Skocz do zawartości
rav92

Wylew oleju ze skrzyni czy z hydrauliki? Case 956 XL

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
rav92    0

Witam Panowie mam taki problem w case 956XL a mianowicie wysuneła mi się ośka która trzyma listwy i wspomagający siłownik i wylało mi się z tamtąt sporo oleju co to za olej ze skrzyni czy hydrauliczny? Gdzie mogę sprawdzićc ile jest oleju w skrzyni gdzie jest jakaś miarka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

a to wczoraj go kupiłeś że nie wiesz gdzie miarka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav92    0

nie wczoraj pare miesięcy temu nie znalazłem żadnej instrukcji do tego ciągnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

koteczek    0

Witam także kupilem case 956 xl i nie mogę zlokalizoac miarki oleju w skrzyni biegów pod podłogą mam korek ale wygląda on na odpowietrznik miarki tam nie ma. Z boku skrzyni też raczej nie ma. Jedyne korki to na półośkach z tyłu moze to są miarki poziomu w skrzyni//???

Edytowano przez koteczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koteczek    0

CZY NIE MA W TYM KRAJU LUDZI KTÓRZY POSIADAJĄ TAKI CIĄGNIK ... NIKT NIE WYMIENIA W NIM OLEJU ANI NIE DOLEWA?????

+10% za CAPS LOCK

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

a czasem w kabinie pod wykładzinom niema bo kolega miał case jakiegoś i właśnie był tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koteczek    0

W kabinie pod siedzeniem jest korek z możliwością zalania oleju do skrzyni tylko nadal nie wiem gdzie sprawdza się jego poziom bo z boku na skrzyni nie bardzo widać która to może być srubka są tylko małe na mały gwint ale jak się nie wie to strach odkręcać żeby czegoś nie odkręcić w środku ... Jak ktoś wie jak ten poziom się sprawdza i gdzie to nadal czekam na odpowiedz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

zadzwoń do serwisu i tam zaczerpnij informacji powinni powiedzieć bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    49

jedynie pomóc mogę wam tak ale to jest do modelów 845 lub 856:

Tak czy siak oleje we wszystkich ciągnikach tej serii są osobno.

1. Skrzynia: nie mam foty ale znajduje się zaraz na moście za sprzęgłem (wlew i kontrolny jako jeden) na wytłoczonej blaszce przykręconej do skrzyni

2. Hydraulika: jak na rysunku 84 lub 84a: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ad98700401c0c5cd.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koteczek    0

Sorki ale jak byś doprecyzował odpowiedz czyli na jaki klucz ta sruba i gdzie sie znajduje z boku czy z tylu skrzyni bo twoja odpowiedz jest mocno pogmatwana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    49

Pisze ja wół: za sprzęgłem. Po lewej stronie z boku , mniej więcej na połowie wysokości bloku, klucz 32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koteczek    0

Niestety nie ma u mnie chyba tego korka zaczynam podejżewać ze wcale nie ma przelewowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

ja mam case 1056 i niema tam śruby przelewowoej tylko jest śruba spustowa i wlewowa tak jak napisano wyżej w kabinie pod siedzeniem.najlepiej spuścic cały olej i zalan na nowo u mnie wchodzi 29 litrów i jak wymieniałem to całość spuściłem i zalałem nowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koteczek    0

Dzięki za potwierdzenie moich przypuszczań tak myślałem że trzeba tak zrobić spuścić i odmierzyć jeszcze raz. A dzwoniłem do kilku serwisów i za wszelką cene wmawiali mi że musi być miarka. A ja zmacałem cały blok skrzyni z każdej strony i widzę że nie ma. Potwierdziły się moje przypuszczenia ze tego korka nie ma. Dzięki pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koteczek    0

No i po sprawie i po lękach spuściłem cały olej ze skrzyni do beczki odmierzyłem i stan się zgadzał 29 l . Teraz śmiało można śmigać bo jest pewność że skrzynia nie chodzi na sucho. A tak dopuki człowiek się nie przekonał to ciągle o tym myślał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio35    1

Mam małe pytanko ile wchodzi oleju do przednich zwolnic Case 956? bo mi się pocą a śruba jest tylko jedna na deklu. Olej myślę zalać Agrol, co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

ostatnio kupiłem instrukcje obsługi i napraw do case 1056 i tam jest podane ze wchodzi 35 litrów do skrzyni biegów a korek do sprawdzania stanu oleju jest po prawej stronie skrzyni ale trzeba zbiornik paliwa odkręcać żeby się do niego dostać więc trochę zabawy z tym jest a co do przednich zwolnic to jak sprawdzę w instrukcji ile oleju powinno być bo napiszę a co do agrolu to ja mam nim skrzynię biegów zalana i nic się nie dzieję wiec do zwolnic też się będzie nadawał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio35    1

Będę wdzięczny za podpowiedź. Sprawdź jak się tam sprawdza lub spuszcza olej?

Planuje koło ustawić tak by otwór był na dole i spuścić a potem obrócić i wlać tyle co potrzeba, Dobrze myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    9

Będę wdzięczny za podpowiedź. Sprawdź jak się tam sprawdza lub spuszcza olej?

Planuje koło ustawić tak by otwór był na dole i spuścić a potem obrócić i wlać tyle co potrzeba, Dobrze myślę?

tak , ustaw otwór na dole spuść , a potem otwór nie do samej góry a w połowie, u mnie jest nawet kreska odlana, obracam kołem aż kreska będzie w poziomie wtedy leje aż się przeleje,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie też jest w przednim kole odlana kreska i korek. Olej w skrzyni się sprawdza po lewej stronie skrzyni, za sprzęgłem w stronę tyłu. Klucz bodaj 32. Ma być zalane pod korek ale sie nie wylewać. Co do oleju w hydraulice to w 744 u mnie była miarka w korpusie podnośnika a teraz w 955 mam miarkę w zbiorniku z boku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez stachu1991
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem Case 695 i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Posiadam wersję z zegarami elektronicznymi i nie pokazuje mi pierwszej cyfry prędkości.
      Skacze mi poziom paliwa.
      Nie zgadzają albo nie pokazuje  obrotów walka Wom  a wałek pracuje.
      Hamulce ciągnik postoi dzień dwa i zapowietrza się hamulec
      Mam problem z odpalaniem. Jak jest zimny to raz zapali za pierwszym strzałem a raz trzeba kręcić i kręcić. Silnik ładnie i równo pracuje nie kopci. Wydaje mi się ze może być wina przewodów co idą do rozrusznika. Miał może ktoś podobne przypadki?
       
    • Przez traktorpolo
      witam potrzebuje pomocy w case 5140 rok 1992      podnośnik nie ma regulacji na rzadnej pozycji na pulpicie   mruga pomarańczowa lampka  N   jak dam dzoistik do przodu to podniesie i trzyma i naduł to opuści   z błotników  jak przycisk przytrzymam to podnosi jak puszcze to opada    jak podniosę do przodu dzoistik w strone przodu to podniesie i trzyma ale nie mogę zmieniać poziomować np. pługa i problem niezmiernie duży   tylko coś syczy jak ruszam wajchą od regulacji wysokości ,    mruga   lampka pomarańczowa jakby jakiś błąd   był     dziekuje za odpowiedzi
    • Przez Vroobel
      Witam!
      Po długim czasie problemów z podnośnikiem, podnośnik w końcu żyje i pracuje jak powinien ale jest problem z ustawieniem maksymalnej wysokości unoszenia,np ustawię go pod pługiem to jak podepnę lżejszą maszynę to unosi ją wyżej i zaczyna bujać, miał ktoś z was taki problem? jedynie co to jeszcze zmierzę ciśnienie sygnału w momencie unoszenia.
    • Przez zetor7045xD
      Cześć mam pytanie odnośnie odpalania Case MX 100c( 4cyl perkins). Rozkładam już ręce ponieważ zmiana akumulatorów nie pomaga. Chodzi o to że zakręci dosłownie 6-8 razy i akumulator rozładowany. Tak samo z prostownikiem rozruchowym (840a) pare razy  kręci i nic. Akcja sie dzieje przy temperaturze poniżej 0. Nie wiem czy silnik coś blokuje jakaś pompa czy coś ? Dziwne jest to że od razu  akumulator pada. Dodam że  akumulator ma 180ah i 1000a. Rozrusznik jest po regeneracji ale nic nie zmieniło. (wymienialiśmy już na inne szybko obrotowe bez efektu) Inne ciągniki w gospodarstwie Zetor czy Ursus można kręcić i kręcić i nie rozładowuje on akumulatora. Miał ktoś  może podobny przypadek albo wie może co jest przyczyną ?(silnik jest po remoncie i przed remontem był ten sam problem)
    • Przez scoutMonster
      Witam co użytkownicy modelu MXM  powiedzą o skrzyniach biegów w tych modelach? Jak z awaryjnościa i na co uważać przy zakupie? 


×