Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
brzozak2    241

ok chcesz argumentow to na poczekaniu pare napisze:

1. pisales ze fendt jest zwrotny, no to byl taki test w top agrar, gdzie 936 profi wykrecil wynik 16 m, komentarza nie potrzeba.

2. mala pojemnosc silnikow najwiekszych modeli.

3. slabe rozlozenie masy, john i valtra praktycznie wszystkich serii wypadaja na tym polu duzo lepiej (oprocz nowej S, bo tej nie analizowalem).

4. sama masa tez by mogla byc wieksza (jesli zalezy nam by ciagnik byl tylko wolem roboczy), jesli ma sluzyc jako ciagnik uniwersalny to zaleta.

5. to wszystko sklada sie na niepowalający uciag w porownaniu do takich maszyn jak jd 8030, czy case magnum.

bezwzglednym plusem dla mnie to sterowanie ehrem przedniego podnosnika ;) oraz stosowanie ramy i niezalezny uklad amortyzacji przedniej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
@Mariusz_x taki urok fendtow ;) czy tez twierdzisz, ze to wynika z zawisci?? jest taka prawidlowosc, ze jak ktos wpada na forum jak "ura bura wódz podwóra" to mnie sie otwiera taka klepka, aby podpytac czy delikwent jest taki pewny siebie bo rzeczywiscie wie duzo na temat traktorow, fendtow i innych, roznych maszyn, czy prawo posiadania decyduje o wszystkim.

Powiedzmy, że zazdrość ma na to wpływ, ale nie tylko. Polakowi ciężko przyznać , że jego maszyny mogą być gorsze od maszyn sąsiada. Do tego dochodzi jeszcze siła marki, jakby nie patrzeć JD jest legendarną marką i wielu będzie jej bronić za wszelką cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Tomaszek-poczytaj też ten temat-http://www.agrofoto.pl/forum/Fendt-naj-naj-naj-ale-dlaczego-t1597.html&hl=naj-ja np.mam podobnie jak @brzozak że jakieś takie światełko alarmowe zaraz mi się zapala jak ktoś (nie mówię o Tobie) mówi że coś jest naj,naj-a jakoś tego uargumentować nie chce albo nie potrafi-u mnie w okolicy ostatnimi czasy występuje jakiś taki owczy pęd na Landini-co do pędu zrozumieć mogę-ale za cholerę zrozumieć nie mogę jak ludzie zdaje się dorośli ulegają jakimś bredniom powtarzanym przez dealerów,ba powtarzają je sami-krótko-Landini najlepsze jest i basta ;).Żeby nie było-w miejsce Landini można podstawić dowolną markę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek767    11

Wszystko rozumiem i pisałem ze uzyłem złego zfromułowania ze the best ze najlepsze potem sie poprawiłem bo wiadomo ze żdna marka nie jest najlepsze ale mozna juz dokonac podziału ze ta marka jest lepsza od tej:)

Argumentowac sie staram tylko ciagle zostaje zepchaniety w doł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik85    0

podobnie upierają się przy marce FENDT ale to tylko świadczy o braku otwartości ich umysłów(he he sorki za obraźliwe stwierdzenie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No to postaraj się jeszcze lepiej ;)-napisz w czym Fendt zabija konkurencję-uargumentuj to i spoko-nikt Cię za to nie będzie spychał w dół-z pewnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0

Z tego co zaobserwowałem że zawsze najwięcej do powiedzenia o danej marce mają Ci co tylko o danej marce przeczytali w danych technicznych podanych przez producenta, usłyszeli od dilera, na targach widzieli maszynę, bądź usłyszeli: znajomy mówił………., lub taty kolega ma i powiedział……. itp. Natomiast osoby które posiadają dane maszyny o których toczy się rozmowa nie zawsze zabierają głos bo Ci co nie mają danych maszyn, zawsze ich przekrzyczą lub będą twierdzić że w danych technicznych jest inaczej……… lub jeszcze coś innego…….

Jeśli na forum ktoś napisze że w danej marce ma jakąś usterkę i pyta jaka może być temu przy lub jak ją usuną itp. to zazwyczaj wypowiadają się użytkownicy danej marki i służą wszelkimi poradami a Ci co wcześniej widzieli najwięcej o danej marce to już nie zabierają takiego głosu jak wcześniej.

To nie tylko tyczy się tego tematu innych również.

Mam nadzieje że nie dostane ostrzeżenia że post nie wnoszący nic do tematu, ale widzę że tu dużo jest takich postów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek767    11

Dla poparcia mojeg twierdzenia ze fendty są mało awaryjne podaje własny przykład w moim 824 poza standardowymi przegladami typu filtry oleje itp wymieniłem tylko uszczelniacze od siłowników wspomagających pompe hydrauliczna a przepracowałem nizm juz 3000 mth sądze ze ten agrument wam sie spodoba;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@frutis ja np. jak pomagalem tacie wybrac cos to przez rok czasu jezdzilem po rolnikach posiadajacych najrozniejsze ciagniki, pytalem, czytalem, porownywalem parametry. jesli mi wyszlo ze np. MF model 6499 ma duzo za mala mase wlasna to musze go kupic, przekonac sie ze ma za mala mase i dopiero wtedy sie wypowiadac???

co do usterek to oczywistym jest to co napisales, ze glownie uzytkownicy beda pomagac, ale to jest moim zdaniem prawidlowe.

 

@tomaszek767 tak mozemy rozmawiac ;) napisz ktory rok 824, czy kupiles nowke czy uzywke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek767    11

Widze ze wkoncu sie dogadaliśmy;) kupiłem nowy sprzecik Rok 2004 824 coprawda favorit ale niestey woleliśmy z ojcem miec zapas mocy niz kupił słbszego Vario Gdyby nie wysoki kurs Euro (wtedy 4,97) to pewnie teraz mialbym Vario ale niestety wyszło jak wyszło...i tak jestem bardzo zadowlony z niego ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Ok dzieki ale czy zauważyłem ze bierzesz pod uwage tylko modele wysokiej mocy a co myslisz o mniejszych??

 

Stare pięćsetki zwłaszcza 514 i 515 też miały problemy z niedowagą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0

brzozak2 jak napisałeś odnośnie tej masy własnej, wtedy użytkownik danej maszyny może się wypowiadać, gdyż jego wypowiedz jest poparta własną praktyką i doświadczeniem. A nie wypowiedzi z cyklu: „według mnie” „wydaje mi się” itp. Ja bym się bardziej liczył z opinią rolnika (nie traktorzysty) który posiada dany sprzęt, niż osoba która tylko o nim przeczytała bądź usłyszała, choć nie zawsze, bo czasami niektóry właściciele przechwalają swój sprzęt i mówią że wszystko ładnie pięknie a w rzeczywistości wygląda to nieco inaczej (taka natura polaków).

To jest tylko maje zdanie odnośnie tego tematu i oczywiście Ty jak i inni użytkownicy nie muszą go podzielać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
Ok dzieki ale czy zauważyłem ze bierzesz pod uwage tylko modele wysokiej mocy a co myslisz o mniejszych??

jakosc przeoczylem ten post. modele 400 i 700 vario oceniam dobrze, nawet bardzo dobrze. seria 400 charakteryzuje sie niespotykana jak na ta klase wysoka mase (chyba tylko claas arion 500 jest ciezszy), dodatkowo w ofercie jest takze kompaktowa 300 vario, takze tutaj fendt sie postaral, bo poki co nikt inny nie oferuje tak duzego wyboru i tak bogatego wyposazenia jak ta marka.

serie 800 oceniam najgorzej, ze wszystkich to po prostu sredniej klasy ciagnik z wieksza moca, a w tej klasie juz raczej dba sie o konkretny uciag i moim zdaniem konkurencja odskoczyla fendtowi w tej serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    8

W sezonie ziemniaczanym codziennie widuję Fendt'a Farmera 309, fajny sprzęcik, szkoda że nie 6 cylindrowy silnik :D

Mam dwa pytanka dotyczące Fendt'ów mam nadzieję że pomożecie mi na nie odpowiedzieć.

1. Czy części do Fendt'ów sa na prawdę takie drogie?

2. Dlaczego Fendt 311 jest taki drogi?! Dla mnie 66 000zł za 92 rok to trochę dużo... albo 56 000 za 86 rok :(

Pozdrawiam :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

1. Tanie nie są.

2. Bo są to trwałe ciągniki. Seria 500 jeszcze bardziej trzyma cenę, np. 514 lub 515 potrafią kosztować blisko 200 tysięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
globus512    18

Witam was koledzy. Ja dla siebie szukam Fenda 515 albo 514.

Natomiast mój sąsiad prosił mnie o radę bo chciałby kupić ciągnik o mocy 105-125km i ma na ten cel 40tyś.

Zwracał uwagę na fergusona 3080 lub 3090, jednak ja nie jestem pewny co do tych ciągników i polecam mu albo Fendta 611, 612 lub 312. Ma być to ciągnik do wszystkiego od ciężkiej pracy w polu ( przeważnie ciężkie ziemie) do siewu nawozów i transportu. Chciałbym się was w jego imieniu zapytać czy macie któreś ciągniki z tych wymienionych i jak wam się sprawują. Polecilibyście to co ja czy może coś innego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Witam.

Od którego roku w Fendtach seri 300 został zamontowany Rewers?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Oj wydaje mi sie ze troche wczesniej , material do napraw na ten temat jest z 92 roku. Bardziej niz na date trzeba patrzec na numer ramy, elektryczny rewers zaczyna sie od numerow "20001"


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

witam.

Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje wał korbowy do Fendt-a: 308 i 310, chodzi mi o nowy jak i o używany. Jeśli ktoś wie, to bardzo bym prosił o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

kolega robil kapitakny w 309 lsa wał korbowy nie nadawal sie do szlifu bo cos tam go za mocno wytarło kupił u korbanków za 11500 zł reszta czesci zamienniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Witam na co zwrócic uwage przy zakupie fendta serii 300 z lat 93-2000 z ta nowa kabiną? Czy są jakieś rzeczy wymagające dokładnego sprawdzenia.

Czy ciagnik powinien ruszyć po puszczeniu sprzęgła na wolnych obrotach silnika czy dopiero po dodaniu gazu?

Czy powinien przyspieszać zgodnie ze wzrostem obrotów jak w normalnej skrzyni czy tak ja w automacie jakby z lekkim poślizgiem?

Czy jest jakas procedura umozliwiwająca wyświetlenie kodów błędów zapisanych w kompie czy podaje je lamka tylk wtedy gdy wystąpią? Gdzie ona się znajduje?

Czy zmiana kierunku jazdy i półbiegów powinna byc bez szarpnięc czy jakies lekkie są dopuszczalne?

jeszcze jedno może dziwne pytanie gdzie ten model ma kontrolke cisnienia oleju w silniku i skrzyni? Co pokazują wykresy na lewym wyświetlaczu oprócz paliwa ładowania i chyba temperatury, co pokazuje wykres na prawym wyświetlaczu?

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Jeśli chodzi o przyśpieszanie lub ruszanie, to zależy na jakim biegu będziesz ruszał i z jakim obciążeniem, jeśli będziesz ruszał na najwyższym biegu, na ogól przy ruszaniu z lekkim obciążeniem na każdym biegu należy dodać nieco więcej gazu ( zależy również jak na pompie są ustawione obroty początkowe ( 600 czy 1000 (przy czym nie będziesz musiał dodać dużo więcej gazu, a niżeli przy obrotach początkowych 600))

 

Co do wyświetlenia błędów musisz wejść: klawisz BI>Enter>(Strzałkami najeżdżasz na trójkąt) potem Enter i wtedy wyskoczą ci kody błędów, w celu przewinięcia klikasz strzałkami góra, albo dół. W serii 300 i 500 nie ma ikony(kontrolki) wyświetlające ciśnienie oleju.

Jeśli chodzi ci o to o czym myślę, więc jest to niech ci będzie wykres pokazujący szybkość półbiegu, który wskazuje przyporządkowana kropka. Najwolniejszy półbieg wskazuje kropka na samym dole, im szybszy półbieg, tym kropka przy kresce jest wyżej W serii 300 są 3 kreski, a w każdym innym 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez martyniuk_93
      Witam. Mam problem w moim Fendt 816 mianowicie sprzęgło bierze przy samym końcu, był jakiś czas że było ok, skrzynia była robiona i ze strony samego sprzęgła jest ok, co może być przyczyną? Wygląda na zapowietrzone. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania czy coś ? 
    • Przez Anteek
      witam problem zFENDT 939 błąd  EDC1d.1.08  2015 rok
      Błąd pojawia się pod obciążeniem czy to transport czy pole.. 
      Wymieniony układ cały paliwowy ponad 50 k pln poszło i dalej ciągnik nie działa... wtryski pompa paliwowa wymieniona nic nie pomogło...
      Czy ktoś miał problem podobny z ciągnikiem?
       
    • Przez Zielony111
      Witam .Czy ktoś wie ja kalibruje się skrzynie Vario . Nie chce wzywać serwisu ponieważ wiem że nie potrzeba do tego podłączenia komputera .Jeśli ktoś umie to zrobić poprosze o instrukcjie . Z góry dziękuje .
    • Przez Kamilx
      Witam znajdzie sie ktos to posiada instrukcje napraw do fendt 311lsa i zechcialby sie nia podzielic? 
    • Przez tomgli
      jak w temacie, ktos sie do tego dobierał??
      Zajrzałem tam ale chyba trzeba wybić sforzen od rączki zeby dostac sie do tłoczka i moze by sie udało uzupełnic płyn.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj