Zaloguj się, aby obserwować  
arknaw

mf 255 działanie jednostronne siłowniki zewnętrznej

Polecane posty

arknaw    0

Witam. mam problem z hydrauliką zewnętrzną w mf255. Gdy te pokrętło przy rozdzielaczy hydraulika jest ustawione na działanie dwustronnie - OK, ale ciągnik pracuje z silownikiem jednostronnym (tur). Wykręciłem te pokrętło o 0,5cm (wg instrukcji) ale teraz gdy podepne wąż pod dolne wyjście to nie ważne czy gałka do przodu, czy do tyłu - ciągnik tylko opuszcza, ale nie podnosci (olej pod ciśnieniem z dolnego wyjscia "cofa się" przez ten zawór do górnego wyjścia). Moje pytanie: jak dziala ten zawór, że przepuszcza olej w jedną strone gdy jest wykręcony (z wyjscia górnego do dolnego) a odwrotnie już nie powienien? wrzucam też skan katalog częsci z tym elementem.

http://imageshack.us.../840/imgjd.jpg/

 

Trochę się rozpisałem, ale mam nadzieje że zrozumieliście :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

A podłącz wąż od podnoszenia TUR'a pod to szybkozłącze do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arknaw    0

to na wykręconej śrubie to to samo co na dolnym szybkozłączu - sprawdzałem

Edytowano przez arknaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do jednostronnego siłownika jest dolne wyjście. Wykręca się też zawór. Wtedy przy opuszczaniu olej nie jest podawany na górne wyjście tylko wraca obejściem do dolnego. Wygląda na to, że jest to zawór jednostronny, a u Ciebie puszcza olej w obie strony. Walnij go młotkiem, jak nie pomoże to rozkręć i zobacz co się z nim stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
    • Przez Panoramix
      Witam. Chciałem zapytać czy jest możliwość przerobienia hydrauliki zewnętrznej w mf255 tak żeby nie była zależna .
       
    • Przez daniel1302
      Witam, mam problem z przednim napędem do MF590.
      Przedni napęd bardzo słabo ciągnie. Wymieniłem wszystkie filtry, jednak nic to nie pomogło. Olej też nowy zalany przed zimą.
      Jakie powinno być ciśnienie na pompie oleju?
      Gdzie ewentualnie sprawdzić czy tarcze są do wymiany?
      Czy coś jeszcze może być uszkodzone?

      Wałek WOM działa i podnośnik też. Ostatnio robilem broną wirową, więc dosyć duże obciążenie.

      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez mars721
      Witam.
      Może ktoś wie gdzie kupię używany tylny most kompletny lub sam korpus do ursus 2812? Pasował bedzie jeszcze od 235 lub 255 ?
      Z góry dziękuje za pomoc!
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj