Skocz do zawartości
Gramgro

Połączenie pomp hydraulicznych w 311 LSA

Polecane posty

Gramgro    2

Witam, mam pytanie. posiadam Fendt 311 w którym są dwie pompy, jedna do wspomagania, a druga do hydrauliki(14 i 16 cm3) czy możliwe jest podłączenie ich aby obie dawały na hydraulikę jeśli nie skręcam? Chodzi mi o podpięcie na zawór przelewowy na orbitrolu przewodu i podpiecie go do przewodu przed rozdzielaczem. Problemem może być to czy nie będzie się cofał olej do orbitrolu i czy nie będzie problemów z nim? Ciśnienie jest na obu chyba takie same. I czy przepływ wytrzyma przy wysokich obrotach, np. przy jeździe po drodze? Może zrobić elektrowłącznik tego, żeby tylko przy pracach z turem włączać i ciśnienie zamiast na nadmiar szło do hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

spójrz na orbitrol i napisz ile przewodów olejowych do niego dochodzi. nie możesz podnieść jakiejś maszyny że zaczynasz kombinować z hydrauliką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    2

Jeden dojście prosto z pompy, jeden przelew i dwa na sterowanie. Chodzi mi o pracę z turem, żeby szybciej chodził na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirro    211

Nic z tego. Musiałbyś połączony strumień skierować najpierw na orbitrol a potem przrez niego dalej na hydraulikę. Wyklucza to użycie podnośnika i hydrauliki zewnetrznej podczas skręcania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

myślałem że idzie 5 przewodów, wtedy byś miał fabrycznie to o czym mówisz. czasem się zdarzały takie wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gramgro    2

a jak to idzie w takich wersjach? po co jest ten piaty przewód? to drugi dopływowy z drugiej pompy jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Producent przewidział taką opcję, poszukaj dźwigni w okolicy prawych stopni do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    0

@Grzesiex chodzi Ci o dźwignię wyglądającą jak zawór kulkowy z oznaczeniami żółwia i zająca? Gdy ustawiona jest w pozycji na "zając" wówczas hydraulika zewnętrzna jest wydajniejsza. Szczególnie widać to w moim przypadku przy pracy z owijarką przy niskich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Piaty przewód w orbitrolu wspomaga hydraulikę z pierwszej pompy. musi być wtedy zawór zastosowany który pilnuje żeby olej się nie cofał do orbitrola. Ciśnienie na piątym przewodzie z orbitrola pojawia się tylko wtedy jak nie ruszasz kierownicy. jak nie masz tego oryginalnie to raczej nie opłaci się przerabiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

@Grzesiex chodzi Ci o dźwignię wyglądającą jak zawór kulkowy z oznaczeniami żółwia i zająca?

 

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt3p    0

witam mam problem z hydrauliką w mojej 311 , ogólnie hydraulika słabła coraz bardziej szczególnie jak sie rozgrzał, dałem pompe do regeneracji i po złożeniu nie ma zadnej poprawy. jak jest zimny to unosi dobrze a jak pracuje około 20 min to już zaczynają sie problemy , mierzyłem ciśnienie na wyjsciu hydrauliki zewnętrznej to na zimnym pokazało 180, na ciepłym weszło na 160 i powoli spadało w trakcie pomiaru, co może być przyczyną? są w nim gdzieś jakies zawory bezbieczeństwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×