miecho123

Problem z instalacją elektryczną c-360

Polecane posty

miecho123    4

Witam. Mama już dosyć wiecznego klejenia starej instalacji, planuje wymienić całe wiązki na nowe. Czy ktoś orientuje sie jaki może być koszt takiej operacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    3

Więc tak ja miałem 3p i kiedyś kupiłem nową instalacje wszystko podłączyłem i ta instalacja cały czas nie działała jak należy a gdyby podłączyć pod nią halogeny to w ogóle tylko dymek by z niej poszedł i spokój miałem dopiero jak zrobiliśmy nową instalacje z grubszych kabli wszystko polutowane poprzypinane termokurczliwkiki na wsówkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13

A ciekawe bo ja kupilem gotowa zalozylem i dziala juz od roku bez zarzutu - moze zalezy od wykonania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

A czy nowe wiązki mają takie same kolory jakie są oryginalnie. Pytam dlatego że chciałem poinstalować wszystko zgodnie ze schematami (oznaczeniami kolorów). Mniej problemu przy późniejszych ustarkach. Teraz wszystko poplontane. Zmarł elektryk który mi to wszystko naprawieł, on wiedział co pozmieniał, teraz to jest makabra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

u mnie kiedyś ciągnik stał zimą w stodole bo robiłem remont i garaz zajęty był to do mojej instalacji myszy się dobrały :) ale nie kupowałem gotowej tylko sam robiłem swoją od podstaw. W hurtowni kupiłem przewodów(o większej średnicy niż te fabryczne)konektorów, peszel na te kable itp i wg schematu pokolei podpinałem i jestem teraz zadowolony. Taka instalacja co teraz sprzedają to szkoda gadać kabelki cienkie że lekko zegnisz to złamiesz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

nie jest tak tragicznie z tymi instalacjami trzeba pamiętać że nie można dać za grubego kabla bo oporność wzrośnie i możemy mieć efekt w postaci słabszego światła, a co do gotowych instalacji to fakt kable są dość cienkie ale średnica drutu nie jest mniejsza niż w oryginalnej tylko izolacja jest cieńsza i bardziej elastyczna ale to dla tego że kiedyś były gorszej jakości izolacje i musiała być grubsza ( to tak jak kable do prądu średniego napięcia kiedyś grube ci ciężkie dzisiaj cienkie i lekkie a bardziej wytrzymałe wszystko zależy od materiału) my założyliśmy dwa lata temu do 1004 nową instalację i nie mogę narzekać a była kupowana gotowa fakt trzeba przyznać że nie wszystkie kable się zgadzały ale taka jest już nasza prywatna produkcja ale na kable nie można narzekać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@Ursus3PGT pod stacyjkę podłącza się tylko zasilanie cewki przekaźnika, a główne wejście prądowe z rozrusznika/akumulatora/alternatora. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Dzisiaj kupiłem instalację (całe 78 zł w sklepie) oznaczenie kolorów identyczne jak na schematach. W sobotę postaram się zamontować. Dziękuje Kolegom za rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefek1991    12

witam mam pytanie. Nie wiecie ile moze kosztowac naprawa całej instalacji elektrycznej razem z lampami itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0
Michal89    0

przecięż c-355 niema rozbudowanego układu elektrycznego więc i koszty niesą wysokie


URSUS 5314, C-360, C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefek1991    12

a mam pytanie ile moze kosztowac naprawa calego układu hamulcowego?? bo kompletnie nie mam a do przeglądu musowo zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

pompki koszt ok 120 zł okładziny także ze 300 zł a przeglądu na lewo nie robisz jak u nas wszyscy dajesz 20-25 zł i przegląd jest


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefek1991    12

u nas sie nie da a nawet jesli to musowo miec hamulce potrzebna rzecz tylko duzo roboty i nie wiedomo jaki koszt najgorzej ze trzeba zwolnice odkrecac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8228    0

witam mam pewien problem a mianowicie zamontowalem sobie do c-360 wskaznik temperatury od 80 lub od zetora na prad razem z czujnikiem , czujnik wkrecilom w kolektor wody a prad pociaglem z bezpiecznikow i problem polega na zym wskazaniu temperatury zawyza jeszcze raz tyle co jest faktycznie czyli jak jast 60 stopni to zegar pokazuje 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

A może ze złego miejsca pociągnołeś napięcie i jest za duże, spróbuj z innego bezpiecznika dostarczyć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

Jak może być w jednym bezpieczniku wyższe napięcie niż w innym, jak jest instalacja 12 V to w każdym będziesz miał 12 V :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8228    0

podpięty jest pod wycieraczkę i stop wydaje mi się ze zegar jest zepsuty tylko ze jest nowy

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

A czy aby zegar jest na 12V???


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj