Budzu321

t-25 docieranie

Polecane posty

mtracz    76

Tylko w momencie docierania złazu tarcze dławiąca lub coś w tym stylu na wentylator chłodzący by silnik pracujący pod małym obciążeniem mógł mieć temperaturę. Dopiero docieranie w odpowiedniej temperaturze da zadowalający efekt.

I Jeśli pierwsze MTH będzie stał to nie na wolnych obrotach bo go zatrzesz, a pierścionki się zapieką. Daj mu troszkę gazu.

A potem jeździj i rób lekkie prace jeśli masz.

Tylko go nie przeciążać i robić, niech nie stoi w miejscu bo to nie docieranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    14

kolega mtracz ujoł to tak ze nic dodac i nic ujac :) i kiedys wczytałem gdzes ze przy docieraniu pierwsze 10mtg 25% obciazenia potem 20mtg 50%obciazenia i 20mtg 75% obciazenia B) potem zmiana oleju i ogen w tłoki jak to u mnie mowia :P ja cos na podobe zastosowałem u ciebie przy c-360 i chodzi jak lalka :D

Edytowano przez paawlik227

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Budzu321    0

A jak by teraz troche krety porozwalac na lankach, podczepiam 2 opony od t-25 i taki bal na nie i zwiazuje i pinka to ciagam to mozna by to robic na dotarciu??/ albo obornik rozrzutnikiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Rozwalanie kretowisk na pierwsze MTH było by dobre.

Z rozrzutnikiem bym się jeszcze wstrzymał gdzieś do 30mth.

Ale to i tak nie przesadzać z obciążeniem silnika. Niech pracuje na rożnych obrotach, ale na biegu niższym niż zwykle.

I jak już pisałem nie zostawiać na niskich obrotach i niech ma ciepło, Wskazówka im bliżej 90 stopni tym lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Rozwalanie kretowisk może być, ale pod warunkiem, że łąka nie jest podmokła. Na wilgotnych łąkach samo jeżdżenie po takiej łące to może być 70% obciążenia. Rozrzutnika nie polecam na docieraniu, bo zwykle trzeba mu dać maksymalne obroty, a tak samo jak nie należy pracować na minimalnych obrotach na docieraniu tak samo maksymalnych bym nie zalecał. A poza tym tak jak było pisane wyżej - stopniowo zwiększać obciążenie i koniecznie wymienić olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

I wyczyścić bąka.Będą w nim pozostałości po remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Budzu321    0

Jeszcze jedno pytanie na jakich obrotach ma chodzic przy docieraniu???

 

No prosze o odpowiedź

 

Jeszcze jedno traktor stoi i sie dociera i jak juz zrobi te 30 motogodzin to mozna juz isc w pole????

 

 

​Nie piszemy posta pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

po wymianie oleju

a tak wogóle to trzeba pracować na różnych obrotach unikajc dużego obciżenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Jeszcze jedno pytanie na jakich obrotach ma chodzic przy docieraniu???

 

No prosze o odpowiedź

 

Jeszcze jedno traktor stoi i sie dociera i jak juz zrobi te 30 motogodzin to mozna juz isc w pole????

 

 

​Nie piszemy posta pod postem

 

 

Traktor na docieraniu nie powinien stać w miejscu i tylko mieć włączony silnik. Należy zapalić silnik, rozgrzać i zacząć pracować stopniowo zwiększając obciążenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shred95    0

Witam. Sory, że odswieżam temat ale mam pilną potrzebę. Zrobiłem władkowi remoncik generalny. Przepracował już sobie 23 mtg, i tak się zastanawiam, ile jeszcze on potrezbuję, żeby się zupełnie dotrzeć. Z wywozem obornika, wstrzymam się do 30 mtg tak jak radził kolega, ale od kiedy mogę mu zapiąć pług? Kolejnym pytaniem jakie mnie trapi to obroty silnika. Do tej pory nie przekraczałem 1500, ale od kiedy moge  mu dać pełen spód i "ogień w tłoki".Dzieki za wszelkie odzewy :) .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Znam przypadki gdzie było tylko 10 mtg na postoju i co 2 godziny zwiekszanie obrotów, później w pole,silnik jak nówka cykał, tylko czy na tych terazniejszych czesciach tak to wytrzyma to nie wiem,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie zrobilem silnik we wladku robilem wszystko czyli nowy wał panewki i cala gore czyli wszystko od a do z nawet na kolach zebatych tulki wszystkie i teraz chodzi sobie i dochodzi mu temperatura do 80 i pewnie jak bym nie zgasil to by szla dalej czy to normalne?silnik juz ma zrobione 5 mtg tak na raty nie jednego dnia bo sie grzeje i nie chce zeby go przegrzac moje pytanie jest takie czy to normalna temperatura przy docieraniu ze dochodzi tak daleko?i jak dlugo sie moze utrzywac?tak czytam wyzej co jest pisane i musze zaczac nim jezdzic czy dobrze mysle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj