adamnew86

Silnik Ford

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam

Silnik zostal wyjety, chce wyjac wal i wymienic te uszczelniacze czesci juz zamowione lecz trafilem na kolejny problem. Nie moge odkrecic kola pasowego od strony rozrzadu. Probowalem w lewo i w prawo i nic a nie chce uszkodzic czegos. Ktos wie w ktora strone to sie odkreca?
 

http://zapodaj.net/4015ba0827b00.jpg.html

 

http://zapodaj.net/66fbb1fcf6c1c.jpg.html

 

http://zapodaj.net/3cf573c208fa1.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Odkręca się normalnie w lewo. Tylko jak to ze śrubami na wale duży moment i loctite ktoś pewnie nie żałował :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel12342    0

Jest tam uszczelnienie ze sznurka o przekroju kwadratowym jeśli dobrze pamiętam. Dużo części można dostać w rębertowie sklep wysyłkowy na terenie starej jednostki wojskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mam pytanie z jakim momentem dokrecacie panewki korbowodowe?? niestety urwala mi sie jedna sruba wiec pewnie przesadzilem. chcialbym ustawic odpowiedni moment na kluczu dynamometrycznym lecz nie wiem jaki moment mam ustawic?? podpowie ktos ??

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Dla korbowodów skręcanych śrubą z nakrętką:

- z podkładka zabezpieczającą 115-122Nm

- dla nakrętek samokontrujących 75-82 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    270

Czy dostanę gdzieś od ręki obudowę termostatu do NH 8050 z silnikiem 2723E?

Patrząc teraz wątpię że przetrzyma te żniwa.

Jeśli nie nową to chociaż używaną.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jaki ma być poczętek kąta wtrysku w silniku Ford 2715?

Może by ktoś sprawdził jak ma u siebie bo widać skalę przez otwór kontrolny....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    174

Witam, Ile oleju należy wlać do silnika Ford 2715e?

 

Jeżeli ktoś ma jakieś rady, co do sprawdzenia przed sezonem to byłbym wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    827

Lej do stanu między mini a max na skali wskaźnika bagnetowego, nowego oleju wlejesz 11-11,5 L

Wskazane sprawdzenie szczeliny na zaworach, warto wymienić filtry paliwa i pasek klinowy od pompy wodnej, a i lepiej sprawdzić czy są luzy na łożyskach pompy wodnej, w razie potrzeby wymień całą pompę. O sprawdzaniu ilości płynu w chłodnicy chyba nie warto przypominać jak i o czystości szczelin żeber w chłodnicy. Reszta wedle potrzeby lub konieczności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    174

Czyli dobrze sądziłem, że 10l to jakoś za mało się wydaje. Tyle mówił wlewać znajomy z takim silnikiem w New hollandzie 1540. Możliwe że to już nowsza generacja? Albo sam do końca nie wie jaki ma silnik :) Sam nie sprawdze szczeliny na zaworach niestety i tak. Filtry i oleje na pewno pójdą wszystkie do wymiany zapobiegawcza. Dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    8

Witam,podpowiedzcie jakie luzy powinny być na zaworach w tym silniku i czy zasada regulacji jest taka sama jak w większości silników 6cyl tzn.mijanka na 6cyl regulacja 1 itd.
w moim silniku obecnie luz na pierwszym cyl to 0.9mm chyba trochę za dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    8

luzy są już wiadome ale ta tabelka-sposób ich kolejności regulacji to czarna magia

Six cylinder-

Valves Open
I and 4
8 and 10
2 and 6
9 and 12
3 and 5
7 and 11
Valves to Adjust
9 In. and 12 Ex.
3 Ex. and 5 In.
7In. and 11Ex.
1Ex. and 4 In.
8 In. and 10 Ex.
2 Ex. and 6 In.
 

Edytowano przez KOSTEK12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    95

In. to ssący a Ex. to wydechowy zawór, czyli gdy jest wciśnięty 1 i 4 to ustawiasz luz na 9(ssącym) i 12(wydechowym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    8

ok.dzięki już wiem o co chodzi,ale dlaczego 1 i 2 są ex czyli wydechowe przecież nie mogą być dwa takie same na jednym tłoku- to samo 5 i 6 ssące,7 i 8ssące,11 i 12wydech,w tym się właśnie nie mogłem połapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    8

czy też tak macie ustawione pompy wtryskowe w silniku Ford,

 

wiem że jest teraz sporo roboty, ale czy nikt nie znajdzie chwilki na odpowiedź

post-33176-0-37740600-1500580515_thumb.jpg

Edytowano przez KOSTEK12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek5477    2

Witam,

Czy ktoś w ostatnim czasie remontował silnik forda 2712e lub podobny z tej rodziny. Gdzie można dostać części typu tłoki, tuleje, panewki. Na internecie coś wyskakuje ale mało dlatego poszukuje kontaktu do jakiegoś konkretnego sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Badyl94
      Witam. W tc 5.80 po podpięciu hederu wyskakuje błąd E 77.05 i jest ikonka motowideł. Wszystko dziala bez problemu tylko swieci sie kontrolka serwisowa caly czas. Wyskakuje od nowości w instrukcji nie ma tego błędu. Wie ktoś o co chodzi?
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Noszę się z zamiarem kupna New Holland 8060 
      Proszę o wszelkie informacje o tym modelu , awaryjność , spalanie , wydajność , codzienna obsługa ? 
       
      z góry dziękuje i pozdrawiam 
    • Przez LordBASS14
      Witam. 
      Mam pytanie. Ostatnio w moim New Hollandzie wymieniany był olej hydrauliczny oczywiście stary olej został i zastanawiam się czy mógłbym Olej ten zalać do ursusa 4514. W 4514 jest aktualnie Agrol a chciałbym wlać Ambre Multi G. Czy nie będzie żadnego problemu w działaniu hydrauliki w Ursusie?
    • Przez karat7
      Czy ktoś może  ma doświadczenie  z silnikami 4-ro cylindrowymi w kombajnach NH, jak się sprawują?
    • Przez V12
      Witam 
      Na co zwrócić uwagę przy tym silniku , 2704E
      co prawda nie jest on w NH ale w NH było ich najwięcej dlatego szukam opinie jak on wypada w porównaniu do perkinsa z pompa stojącą 
      Słyszałem o ciagłych wyciekach i urywającej korbie 
      Może lepiej jednak szukać z perkinsem ?? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj