Skocz do zawartości
ralfMTX140

"Odskakujące" zawory

Polecane posty

ralfMTX140    3

Witam

Wczoraj byłem na polu spróbować siać i zacząłem się topić więc chciałem podnieść siewnik poprzez hydraulikę i ku mojemu zdziwieniu elektrozawór zaczął odbijać. Zgasiłem ciągnik zapaliłem jeszcze raz i dalej to samo. Ten elektrozawór w jedną stronę działa dobrze a w drugą już nie. W domu działał jeszcze poprawnie. Efektem tego była wpadka i bez pomocy się nie obyło...

Czy to coś z elektrozaworem?

Takie mam w TM-ie elektrozawory:

http://fotoo.pl/show...c00276.jpg.html

Edytowano przez ralfMTX140

New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Nie miał nikt takiego przypadku z elektrozaworami?


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    82

Może czujnik ciśnienia zaczyna wariować?


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ralfMTX140    3

A mogę go jakoś sam sprawdzić?


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Ciężka sprawa z tym bo mało kto ma elektrozawory w TM. Zdecydowana większość ma mechaniczne sterowanie, dlatego mało kto by mógł pomóc tutaj.

Tu może być droga sprawa, bo raz mi mówił gość od dilera że po paru latach te elektrozawory siadają i trzeba wymienić na nowe , spore koszty jeden chyba z 6 czy 7 tysięcy kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    82

No i ja poszedłem w złą stronę z sugestią czujnika. Jak popatrzyłem w instrukcji to tam nie ma żadnego czujnika elektronicznego.

Pewnie bez serwisu się nie obejdzie...


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Trzeba będzie ściągnąć znajomego który od kilkunastu lat siedzi w Case'ach i robił MXM-y.... Albo z Interhandlera ściągnąć mechanika.

Edytowano przez ralfMTX140

New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy elektrozaworach taki problem często powoduje jakieś nie wielkie zabrudzenie, które blokuje zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    15

Temat był jakiś czas temu ale może komuś się przyda podpowiedź.

Mam Case MXM 190 a to jest to samo.

Po pierwsze należy rozgraniczyć kilka pojęć Elektrozawór hydrauliczny jest z tyłu ciągnika przy sekcjach hydraulicznych.

W ciągnigu w kabinie masz klawisze sterujące elektrozaworem.

I teraz tak włącz i wyłącz czasowy przepływ (czarny klawisz z pomarańczową lamką z zegarkiem narysowanym) oczywiście klawisz ten przy którym odbija Ci ten duży klawisz od hydrauliki. Jeżeli to nie pomoże to możesz jeszcze przeprowadzić kalibracje ektrozaworów (masz opisane w instrukcji obsługi jak to zrobić) ale z tym jest czasem problem bo nie zawsze chce się udać i możesz sobie nie poradzić jak nigdy tego wcześniej nie robiłeś.

Jest jeszcze pytanie czy ten klawisz co ci odskakuje to robi to tylko w jedną stronę np. czy odskakuje w obie strony.

Bo ja miałem że tylo w jedną stronę mi odskakiwał i okazało się że uległ uszkodzeniu we wnętrzu tego klawiszu potencjometr ale nie jesteś w stanie to naprawić.

Klawisze moża dokupić osobno i koszt około 700zł (nie wiem dokładnie bo wymieniałem samemu około roku wstecz)

Wymiana jest bardzo prosta wystarczy że odkręcisz oba klawisze odwraczasz to pod spodem masz kostke zasilającą wyciągasz wkładasz nowy i po sprawie. Nawet nie musisz tego kalibrować.

Pozdrawiam

Edytowano przez lukasko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cichy94
      Wiatam posiada moze ktos z was lub mógł by mi powiedziec co oznacza błąd F84 przy NH TM??
    • Przez MateuszZajczkowski
      Witam,
      Szukam opinii na temat New Holland M100, 
      Jestem w trakcie poszukiwania ciągnika i on właśnie wpadł mi w oko
      Potrzebuję paru informacji o nim czy warto goo kupić, jak sprawdza się w pracy, co najczęściej w nim się psuje itp.  
      dziękuję za wszystkie odpowiedzi
       
    • Przez Pawek21
      Witam jak w temacie interesuje mnie spalanie tego tm  175 orka transport itd jakies przykłady z maszynami i klasa ziemi  prosze nie pisać ze takie tematy były bo nikt konkretnych cyfr nie podał  
       
      za odpowiedzi szczerze Dziękuje  
    • Przez szepi
      witam
       
      mam taki problem ze sekcją niebieską, 3 od lewej, posiadam 2 dwu sekcyjne rozdzielacze
      tm-ka z 2003 r
       
      nie działała po ok 1000 MTG nie było to naprawiane ponieważ wszystkie maszyny które posiadamy nie wymagają 4 sekcji...-wiem troszeczkę wstyd że dopiero teraz się za to zabieram,ale lepiej późno niż wcale ;P
       
      -dźwignia działa tak samo jak inne, nie ma mowy o uszkodzonej lince lub czymkolwiek....
       
       
      inaczej, co nie zaszkodziłoby wyczyścić, przeczyścić?
    • Przez alojzy110183
      Witam. Mam problem z moim nowym nabytkiem New Holland TM 175 2006r mianowicie nie działa mi jedna sekcja  hydrauliki (elektrozawory) Nie działa mi miękka oś (albo nie potrafię jej włączyć) i najważniejsze, po wymianie oleju i filtrów w skrzyni biegów po odpaleniu silnika kontrolka skrzyni biegów długo się świeci . Wyświetlają się kody R35 i P32. Proszę pomóżcie. z góry dziękuję za odpowiedzi
×