Skocz do zawartości
MafiaNewChrapow

FARMTRAC 7100 CZY NEW HOLLAND T5050

Polecane posty

pawel97    4

Moim zdaniem lepszy będzie NH, co NH to nie Farmtrac. NH jest już ciągnikiem sprawdzonym, nie to co Farmtrac. W mojej okolicy chodzi kilka takich NH i nikt na nie niarzeka. A Farmtrac od niedawna zaczął produkować te ciągniki więc nie wiadomo jakie one są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelwlosty    6

Jak dla mnie temat trochę dziwny bo tego Farmtrac-a nikt jeszcze nie ma więc nikt nie może się wypowiedzieć jak mu się sprawuję itp co innego ten NH który jest na rynku od paru lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze ten ft lepszy na głownego konia pociągowego poniewaz jest cięższy i ogólnie większy a ma ktos moze na forum tego nh t5050 lub t5060 moglby wyrazic swoje zdanie jak sie sprawuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    12

^ Znam kilku posiadaczy tych NH, ogólnie żaden z nich zbytnio nie narzeka, spalanie zbytnio niskie nie jest, ale pod względem technicznym te modele NH wygrywają z FT między innymi ze względu na rewers i półbieg bez sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Kwestia formalna- wzmacniacz momentu [półbiegi] możemy nazwać np. 1 stopniowy, czyli z niższego jest jeden stopień na wyższy [np z żółwia na zająca, czy z A na B czy z 1 na 2 itp] i to nam daje w sumie 2 przełożenia pod obciążeniem [1 stopień, ale to są inaczej 2 przełożenia].

 

Wzmacniacz momentu 2 stopniowy to jest np. A-B-C, 1-2-3 itd mamy 2 stopnie, ale łącznie 3 przełożenia.

 

Kwestia nazewnictwa, ale mimo tego oba ciągniki [i NH i FT] posiadają skrzynię z 1 stopniowym wzmacniaczem momentu [czyli 2 półbiegi].

 

Mam nadzieję że problem z ilością półbiegów nieco rozjaśniłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielsko3    0

myślę,że FT jest całkiem całkiem ,ma jak dla mnie parę mniej istotnych mankamentów ,ale jest przyzwoicie wykonany jak na ciągnik tej klasy i tej półki.Oglądałem go tydzień temu i zrobił pozytywne wrażenie,myślę że wybiorę go szybciej niż jakiś zachodni tej klasy ,uważam że będzie tańszy w utrzymaniu ,bo kupić to jedno ,a utrzymać to drugie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rmiecz8   
Gość rmiecz8

Jeśli myślisz o ciągniku prostym, gdzie nie jest potrzebne ci wygórowane wyposażenie to bierz farmtracka, bo mało pali i jest tani. A jeśli myślisz o lepszym ciągniku z lepszym wyposażeniem to nie zatrzymywałbym się na NH, tylko pomyślał o czymś lepszym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

Stalem, przed podobnym wyborem i wybralem forterre 115 ;) 2 polbiegi (czyli 3stopnie), ehr, duze kola, Narazie jestem bardzo zadowolony ;) Placilem 170000 brutto, Teraz po zmianie cen kosztowalby z 5 tys wiecej. Wszystko zalezy jakie chcesz wyposazenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    63

To jak taka sama cena to bym się nawet nie zastanawiał i brał Zetora bo jest sprawdzony i nie jeden już sporo mtg zrobił a ludzie chwalą no i lepsza skrzynia biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    0

Mechanik na przeglądzie mówił ze zetor będzie rezygnował ze swoich silników a zastąpi je Perkinsem i Deutz-fahr bo ich nie spełniają norm spalania a nie opłaci im się produkowac nowego silnika który by spełniał te normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

2 polbiegi (czyli 3stopnie)

 

Żeby nie mieszać ludziom w głowach, Frotka ma 3 półbiegi czyli 2 stopniowy wzmacniacz momentu :) Mała pomyłka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

Mechanik na przeglądzie mówił ze zetor będzie rezygnował ze swoich silników a zastąpi je Perkinsem i Deutz-fahr bo ich nie spełniają norm spalania a nie opłaci im się produkowac nowego silnika który by spełniał te normy.

 

 

Silniki beda 3 cyl do majorow, od innych producentow, deutz-fahr nie produkuje silnikow tylko deutz i deutz sprzedaje silniki grupie sdf, czyli miedzy innymi deutz-fahrowi. A w majorach 3 cyl bedzie perkins, w 4 bedzie zetora.

 

Do proxim i forterr nadal bedzie silnik zetora, maja przeciez juz silnik ktory spelnia euro 3b, norma emisji spalin to nie norma spalania.

 

 

Mechanik herezje opowiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

zalezy od wyposazenia, forterra z grammerem, obciaznikami i kolami 18,9 tez jest do kupienia za okolo 160000 brutto, takze podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lawa3p    6

3 miesiące temu miałem ten sam dylemat i wypadło na zetora forterrę 105 a dlaczego ponieważ to jest marka z długim stażem nie to co farmtrac zetor jest lepiej wykończony w środku ma mniej przeglądów i w moim przypadku jest bliżej serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×