MafiaNewChrapow

FARMTRAC 7100 CZY NEW HOLLAND T5050

Polecane posty

pawel97    4

Moim zdaniem lepszy będzie NH, co NH to nie Farmtrac. NH jest już ciągnikiem sprawdzonym, nie to co Farmtrac. W mojej okolicy chodzi kilka takich NH i nikt na nie niarzeka. A Farmtrac od niedawna zaczął produkować te ciągniki więc nie wiadomo jakie one są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelwlosty    6

Jak dla mnie temat trochę dziwny bo tego Farmtrac-a nikt jeszcze nie ma więc nikt nie może się wypowiedzieć jak mu się sprawuję itp co innego ten NH który jest na rynku od paru lat


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze ten ft lepszy na głownego konia pociągowego poniewaz jest cięższy i ogólnie większy a ma ktos moze na forum tego nh t5050 lub t5060 moglby wyrazic swoje zdanie jak sie sprawuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

^ Znam kilku posiadaczy tych NH, ogólnie żaden z nich zbytnio nie narzeka, spalanie zbytnio niskie nie jest, ale pod względem technicznym te modele NH wygrywają z FT między innymi ze względu na rewers i półbieg bez sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Kwestia formalna- wzmacniacz momentu [półbiegi] możemy nazwać np. 1 stopniowy, czyli z niższego jest jeden stopień na wyższy [np z żółwia na zająca, czy z A na B czy z 1 na 2 itp] i to nam daje w sumie 2 przełożenia pod obciążeniem [1 stopień, ale to są inaczej 2 przełożenia].

 

Wzmacniacz momentu 2 stopniowy to jest np. A-B-C, 1-2-3 itd mamy 2 stopnie, ale łącznie 3 przełożenia.

 

Kwestia nazewnictwa, ale mimo tego oba ciągniki [i NH i FT] posiadają skrzynię z 1 stopniowym wzmacniaczem momentu [czyli 2 półbiegi].

 

Mam nadzieję że problem z ilością półbiegów nieco rozjaśniłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielsko3    0

myślę,że FT jest całkiem całkiem ,ma jak dla mnie parę mniej istotnych mankamentów ,ale jest przyzwoicie wykonany jak na ciągnik tej klasy i tej półki.Oglądałem go tydzień temu i zrobił pozytywne wrażenie,myślę że wybiorę go szybciej niż jakiś zachodni tej klasy ,uważam że będzie tańszy w utrzymaniu ,bo kupić to jedno ,a utrzymać to drugie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rmiecz8   
Gość rmiecz8

Jeśli myślisz o ciągniku prostym, gdzie nie jest potrzebne ci wygórowane wyposażenie to bierz farmtracka, bo mało pali i jest tani. A jeśli myślisz o lepszym ciągniku z lepszym wyposażeniem to nie zatrzymywałbym się na NH, tylko pomyślał o czymś lepszym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

Stalem, przed podobnym wyborem i wybralem forterre 115 ;) 2 polbiegi (czyli 3stopnie), ehr, duze kola, Narazie jestem bardzo zadowolony ;) Placilem 170000 brutto, Teraz po zmianie cen kosztowalby z 5 tys wiecej. Wszystko zalezy jakie chcesz wyposazenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

To jak taka sama cena to bym się nawet nie zastanawiał i brał Zetora bo jest sprawdzony i nie jeden już sporo mtg zrobił a ludzie chwalą no i lepsza skrzynia biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    7

Mechanik na przeglądzie mówił ze zetor będzie rezygnował ze swoich silników a zastąpi je Perkinsem i Deutz-fahr bo ich nie spełniają norm spalania a nie opłaci im się produkowac nowego silnika który by spełniał te normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

2 polbiegi (czyli 3stopnie)

 

Żeby nie mieszać ludziom w głowach, Frotka ma 3 półbiegi czyli 2 stopniowy wzmacniacz momentu :) Mała pomyłka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

Mechanik na przeglądzie mówił ze zetor będzie rezygnował ze swoich silników a zastąpi je Perkinsem i Deutz-fahr bo ich nie spełniają norm spalania a nie opłaci im się produkowac nowego silnika który by spełniał te normy.

 

 

Silniki beda 3 cyl do majorow, od innych producentow, deutz-fahr nie produkuje silnikow tylko deutz i deutz sprzedaje silniki grupie sdf, czyli miedzy innymi deutz-fahrowi. A w majorach 3 cyl bedzie perkins, w 4 bedzie zetora.

 

Do proxim i forterr nadal bedzie silnik zetora, maja przeciez juz silnik ktory spelnia euro 3b, norma emisji spalin to nie norma spalania.

 

 

Mechanik herezje opowiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

zalezy od wyposazenia, forterra z grammerem, obciaznikami i kolami 18,9 tez jest do kupienia za okolo 160000 brutto, takze podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lawa3p    7

3 miesiące temu miałem ten sam dylemat i wypadło na zetora forterrę 105 a dlaczego ponieważ to jest marka z długim stażem nie to co farmtrac zetor jest lepiej wykończony w środku ma mniej przeglądów i w moim przypadku jest bliżej serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaculek13
      Witam.Panowie czy ktoś miał problem z blokującymi się hamulcami w farmtracu 555
    • Przez mlody_772
      Witam, Poszykuje kogoś kto ma ciągnik Farmtrac 555dt z ładowaczem czołowym z okolic Sandomierz + 100 kilometrów. Chciałbym zobaczyć jak wygląda konstrukcja wsporcza i gdzie jest zamocowana.
    • Przez semyutah
      witam
      problem jest taki ze leje sie olej ze zbiornika oleju ukl. kierowniczego kiedy uzywana jest hydraulika zewnetrzna tj. tur, podnosnik a nie uklad kierowniczy. czy ktos miam podobny poblem.
       
      podrawiam
    • Przez Stanisław89
      Tak jak w tytule. Mianowicie rozważam kupno Farmtraca Hertige 6075 DT i tu nasuwa się pytanie czy warto się pchać w niego czy może jednak popularnego 675.Cena jaką mi powiedziano wyniosła nie całe 107,000 w wyposażeniu jakie mi jest potrzebne . Farmtrac miał by zastąpić Zetora 7211 , który pracuje od 89. Nie robił by jakiś ciężkich prac gdyż stoją nad nim inne. Wiem ,żę model nie zbyt popularny ale przewinął się na forum.
    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj