miecho123

Problem z instalacją elektryczną c-360

Polecane posty

c4011ursus    0

Ja na twoim miejscu sprawdziłbym masę, prąd i czy żarówki świecą mocniej, przy podłączeniu do samego akumulatora, jeśli świecą mocniej to żarówki są ok. Aby sprawdzić masę wziąłbym ją z z tych lamp na których żarówki świecą dobrze, a prąd z tej słabo świecącej lampy, jeśli świeciło by lepiej to chodzi o masę. Sprawdzając prąd najlepiej by było wziąć go z akumulatora, a masę ze słabo świecącej lampy. Napisz, gdy sprawdzisz, co jest przyczyną, to może jeszcze Ci coś podpowiemy. Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Mase podłącz do czegoś lepiej masującego np,wspornik osi ,blok silnika,wspornik maski, załóż grubsze kable(cienki gubią dużo prądu)

Na twoim miejscu skąbinował bym 2 przekaźniki i zamątował koło filtra powierza, potem wystarczy jeden gróbszy kabel np od rozrusznika i musi być ok!

Jak coś to pisz na gg wieczorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszoo    0

ale słabo święcą żarówki czy w nocy słabo oświetlają? jak w nocy to przy starszym ciągniku wina kloszy słabe odblaski w lampie już są trzeba nowe kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiek100    0

Witam

Mam problem ze wskażnikiem od c385,otóż zakupiłem go żeby założyć do c360,są na nim z tyłu trzy wyjścia i podświetlanie te wyjścia są oznaczone literkami od góry B,T pomiędzy nimi żarówka do podświetlania i jeden nie oznaczony na dole po środku.Proszę o opis lub jakiś schemat jak podłączyć przewody.

Dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Kolego, B do plusa, T do czujnika, trzeci do masy -powinien być oznaczony odwróconą literą T. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    116

Witam mam taki problem w 360-3p gdzieś jest zwarcie w instalacji wymieniłem wyłącznik na rozruszniku nowe tulejki w rozruszniku wyczyszczony komutator żadnego bezpiecznika ie pali ale po około 4-5 godzinach jazdy padły akumy wcześniej jak stał 1 dzien też je rozładowało przy zakrecaniu minusa do korpusu iskrzy tak samo gdy się zakręca plus na wyłacznik gdzie dalej szukać?

(myślałem że to wyłacznik ale nowy z expomu chyba jest dobry bo to jedyna rzecz bez bezpiecznika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Alternator tez jest bez bezpiecznika i może mieć zwarcie jednej diody albo jak masz jeszcze prądnicę to może regulator tez dawać zwarcie Odłącz te dwa elementy i wtedy zobacz Przy podłączaniu akumulatorów nie ma prawa nic iskrzyć JAK ISKRZY MOŻESZ ZAPALIĆ INSTALACJĘ I PRZY ODROBINIE PECHA SPALIC CIĄGNIK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek2213    0

Witam.Dziś gdy wróciłem z pola świeciła się kontrolka od ładowania więc zacząłem sprawdzać przewody które idą od prądnicy kable się potopiły powiedzcie mi dlaczego się potopiły nigdy wcześniej nie miałem takiej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Kolego jedź na jakiś szrot i kup sobie jakis alternator od passata omegi kadeta toledo sierry czy czegokolwiek co miało alternatory bosha zainstaluj go sobie w tym ciągniku potopione kable oczywiście wymień. Ten prądowy daj jakis gruby i nie zawracaj sobie głowy tymi prądnicami i regulatorami których działanie jest wielce niepewne o czym sam się właśnie przekonałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to samo bylo w naszej, regulator,

podejrzewam ze to przez spawanie, mogl tego nie wytrzymac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Czy moglby mi ktos wrzucic schemat do podlaczenia kostki ta ktora idze do przyczepy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kostki tej pod siedzeniem czy gniazda?

proste rzeczy, 4 kable, wystarczy wiedziec ktory od jakich swiatel


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Witam.Zabrałem się za instalację w 3p no i światła już zrobiłem, przy okazji podłącze zegar temperatury no i kontrolkę ładowania.

181c94ad662759a4m.jpg

Tylko że jest problem bo nie mam kabli do tego zegara i kontrolki ładowania.Zegar mam oryginalny Więc moje pytanie jak to podłączyć żeby było dobrze.A i jeszcze do kontrolki ładowania to kabel idzie od regulatora? bo tez nie mam.Od góry kable brązowy,żółty,zielony który idzie na kontrolkę?Zdaje mi się że żółty ale jak podłączyłem to lampka się cały czas paliła.

ba848f0d916882a6m.jpg

 

Pozdrawiam.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

O dzięki :)

 

Ale zdaje mi się że to jest 60 z prądnicą.

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

to jest napewno schemat 360 3P z alternatorem, zauważ że masz czujnik temp elektryczny a nie spirytusowy, i tak ogólnie to radzę ci założyć do swojego ciągnika alternator zamiast prądnicy, mniej jest problemów z podłączeniem i zwykle maja wbudowany regulator

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Chciałabym sobie doświetlić pole widzenia za traktorem. Chciałabym to zrobić bezpośrednio z aku kablem 2x1.5 po drodze bezpiecznik potem jakiś włącznik, i tym kablem na tył kabiny tam zdobić ala kostkę która pozwoli mi rozgałęzić już do dwóch lamp LED 60w. Czy coś takiego można zrobić żeby to działało i się nie grzało? Co sądzicie o tym  tylko jaki by bezpiecznik zastosować.😃
    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj