tommy83

Deutz-Fahr M660

Polecane posty

GoRAL1    63

Czy ktoś sprawdzał czujnik temperatury silnika w instrukcji silnika F3-6L912 pisze by zanurzyć go w nagrzanym oleju,sprawdzał go ktoś tak :unsure:

w silnikach chłodzonych powietrzem dopuszczalna oleju to 120 stopni

a średnia z 7 lat przy silniku 4 gary to 4 litry na godzine

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Cieknie mi trochę olej z przekładni stożkowej tej co napędza młocarnie,czy trzeba ją całą wymontować od silnika czy tak da się wymienić na kombajnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

wytarte gniazdo korpusu dźwigni zmiany biegów

Trzeba zeszlifować albo z frezować dolna płaszczyznę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
orion18d    0

Witam

Ma ktoś może schemat elektryki do M660? Chodzi mi szczególnie o obwód czujników awarii z przekaźnikiem sygnału. Temat z gatunku: sztukowane kable i co za tym idzie, pomyłka przy podłączeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Przednie wymieniłem przed sezonem a z tylnych wyjąłem blaszki dystansowe ale na przyszły sezon też je wymienię na nowe właśnie dziś przyszła przesyłka z 4 nowymi panewkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek260294    7

Chłopacy proszę o pomoc!, sprawa dotyczy modelu M660 zielony, jadąc na pierwszym biegu i używając przyśpieszacza aby przyśpieszyć włącza się sygnał od jakiegoś czujnika chyba i kontrolka się zapala na tablicy, próbując zwolnić naormalnie hamuje silnik tylko jak przyśpieszyć to jest problem, tzn. on przyśpiesza no ale po co ten sygnał??

Edytowano przez Tomek260294

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Jaka kontrolka, masz może przy niej jakąś naklejkę? Czujniki masz od, silnik - napinacz paska wentylatora i temperatury głowicy, maszyna: kłosownik i wytrząsacze. Ewentualnie możesz mieć czujniki strat ziarna. Ale takie coś aby przyspieszać i sygnał to może ktoś coś ,zamienił.

Działa Ci wskaznik od wariatora? Może pod czujnik od wariatora ktoś podłączył czujnik.

Czy sygnał jest tylko w czasie jazdy czy na luzie dodając przyśpieszacz tez jest.

Nie wiem jak jest w M660 ale w M900 czujnika od cisnienia oleju nie ma a to jedyne co może mieć coś wspólnego z wariatorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek260294    7
http://www.bankfotek.pl/view/1481598 zdjęcie z konsoli, myślę kolego, że ja mam wszystkie podpięte do jednej kontrolki i wszystkie jak coś wyskakują na jednej kontrolce ale co ma do tego przyśpieszacz? spróbuję na dniach właczyć czujnik od paska przy silniku i czy też wyskoczy błąd na tej samej kontrolce. Może to poprostu jakieś zwarcie robi gdzieś, narazie nie mam czasu dokładnie się przyjrzeć bo mam inne zajęcie ale to mnie tak zaciekawiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

U mnie nie ma żadnego czujnika przy wariatorze i chyba oryginalnie nie było mi się zdaję sprawdź wszystkie czujniki a także przewody w desce rozdzielczej może dźwignia wariatora zahacza o kabel.Widzę że deutz z kabiną oryginalną pewnie rocznik 1987 czekam na fotkę na agrofoto B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek260294    7

zgadza się tommy83 dźwignia o coś zaczepiała, dziś odkręciłem pokrywę i przejechałem się troszeczkę i wszystko w porządku, a co chodzi o czujniki to działają, a jak mogę sprawdzić ten od temperatury głowicy? bo on według mnie jest najważniejszy(nie zapominajmy, że serca w fahrach są chłodzone powietrzem):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Ja to grzałem olej silnikowy na płytce elektrycznej i zanurzałem czujnik w nim,musi być olej bo czujnik działa przy około 150 stopniach a woda gotuje się w 100 stopniach tylko uważaj by się nie poparzyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1234    1

Od wczoraj jestem posiadaczem m660 mam pytanie odnośnie pompy wtryskowej czy jest smarowana olejem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Nie wiem czy we wszystkich m660 ale u mnie pompa paliwowa jest smarowana olejem z silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1234    1

Nie wiem czy we wszystkich m660 ale u mnie pompa paliwowa jest smarowana olejem z silnika.

 

Dziękuje za odpowiedz ściągnąłem już katalog części a czy nie wysłałbyś mi instrukcji obsługi na e-mail limak902@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

kolego kowal1234 mogłeś zapytać w temacie pompa wtryskowa w m900 to taki sam silnik zapewne f4l912 ja u siebie też szukałem wlewu korków wlewu i przelewu ale nie znalazłem, to dolałem oleju silnikowego do pompy wtryskowej[nie mam naklejki na silniku z danymi co do obsługi] Tommy83 skąd wiesz że smaruje się olejem ja nikogo nie chcę wprowadzić w błąd wyrażam swoją opinię pozdrawiam.

 

kolego kowal1234 mogłeś zapytać w temacie pompa wtryskowa w m900 to taki sam silnik zapewne f4l912 ja u siebie też szukałem wlewu korków wlewu i przelewu ale nie znalazłem, to dolałem oleju silnikowego do pompy wtryskowej[nie mam naklejki na silniku z danymi co do obsługi] Tommy83 skąd wiesz że smaruje się olejem ja nikogo nie chcę wprowadzić w błąd wyrażam swoją opinię pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Korek do wlewu oleju w pompie wtryskowej to ten na imbus od góry - pierwszy od lewej na pompie za regulatorem ( przykładowe zdjęcie z neta, silnik ten sam tylko wiecej cylindrów)

kombajn-zbozowy-deutz-fahr-m900-m-900-2550204145_5_orginal.jpg

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

U mnie jest poprowadzony przewód z pompy do obudowy filtra oleju zrobił bym fotkę ale silnik jest tak zamontowany tak że ciężko by było :lol: a instrukcje ci wyślę kowal

post-37837-0-35556700-1373826781_thumb.jpg

Edytowano przez tommy83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj