Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj orając na polu zgubiłem biegi,zjechałem tylko 3 do domu,nie mam żadnego biegu,ciągnik ma 800 mth,ma 1,5 roku,jest po gwarancji,czy ktoś miał podobny problem,jak do tego sie zabrać?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak ma dzwonić do serwisu jak jest po gwarancji O_o ???

Opublikowano

sprawdź czy masz wbite biegi polowe bądz szosowe może po prostu nie dobiłeś dzwigni i masz luz włączony między tymi polowymi a szosowymi ale nie wiem tylko propozycja

Opublikowano (edytowane)

to jak by nie dobił reduktora to by biegów nie było a na 3 zjechał ,może zakleszczona skrzynia i został na 3

Edytowane przez STANK
Opublikowano

Podczas orania na 2 wyskoczył bieg i od tamtej pory nie ma biegów,jest 2 i 3 ale 2 wyskakuje,a wstecznego 1 w ogóle nie ma,czy na terenowych czy na szosowych tak samo sie zachowuje.

Opublikowano

Panowie,znam przyczynę mojej awarii,więc pękł wałek na pół na którym znajduja się synchronizatory od zmiany biegów,doszedłem do tego sam,serwis nie potrafił mi pomóc,potrafią tylko zmienić olej,

Opublikowano

Szanowna Koleżanko, przyczyn może być parę:

zjechane koła zębate, przekroczone dopuszczalne luzy w łożyskach wałków, zjechane widełki wodzików uniemożliwiające pełne zazębienie kół zębatych, poluzowany mechanizm wybierania biegów, częściowe zazębianie przez niepełne, nonszalanckie przechylanie dźwigni zmiany biegów w czasie jazdy. Mogą być też inne, o których mechanikom się nie śniło. Najpierw zajmij się dźwignią, bo to najprostsze i może dostarczyć dużo radości jeżeli okaże się skuteczne. Pozdrawiam

Opublikowano

Spotkałem się z przypadkiem łożyska w skrzyni MTZa, które miało kulki takie, jakby je co przeżuło i wyplunęło i to po kikudziesięciu godzinach. Aleksandr Grigoriewicz nie durak, on toże uże primieniajet kitajskije izdielija, w tom czislie mieżdu drugimi, szarikawyje padszipniki.

Opublikowano

Trochę odgrzeję kotleta :D Sąsiad ma ten sam problem została mu tylko 2 i 3. Po ściągnięciu pokrywy wszystko jest na swoim miejscu myślałem że wybierak czy sprężynki ale nie. Nie mam żadnego schematu tej skrzyni ale najprawdopodobniej poszedł ten wałek między dwoma synchronizatorami i mam do was pytanie jak rozpoławiać od silnika po kolei czy da się między główną skrzynią a to co są półbiegi? 

Opublikowano

Tak myślałem żeby pierwsze od mostu skrzynią odjechać i potem pośrednią, Bo tam jeszcze ładowacz jest i nie chcę na darmo się urobić żeby jeszcze ze sprzęgłem się męczyć a tam jeszcze ładowacz jest. 

Opublikowano

Bez fizycznego odłączenia obudowy sprzęgła czy skrzyni nie zrobisz remontu. Z ładowaczem problemu nie ma, po zdjęciu ramy do demontażu odciągi od tylnego mostu, natomiast przy konsolach wsporczych luzujesz śruby w okolicach sprzęgła.

Opublikowano

Panowie wznawiam temat bo mam problem w 920.3. Wyskakuje mi 1szy reduktor na biegach terenowych. (ten reduktor w biegach) rozprułem ciągnik na 3 częśći skrzynie mam na wierzchu. z reduktorem jest wsio ok, tylko widełki jakoś podejrzanie wyglądają. koła zębate całe ma ktoś jakiś pomysł?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v