Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rysiek100

Wymiana tulejek w półosi od c4011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c4011

rysiek100    0

Witam

Dzis zabrałem się za wymianę tulejek w półosi okrągłej miękkiej odkręciłem wszystko od dołu te dwa pierścienie które tam są też,odkręciłem śrubę od góry która trzyma błotnik i na tym się skończyło ,zaczęły się kłopoty,klin który jest od góry był schowany i niemogłem już tego ruszyć wziołem wiertarke i wierciłem ten klin ale już rece opadły do tego może macie jakiś sposób.

Zastanawiam się nad wyciągnięciem tych miękkich półosi i kupienia twardych,tylko niewiem czy coś jeszcze będe musiał do tego dokupić w ciągniku są koła 18 te połówki z drążkiem od spodu będą pasować do nowej półosi i jak wygląda mocowanie u góry.Proszę o poradę bo tę miękką troche z góry zmasakrowałem.

 

Przepraszam za chaotyczny opis.

Ciągnik c360 tylko ta oś od 40-tki

Edytowano przez rysiek100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Będą sztywne półosie od 60-tki pasowały, czopy z kołami także o ile chcesz je zostawić, mocowanie od góry - z lewej strony ramię zwrotnicy 36 a z prawej ogranicznik 1 jak Masz tu pokazane http://s1.pokazywark...chwytywanie.jpg najlepiej szukaj używanych gdzieś z rozbiórki ciągnika, najtaniej wyjdzie.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rysiek100    0

Chciałem jeszcze zapytać bo znalazłem całą oś okrągłą ,jak wygląda przełożenie całej osi stara jest 4011 silnik też 4011 tylko maski i kabina z 360 jak wygląda robota przy tym co trzeba rozkręcić gdzie podstawić bo wygląda na to że ciężko będzie wybić te półosie chyba że macie jakieś sposoby .Proszę podpowiedzieć

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tam nic nie trzeba wybijać, podnosisz lewarkiem za oś, odkręcasz jarzma i wysuwasz pół oś i to samo z drugiej strony.

Jak nie masz wybitej osi to całą po co wymieniać? chyba że ma już luzy, ale teraz jaką znalazłeś - samą z pół osiami, czy kompletną ze wspornikiem? i jaki masz wspornik u siebie od 40-tki czy 60-tki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Ogólniewszystko to samo tylko sama zwrotnica jest inna, oś zwrotnicy tulejki i inne pier... Jak kupisz twarde to tak jak mat napisał tylko wąs z lewej strony inny jest, ogranicznik z prawej. Jak masz układ kierowniczy z 4011 to nie będą pasowały gałki do wąsa z 60-ki. W 4011 są takie jak w 30-ce. Sama oś też pasuje zamiennie 360/4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cześć kolego Seweryn :) układ ma raczej od 60-tki skoro twierdzi że to 360, niby tylko silnik 40-tki. Albo był kupowany za 360 :P

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Witam. No fakt. Przeoczyłem. Wiec co by nie robił to będzie pasowało. Same zwrotnice kompletne bez czopów kół wymieni i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rysiek100    0

Silnik jest 4011 ale układ kierowniczy c360 bo jest bez żadnych przeróbek wspornik od osi też bo maska jest od 360 pewnie od 40stki by nie pasowało na śruby sprzedający ma całą oś okrągłą z tymi półosiami i powiedział że ciężko jest wybić z pochwy te półosie ja u siebie odkręciłem jarzma z jednej strony pobiłem ale niechciało wyjść więc zalałem penetrantem zobaczę czy wyjdzie.gdyby wyszły zaoszczędziłbym roboty z osią.Ta oś jest bez wspornika.Jeszcze jedno silnik wszystkie podzespoły czyli filtr oleju i filtry paliwa ireszta ma jak u 360 różnica to brak dwóch pedałów od hamulca jest jeden i rozdzielacz pod siedzeniem jedno wyjście na hydraulike(kiper) obciążniki na kołach pełne rocznik 1969.Od kierownicy idzie jeden drążek do wąsa i do kół poprzeczny jeden

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Miałem 4011. To hamulce masz lepsze niż 60-ka. Wyjdą ci zwrotnice tylko trzeba sie troche pomęczyć. Jak je wymieniasz to możesz walić po nich ile wlezie. Oklupuj je młotem zalewaj i w końcu puszczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rysiek100    0

Miałem 4011. To hamulce masz lepsze niż 60-ka. Wyjdą ci zwrotnice tylko trzeba sie troche pomęczyć. Jak je wymieniasz to możesz walić po nich ile wlezie. Oklupuj je młotem zalewaj i w końcu puszczą.

Tak tylko że tę oś co kupię też będe musiał z niej półosie powybijać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Czemu? Jak nie jest wybite pod sworzniem to zakładaj całą oś ze zwrotnicami. Najwyżej same zwrotnice zregenerujesz ale do tego nie trzeba ich wyjmować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silnik jest 4011 ale układ kierowniczy c360 bo jest bez żadnych przeróbek wspornik od osi też bo maska jest od 360 pewnie od 40stki by nie pasowało na śruby sprzedający ma całą oś okrągłą z tymi półosiami i powiedział że ciężko jest wybić z pochwy te półosie ja u siebie odkręciłem jarzma z jednej strony pobiłem ale niechciało wyjść więc zalałem penetrantem zobaczę czy wyjdzie.gdyby wyszły zaoszczędziłbym roboty z osią.Ta oś jest bez wspornika.Jeszcze jedno silnik wszystkie podzespoły czyli filtr oleju i filtry paliwa ireszta ma jak u 360 różnica to brak dwóch pedałów od hamulca jest jeden i rozdzielacz pod siedzeniem jedno wyjście na hydraulike(kiper) obciążniki na kołach pełne rocznik 1969.Od kierownicy idzie jeden drążek do wąsa i do kół poprzeczny jeden

Coś za dużo podobieństwa ma ten ciągnik z 40-tką, być może miał przełożoną skrzynię biegów lub samą obudowę skrzyni skoro układ kierowniczy jest w oryginale, który to rocznik, bo jeżeli tj. piszesz 1969 cały ciągnik to Ci na 100% gwarantuje że jest to 4011, a co ma wpisane w dowodzie rej.?

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rysiek100    0

Panowie jak wykasować luz wzdłużny na zwrotnicach twardych są tam jakieś podkładki?

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    481

czyli gora-dol ?

tam jest tylko lozysko oporowe i filcowe uszczelniacze,

duzo tego luzu? moze lozysko sie skonczylo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez Paszkamax
      Podczas szybkiej jazdy przednie koła zaczynają się szybko machać dzieję się to tylko na asfalcie a na żużlu jedzie normalnie. Jak podniosłem przód to niby nie ma luzów.
    • Przez eddi87
      Witam, Panowie jakie opony kupić do 60? Po asfalcie bardzo mało lata, będzie jakaś różnica między w/w? Przód bez napędu.
×