ralfMTX140

"Odskakujące" zawory

Polecane posty

ralfMTX140    3

Witam

Wczoraj byłem na polu spróbować siać i zacząłem się topić więc chciałem podnieść siewnik poprzez hydraulikę i ku mojemu zdziwieniu elektrozawór zaczął odbijać. Zgasiłem ciągnik zapaliłem jeszcze raz i dalej to samo. Ten elektrozawór w jedną stronę działa dobrze a w drugą już nie. W domu działał jeszcze poprawnie. Efektem tego była wpadka i bez pomocy się nie obyło...

Czy to coś z elektrozaworem?

Takie mam w TM-ie elektrozawory:

http://fotoo.pl/show...c00276.jpg.html

Edytowano przez ralfMTX140

New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Nie miał nikt takiego przypadku z elektrozaworami?


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Może czujnik ciśnienia zaczyna wariować?


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ralfMTX140    3

A mogę go jakoś sam sprawdzić?


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1

Ciężka sprawa z tym bo mało kto ma elektrozawory w TM. Zdecydowana większość ma mechaniczne sterowanie, dlatego mało kto by mógł pomóc tutaj.

Tu może być droga sprawa, bo raz mi mówił gość od dilera że po paru latach te elektrozawory siadają i trzeba wymienić na nowe , spore koszty jeden chyba z 6 czy 7 tysięcy kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

No i ja poszedłem w złą stronę z sugestią czujnika. Jak popatrzyłem w instrukcji to tam nie ma żadnego czujnika elektronicznego.

Pewnie bez serwisu się nie obejdzie...


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Trzeba będzie ściągnąć znajomego który od kilkunastu lat siedzi w Case'ach i robił MXM-y.... Albo z Interhandlera ściągnąć mechanika.

Edytowano przez ralfMTX140

New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy elektrozaworach taki problem często powoduje jakieś nie wielkie zabrudzenie, które blokuje zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    15

Temat był jakiś czas temu ale może komuś się przyda podpowiedź.

Mam Case MXM 190 a to jest to samo.

Po pierwsze należy rozgraniczyć kilka pojęć Elektrozawór hydrauliczny jest z tyłu ciągnika przy sekcjach hydraulicznych.

W ciągnigu w kabinie masz klawisze sterujące elektrozaworem.

I teraz tak włącz i wyłącz czasowy przepływ (czarny klawisz z pomarańczową lamką z zegarkiem narysowanym) oczywiście klawisz ten przy którym odbija Ci ten duży klawisz od hydrauliki. Jeżeli to nie pomoże to możesz jeszcze przeprowadzić kalibracje ektrozaworów (masz opisane w instrukcji obsługi jak to zrobić) ale z tym jest czasem problem bo nie zawsze chce się udać i możesz sobie nie poradzić jak nigdy tego wcześniej nie robiłeś.

Jest jeszcze pytanie czy ten klawisz co ci odskakuje to robi to tylko w jedną stronę np. czy odskakuje w obie strony.

Bo ja miałem że tylo w jedną stronę mi odskakiwał i okazało się że uległ uszkodzeniu we wnętrzu tego klawiszu potencjometr ale nie jesteś w stanie to naprawić.

Klawisze moża dokupić osobno i koszt około 700zł (nie wiem dokładnie bo wymieniałem samemu około roku wstecz)

Wymiana jest bardzo prosta wystarczy że odkręcisz oba klawisze odwraczasz to pod spodem masz kostke zasilającą wyciągasz wkładasz nowy i po sprawie. Nawet nie musisz tego kalibrować.

Pozdrawiam

Edytowano przez lukasko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafik1808
      Witam. Ciągnik w którym jest problem to New Holland TM 150 rok 2000. Na wyświetlaczu od skrzyni cały czas wyświetla się błąd F1F. Nie wyświetlają się biegi. Lampki normalnie się zmieniają. Ciągnik normalnie jeździ i wszystko działa. Przez ten błąd nie da się przeprowadzić kalibracji, nawet nie pokaże temperatury oleju. Skrzynia to Power Command. Bezpieczniki pod kierownicą posprawdzane, prądy dochodzą. Moje pytanie to co to za błąd, jak to usunąć. Link do filmiku jak to wygląda 
          
    • Przez xDYMEKx
      Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika NH TM165. Ciągnik przez ostanie pół roku dobrze się sprawował natomiast teraz mam z nim problem z niedziałającym wom-em. Błąd P34 zawsze wyświetla mi się podczas niskich temperatur lub podczas opadów deszczu. Jeżeli ktokolwiek miał problem z tym błędem będę wdzięczny o wskazówki jego naprawy.
    • Przez 22tomek22
      witam mam taki problem z new holland tm150 a mianowicie ciągnik jak pracuje to nic nie słychać ale jak załączam napęd przedni zaczyna jakby wyć hydraulika i przewód od akumulatora hydraulicznego mocno drży ale jak wyłącze napęd to znowu wszystko ustaje pompa jest nowa wymieniona pół roku temu filtr nowy zawór na pompie czyszczony prosze o pomoc w diagnozie z góry dziękuje
    • Przez Ziomek111222
      Cześć ! 
      Posiadam ciągnik New holland tm 120. Czy ktoś może wie co to za przewody elektryczne idące w stronę chłodnicy? Jeden jest przerwany, a drugi uszkodzony. Czy ta metalowa część na zdjęciu powinna się rozkręcić ?
       


    • Przez Ziomek111222
      Cześć !
      Pacjentem jest ciągnik new holland tm 120, a dokładnie fotel pneumatyczny. Wymontowałem sprężarkę w siedzeniu bo nie pompowała. Chciałbym zapytać, czy może wie ktoś co to za sprężarka bo nie mogę takiej znaleźć. Mam nadzieje, że uda się ją naprawić bo silniczek działa jedynie jest problem z przekazaniem napędu na tłoczek. Może da się do tego kupić jakieś części zamienne lub zamiennik takiej sprężarki ? Wielki dzięki z góry za pomoc :).



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj