audi80b4

bardzo zgrzyta wsteczny

Polecane posty

audi80b4    1

mam belarusa 952 i mam taki problem bardzo zgrzyta wsteczny praktycznie za każdym razem jak wrzucam to jeden wielki zgrzyt mało kiedy wejdzie bez zgrzytu co może być przyczyną łapki równo ustawione, łożysko około 3mm od łapek ustawione, skrzynia to 14/4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

audi80b4    1

jak byli na 250 mtg to im mówiłem oni powiedzieli ze ten traktor nie ma zsynchronizowanego wstecznego i będzie zgrzytał

 

ale jeźdząć tak wkońcu ten wsteczny wysiądzie od tego zgrzytania

 

da się coś z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

jak dobrze ustawić sprzęgło w belarusie 952 łapki wysunąłem prawie na max w kierunku łożyska łożysko też jest cofnięte w strone skrzyni po to to zeby było lepsze wysprzęglenie odległość między łożyskiem a łapkami 2mm czy to jest dobrze ustawione czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

dalej nie rozwiązałem problemu z tym sprzęgłem łapki od łożyska ustawione 2mm wszystkie łapki równo są ustawione i dalej dobrze nie wysprzęgla co może być dodam tylko ze jak traktor jest zimny to wsteczny ładnie chodzi a jak się nagrzeje to ciężko wrzucić wsteczny albo 1 bez zgrzytu napet jak chwile przytrzymam sprzęgło nic nie pomaga i tak 1 i wsteczny będą zgrzytać reszta biegów jest zsynchronizowana i ładnie wchodzą wie ktoś co jest nie tak z tym sprzęgłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszczs    23

A jak wciśniesz sprzęgło wrzuć bieg np 3 i po tym bez puszczania sprzęgła ten nieszczęsny wsteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefix17    8

W jumzie aby wrzucić bieg gdy ciągnik stał na luzie to trzymam dłużej sprzęgło, myślę że to w twoim coś da bo to samo robię w zetorze, a gdy chce zmienić z biegu do przodu na wsteczny to należało by ciągnik zatrzymać całkowicie

Nawet minimalne toczenie powoduje zgrzytanie

Najwyraźniej konstruktorzy nie przewidzieli częstego używania wstecznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DrJoint
      Witam.  Nie moge zrozumieć na jakiej zasadzie dziala regulator silowy, dokladniej o co chodzi z tą cienka rurka od rozdzielacza przy pompie do regulatora siłowego. Zeby regulator działał musi dostawac cisnienie także w tą rurke?
      Chce wyrzucić fabryczny rodzielacz i wstawic wlasny. Z pompy do rodzielacza od tura, kontunuacja cisnienia jako zasilenie nowego zwykłego rozdzielacza, z jego kontynuacja jako zasilenie regulatora siłowego. Jak zrobic by to działało? 
      Zostaje mi chyba tylko opcja zeby ten nowy rodzielacz kupić z 1 sekcja plywajaca wiecej i tam wpiąć silownik podnosnika?
       
    • Przez panmino
      Czołem, nadeszły upały a klima słabo działa W 952 mam chyba fabryczną jest trochę lepiej ale w 1025 dokładem  jako akcesoria dodatkowe dostosowane do belarusa oczywiście, No i w tym 10 25 na początku było dobrze a teraz pomimo sprawdzenia klimatyzacji słabo chłodzi, muszę głowę wkładać pod nawiew żebym miał poczucie jakiegokolwiek schłodzenia. Serwis w tym roku robiła inna osoba niż ten gość który mi podłączał tę klimę jako nową. Jakieś sugestie co można poprawić?
    • Przez Konik12
      Witam wszystkich, 
      stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 
      Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 
      Z góry dziękuję za pomoc.

    • Przez totylkoja
      Panowie ma ktoś z Was wiedzę/patent jak cofnąć siłowniki / naciągnąć łańcuch na obrotnicy? Czyściłem zbiornik hydrauliki i wymieniałem przednią pompę- na logikę nic nie powinno się stać z elementami poniżej a jednak... luźna nakrętka na jednym z siłowników, nie zobaczyłem i przy pierwszych manewrach obrotnicą wysunęło mi myślę, że na 3/4 oba siłowniki. kieta luźna, nawet nie łapie za zęby 😮
    • Przez Voo
      Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj