50321-nowy-bizon-na-zamowienie/page__st__40 (3stona) Poza tym warfama żeby odrobić straty powinna uderzyć w ciągniki 70-100KM http://www.rpt.pl/in...hp?content=1420 wynika z tego ze ciągniki poniżej 54KM to tyko 5% rynku.Co do zetora wraca on do Majora pewnie dla tego że był on tańszy od proximy a i użytkownicy znają ten traktor bo to stara no i dobra konstrukcja, i jeszcze kabina- są ludzie którym wygodniej jest w takiej a nie w nowej małej zaokrąglonej.

Także przetrzyjmy oczka i zobaczmy jaki mamy dziś dzień w kalendarzu :)

Edytowano przez melon10641

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Akurat w czwartek byłem w Płocku i przeszedłem się do NH. Widziałem na placu kombajn przypominający supra i zastanawiałem się co to jest. Była jedna sztuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    175

Ten temat mógł powstać tylko 1 kwietnia :P

Kto w dzisiejszych czasach chciałby kupić 330 ? :lol: Pa drugie nie spełniała by norm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Panowie obawiam się że to może być jednak prawda , kiedyś wspominał mi o tym pewien handlowiec , wtedy odebrałem to z przymrużeniem oka , a teraz sam już nie wiem co o tym myśleć . Prawda jest taka że w moich terenach (Małopolska - Podkarpacie) na pewno takie ciągniki znalazły by swoich potencjalnych odbiorców .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

Niby wszystko fajnie,ale czy ten nowy C-330 dorównał by staremu ?Wątpię... znając życie to będzie to jakaś wydumka zrobiona z plasteliny i na chińskich częściach z jakimś perkinsem,a z ursusem to będzie miało wspólny tylko znaczek. ;)

Temat chyba nie jest dla jaj skoro go moderator pisze ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    409

Lepszy orginalny perkins nisz nic :) Myślę , że gdyby warfama, wykonała go na częściach takich jak są montowane w Farmtracach, to ten model c330 byłby udany i miałby nie miałe wzięcie :}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak nic prima. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat w czwartek byłem w Płocku i przeszedłem się do NH. Widziałem na placu kombajn przypominający supra i zastanawiałem się co to jest. Była jedna sztuka.

 

a masz jakąś fotkę tego supra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

A ja bym z tymi waszymi wywodami poczekał do jutra. Bo dzisiaj 1 kwietnia i moderator ma z was ubaw po pachy.

Ja słyszałem ,że w Płocku miał byc jeszcze nowy c-45, ale cały czas jedzie tam z fabryli w lublinie na żelaznych kołach za 3 dni dojedzie

Edytowano przez antonio86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

Ja słyszałem ,że w Płocku miał byc jeszcze nowy c-45, ale cały czas jedzie tam z fabryli w lublinie na żelaznych kołach za 3 dni dojedzie

 

wiesz to bardzo prawdopodobne bo mijałem go na trasie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 

Ja słyszałem ,że w Płocku miał byc jeszcze nowy c-45, ale cały czas jedzie tam z fabryki w Lublinie na żelaznych kołach za 3 dni dojedzie

Wątpliwa sprawa, bo przed chwilą w TV mówili że złapał gumę. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    102

Fajnie by było gdyby c-330 i c-360 były nadal produkowane, z wyciszoną i komfortową kabiną i do tego zachowany został by oryginalny wygląd i design :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×