wojtek4321

mf 3050 problem z skrzynią biegów. Nie działa zając

Polecane posty

wojtek4321    0

Witam chciałem zapytac czy mógł by mi ktos coś podpowiedziec w sprawie skrzyni biegów MF. Problem tkiw w tym że od pewnego czasu podczas zmieniania biegu np z 2 na 3 (tak jak by coś trzymało)nie mogłem przerzucic biegu i na dodatek zaswiecała mi się kontrolka która swieci tylko podczas palenia (chyba to jest od oleju ) no i teraz tak się stało że nie moge przerzucic na zająca i na dodatek nie chodzi przedni napęd ani blokada i jeszcze nie swiecą kontrolki ani od napędu ani od zająca ani nawet nie pojawia się ta kontrolka podczas palenia. Co zawsze czytałem o tym problemie na paru forach ale nic za bardzo dalej nie wiem od czego zacząc co zrobic prosił bym o pomoc z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

W 3095 dynashift mialem podobne objawy jak na wlasne zyczenie komputer sobie uszkodzilem. Ale nie panikuj najpierw sprawdz stan oleju w skrzyni, No chyba ze nie dawno wymieniales, popatrz wszystkie bezpieczniki, a jak juz sprawdzisz i bedzie tak samo to poruszaj kablami przy komputerze i zobacz wtedy czy cos sie bedzie dziac, zobacz dokladnie moze mase zgubil albo styki posniedzialy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DeF    0

gdzie się spuszcza olej hydrauliczny w mf 3050 ? bo nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

z tylu ciagnika nisko, mniej wiecej tam gdzie Ci walek na przedni naped ze skrzyni wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

ale ja mam wersje mf 3050 bez przedniego napędu to mniej więcej koło czego jest ?

 

to jest mniej więcej z prawej strony z lewej koło filtra czy nie ? dajcie szybką odpowiedz

Edytowano przez DeF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek4321    0

W 3095 dynashift mialem podobne objawy jak na wlasne zyczenie komputer sobie uszkodzilem. Ale nie panikuj najpierw sprawdz stan oleju w skrzyni, No chyba ze nie dawno wymieniales, popatrz wszystkie bezpieczniki, a jak juz sprawdzisz i bedzie tak samo to poruszaj kablami przy komputerze i zobacz wtedy czy cos sie bedzie dziac, zobacz dokladnie moze mase zgubil albo styki posniedzialy.

 

aha dzis sprawdziłem bezpieczniki te 2 koło filtra są dobre i wyczysciłem klemy i założyłem nowy akumulator i kicha nic dalej aha nie dawno odpinałem komputer może to będzie to hmm ;/

 

 

 

Oleju jest tyle co powinno byc patrzyłem na miarce z tył ciągnika

Edytowano przez wojtek4321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2769

3050 2wd ma taki sam most jak 4wd tylko zamiast wystającego wałka przedniego napędu zaślepkę Korek do spuszczania oleju w najniżej położonym miejscu tylnego mostu.Lewa strona ciągnika poniżej bocznej pokrywy z elektrozaworami od podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Skoro go ruszales to popatrz jescze raz czy wszystko dobrze podpioles czy czegos przypadkiem nie rozlaczyles jakiegos kabelka. a co do oleju to bedzie mniej wiecej tak jak siedzisz na fotelu tylko ze bedziesz musial wejsc pod niego i znalezc a znajdziesz to na pewno :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek4321    0

ok dzięki jutro będe patrzył i się odezwe co i jak

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAN2906    0

MF są dla ludzi z podwyższonym wskażnikiem inteligencji!!!!!!!!!!!!To nie ursus czy zetor lub pronar gdzie olej nie ma znaczenia!!!!!!

Od 20 lat jestem związany z MF-ami i nigdy nie miałem większych problemów!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek4321    0

Patrzyłem na te kable ruszałem ale nic dalej hmm nie wiem może coś z elektryką ? no nie wiem sprawdziłem też wszystkie bezpieczniki ale wszystkie dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Wychodzi na to ze albo z elektryka albo z kompem cos. A dzieje Ci sie to od tego momentu jak go odlaczyles i podlaczyles z powrotem?? czy zaczelo Ci sie dziac tak troche przed odlaczeniem lub troche po podlaczeniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    21

Patrzyłem na te kable ruszałem ale nic dalej hmm nie wiem może coś z elektryką ? no nie wiem sprawdziłem też wszystkie bezpieczniki ale wszystkie dobre

 

Swieci Ci się kontrolka sygnalizująca zbyt niskie ciśnienie w układzie a Ty od razu stwierdzasz że elektryka siadła... może ona akurat pokazuje prawdę. Sprawdziłeś jakie masz ciśnienie??

To że nie działa wyłączanie przedniego napędu, blokada WOM itd. to tak ma być. Kiedy zapali się ta kontrolka to wszystko jest "wyłączane". Najpierw sprawdź przyczynę świecenia...

Jak działa wspomaganie?? Nie ma problemów ze skręcaniem?? Kiedy ostatnio wymieniałeś olej w skrzyni?? Jaki masz olej?? Jaki założyłeś filtr??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    104

Jak zaswieci ci sie ta kontrolka to komputer sam przechodzi na tryb awaryjny i trzeba zjechać na serwis (mówili tak w serwisie), i możę dlatego te funkcje ci nie działają.

Edytowano przez Michalc355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek4321    0

Powiem tak mi zaczeło się tak dziac jak wyciągłem 1 akumulator bo padł wyciągłem tez 2 i włożyłem inny na razie 1 centre 120 no i po jakims czasie jak jechałem wcisnołem sprzęgło to wlasnie zaswiecała się ta kontrolka migała i nie mogłem zmienic biega tak (swirowało) jak by to ując i się napęd włączał sam nie wiem .Jezdziłem tak chwile aż do momentu jak zajechałem do wujka no i chciałem włączyc szybkie bieki ale już się nie dało dojechałem ledwie do domu na wolnych (nie daleko było) No a teraz kupiłem 2 akumulatory myślałem że to przez to ani nic nie pomogło dajej nic nie chodzi napęd ani nic się nie swieci od zająca czy żółwia

 

wspomaganie chodzi dobrze nic się nie dzieje no olej wymieniany był nie cały rok temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Mam takie to małe pytanie co do halogenów sprawdziłem już wszystko żarówki bezpieczniki przeczyściłem styki wszystko i nic z przodu światła robocze działają a z tyłu nie i nie wiem dlaczego może mi ktoś pomoże jak wciskam przycisk do zapalenia świateł roboczych z tyłu to przycisk się zaświeca a halogeny się nie świecą pomoże ktoś?to dotyczy mf 3050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wel    0

Dołączam się do tematu z pytaniem czy czujnik pod wajchą od zmiany biegów żółw\zając jest odpowiedzialny za zmianę żółw\zając czy służy tylko jako czujnik do kontrolek żółw zając u dołu w kabinie przy biegach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

ja nie jestem do konca pewny ale wydaje mi sie ze tak. bo czujnik musi puscic sygnal na elektromagnes zeby przelaczyc na wolniejsza czy tam szybka szkrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55Marcin    2

Ja miałem podobną sytuację 2 lata temu w swoim 3050

niemogłem przełączyć na "zająca" ale jeszcze niemogłem wyłączyć

przedniego napędu.

Niestety to była wina komputera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wel    0

Ja się przestraszyłem że podnośnik nie działa a tam był tylko zaśniedziały kabelek poprawiłem go założyłem na nowo i działa podnośnik. A można jeszcze sprawdzić wszystkie bezpieczniki bo u mnie nie działał napęd i blokada ale był spalony bezpiecznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZbigniewMucha
      Witam mam problem z moim MF 6150. A mianowicie najpierw przestał działać wom, więc wymieniłem tarczki bo te w traktorze już były trochę zurzyte. Wymieniłem olej i filtry złożyłem całość i wom dalej nie chodzi dodatkowo nie mam przedniego napędu i reduktora żółw zająć. Dodam że sprawdziłem prąd czy dochodzi na elektrozawory i jest także nie bardzo już wiem co może mu dolegać. Czy ktoś z kolegów miał podobnie czy byłby ktoś wstanie pomoc, coś podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
    • Przez celeron59
      Witam wczoraj miałem problem ze sprzęgłem tz jadąc na 1 po wciśnięciu pedala sprzęgła ciągnik dalej jakiś czas ciągnie biegi tez wchodzą raz z lżejszym oporem raz wogole nie można włączyć. Dodam ze zima zapalała się kontrolka zapchanego filtra ciągnik pracuje z turem 
    • Przez jarek0509
      Witam, chciałbym zapytać od czego jest zaznaczony elektrozawór 

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez szymus2
      Brak reakcji na przycisk podnoszenia. Kody błędów:17, 22, 27. Brak napięcia na wtyczkach elektrozaworów. Na przełączniku jest zasilanie.Nie wiem gdzie dalej szukać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj