Marcinek3080

Szlif wału bez wyciągania PILNE !!!!!!!!!

Polecane posty

Nikita_Bennet    315
U mnie w okolicy jeden koleś zrobił szlif w alfie romeo 146 z silnikiem 1.6 skórzanym paskiem od spodni siedzial chyba cały dzień pod silnikiem ale zrobił i samochód śmigał.
to że w żuczku się takie rzeczy robiło to uwierzę ale nie że w w alfie romeo. I to raczej nie jest szlif ale jakaś lekka polerka, baaaardzo pracochłonne i czasochłonne a efekt nie zawsze pewny.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Nie tylko w żuczku @nikita i inni niedowiarkowie, w zakładach naprawczych po azotowaniu, nawęglaniu czy cyjanowaniu czopy poleruje się właśnie skórzanym pasem. Takie polerowanie nigdy nie pomoże przy rysach tym bardziej głębokich, ale np. u nas w samochodach niejednokrotnie po obróceniu panewki gdy na powierzchni czopów są pozostałości panewek (nie mylić z rysami) usuwamy je skórą, i reklamacji jak dotąd nie było. Oczywiście jeśli jest zeżarty czop to szlif lub lepiej wymiana silnika lub wału.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

ja tu widze ze nauczycie zaraz innych robic szlif bez wyciagania :D to bedzie przelom:D

 

a tak na boku moze zamknie ktos ten temat bo tu tylko spam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak na razie to sam spamujesz, @bobytempelton napisał coś z sensem. Nawet z takiego tematu można się czegoś nowego dowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Popieram. Mój znajomy robi szlif wału korespondencyjnie. Trzeba mu tylko zdjęcie ciągnika wysłać.... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6383

Słyszałem że waly najlepiej obrabia się ,nawet bez wyciągania, w PHOTOSHOPIE,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Kolega w gimnazjum rozpoławiał silnik od WSK 125 przecinakiem , więc Tobie też się uda wał szlifnąć bez wyjmowania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

EEE tam,jak na razie najlepsze WAŁY to robi PO.I tu skóra jak najbardziej polecana !!!

Edytowano przez akowicz111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Semen    1

kolega robił kapitalke silnika jednak nie posmarował wału i panewek olejem po zaciągnięciu i odpaleniu zatarło się coś tam. papierkiem wodnym poszlifował i 60-tka chodzi już jakiś czas. znam też medyka co w bizonie na sezon podkładał żyletki pod panewki. na sezon jak znalazł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luku1988    0

Chłopaki ale to co pisze jest faktem autentycznym, kilka kilometrów ode mnie jest taki filozof który w ciągniku sam robił szlif wału papierem ściernym hehehe :lol: :lol: :lol:

wiec co to za ciagnik byl ?? jakis SAM ? ale temacik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Różne kombinacje dawniej bywały ale silniki były inne 2,5 litra i np 70 koni Silnik warszawy kilkaset kilometów potrafił zrobić na skórce o słoniny zamiast panewki dzisiaj 1.4 to ma około 150 koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W wysilonych silnikach są rożne kwiatki. Panewka korbowodowa w Veyronie ma 13 mm szerokości, tam już skóra od boczku nie przejdzie. Co innego w starych wolnoobrotowych silnikach, np okrętowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ludzie ktoś wam bajek na opowiadał a wy to powtarzacie. O tłokach z dębiny ktoś czasami nie słyszał? Czy ktoś pisząc te głupoty zastanowił się choć chwilę jak słonina utrzyma się w korbowodzie na miejscu i obracać się będzie tak jak trzeba.. Proponuje aby może ktoś zamknoł ten temat lub przeniusł do działu humor.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

ja robilem szlif walu papierem wodnym ale to przez podkladke aluminiowa ktora pompa oleju wciagnela i puscila na 3 korbowody w moim MF 3060. Wal jest bardzo twardy papier nawet nie zarysowal go sladu nie bylo ze czyscilem papierem, wymienilem panewki na nowe i gra.Traktorek chodzi bez problemu:)

Edytowano przez kamilb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

To takie bardziej czyszczenie bylo:) jak to zobaczylem to bylem w lekkim szoku ze trzeba bedzie wal wyciagac ale wyszlifowalem to z ojcem. Kiedys widzialem jak kolega w komarku robil szlif cylindra okragly klocek i papier scierny... nie moglem na to parzec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Mam kogos w rodzinie mowil ze ma jakies szczotki chyba... w Stalowej robi mechaniekiem jest w jakims zakladzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
Ale jak on te żyletki podkładał? :blink: Ten to dopiero magik.
u nas we wsi też jest jeden co ma C-328 i też blaszki podkłada ale ciągnik ledwo chodzi choć jeszcze się nie zatarł.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Słyszałem że w c-360 pod panewki podkładali blachę z puszki po konserwie nawet znam jednego typa...drugi mechanik Kupił za dawnych czasów pudełko panewek do władymirca pasował i sprawdzał czy wał się kręci jak nie to dawał inna. Różne cuda ludzie wyprawiają ale dobrze nie kończą te ich maszyny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj