Gramgro

Połączenie pomp hydraulicznych w 311 LSA

Polecane posty

Gramgro    13

Witam, mam pytanie. posiadam Fendt 311 w którym są dwie pompy, jedna do wspomagania, a druga do hydrauliki(14 i 16 cm3) czy możliwe jest podłączenie ich aby obie dawały na hydraulikę jeśli nie skręcam? Chodzi mi o podpięcie na zawór przelewowy na orbitrolu przewodu i podpiecie go do przewodu przed rozdzielaczem. Problemem może być to czy nie będzie się cofał olej do orbitrolu i czy nie będzie problemów z nim? Ciśnienie jest na obu chyba takie same. I czy przepływ wytrzyma przy wysokich obrotach, np. przy jeździe po drodze? Może zrobić elektrowłącznik tego, żeby tylko przy pracach z turem włączać i ciśnienie zamiast na nadmiar szło do hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

spójrz na orbitrol i napisz ile przewodów olejowych do niego dochodzi. nie możesz podnieść jakiejś maszyny że zaczynasz kombinować z hydrauliką?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    13

Jeden dojście prosto z pompy, jeden przelew i dwa na sterowanie. Chodzi mi o pracę z turem, żeby szybciej chodził na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirro    2791

Nic z tego. Musiałbyś połączony strumień skierować najpierw na orbitrol a potem przrez niego dalej na hydraulikę. Wyklucza to użycie podnośnika i hydrauliki zewnetrznej podczas skręcania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

myślałem że idzie 5 przewodów, wtedy byś miał fabrycznie to o czym mówisz. czasem się zdarzały takie wersje.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    13

a jak to idzie w takich wersjach? po co jest ten piaty przewód? to drugi dopływowy z drugiej pompy jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Producent przewidział taką opcję, poszukaj dźwigni w okolicy prawych stopni do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    0

@Grzesiex chodzi Ci o dźwignię wyglądającą jak zawór kulkowy z oznaczeniami żółwia i zająca? Gdy ustawiona jest w pozycji na "zając" wówczas hydraulika zewnętrzna jest wydajniejsza. Szczególnie widać to w moim przypadku przy pracy z owijarką przy niskich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Piaty przewód w orbitrolu wspomaga hydraulikę z pierwszej pompy. musi być wtedy zawór zastosowany który pilnuje żeby olej się nie cofał do orbitrola. Ciśnienie na piątym przewodzie z orbitrola pojawia się tylko wtedy jak nie ruszasz kierownicy. jak nie masz tego oryginalnie to raczej nie opłaci się przerabiać.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

@Grzesiex chodzi Ci o dźwignię wyglądającą jak zawór kulkowy z oznaczeniami żółwia i zająca?

 

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt3p    0

witam mam problem z hydrauliką w mojej 311 , ogólnie hydraulika słabła coraz bardziej szczególnie jak sie rozgrzał, dałem pompe do regeneracji i po złożeniu nie ma zadnej poprawy. jak jest zimny to unosi dobrze a jak pracuje około 20 min to już zaczynają sie problemy , mierzyłem ciśnienie na wyjsciu hydrauliki zewnętrznej to na zimnym pokazało 180, na ciepłym weszło na 160 i powoli spadało w trakcie pomiaru, co może być przyczyną? są w nim gdzieś jakies zawory bezbieczeństwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rybson5
      Witam wszystkich!
      Drodzy forumowicze potrzebuje pomocy. 
      Podczas wymiany uszczelki pod głowicą okazało się że gniazda płynu w kolektorze są wyżarte i kolektor nie nadaje się do ponownego zamontowania. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem i doradzi co w takiej sytucji zrobić? Myślałem o nalaniu wżerwów tigiem ale nie wiadomo co to jest za stop metalu i jak będzie reagować.. Bardzo ciężko znaleźć coś używanego na rynku a cena nowego to 6500 zł... 



    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj