Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rekord1991

Ciężki skręt w Rekordzie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rekord1991    1

mam problemy ze skrętem w rekordzie, bardzo ciężko kręci się kierownicą a promień skrętu też znacznie się zmniejszył, może ktoś miał podobny problem, odpowietrzyłem już tłok na tylniej osi i to nic nie pomogło, następnie odpowietrzyłem węże znajdujące się pod kabiną ten który doprowadza olej i powrotny i to też nic nie dało, może warto byłoby spuścić cały olej i przelać go nowym?dodam że weże nie są zapchane bo olej ma w nich dobre ciśnienie.


kupie ursus 912- 1012, najchętniej z turem z okolic woj, pomorskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witekarol    2

mam podobny problem w 934. silownik mam wymieniony na nowy, olej zalany jest nowy, zalozylem srube odpowietrzajaca i dalej nic. nie mam pojecia, moze to wina pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rekord1991    1

a czy między wężami tzn. w środku nie ma jakiegoś ogranicznika?i on może zostało zapchany i nie dostarcz odpowiedniej ilości oleju,?

sprawdzę to jeszcze dzisiaj


kupie ursus 912- 1012, najchętniej z turem z okolic woj, pomorskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JanuszM6040    3

Jeżeli w rekordzie jest tak samo jak w z056 to musisz znaleźć dzielnik strumienia jest on pod pomostem na przewodzie dochodzącym do orbitrola od pompy olejowej. Odręć śrubę co na nim jest taka na klucz 27 i wyjmij tłoczek. Przeważnie się on przycina lub podejdzie pod niego jakiś paproch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Jest dokładnie jak mówi kolega wyżej, sam miałem dwa razy taki problem. Wystarczyło rozebrać wyczyścić i po sprawie. Tylko nie wiem czy w rekordzie jest tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

W rekordzie jest osobna pompa do wspomagania, przy silniku na dole, napęd ma z rozrządu. Co do zaworu to nie jestem pewny cz jest, bo w orbitrolu się znajduję.

Rozbierz siłownik i zobacz czy uszczelniacze są dobre. To najszybciej.

Może zwrotnice nasmaruj, bo po przycierały się.

Zmierz ciśnienie, powinno być minimum 80 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rekord1991    1

problem rozwiązany, zalałem go nowym olejem, przecisciłem tak jak doradził Janusz...


kupie ursus 912- 1012, najchętniej z turem z okolic woj, pomorskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik8888    3

kolego czy to bylo czyszczenie w rekordzie bo ja mam problem tez ze skretem w jedna strone w rekordzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez edek28
      Witam chciałbym dowiedziec sie jak jest napędzany beben chlodnicy w bizonie rekordzie ale niebieskim z dużą chlodnicą ,najlepiej jak by ktoś zrobił zdjecie
    • Przez edek28
      Witam chciałbym dowiedziec sie jak jest napędzany beben chlodnicy w bizonie rekordzie ale niebieskim z dużą chlodnicą ,najlepiej jak by ktoś zrobił zdjecie
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Z tego co szukalem  na necie sa dwa typy kominow do rekorda i niewiem ktory wybrac, ktory moze byc lepszy.
      Bede go robil sam bo 500zl to gruba przesada.
      1. Komin duzy, od dolu do gory do polowy jest blacha,  a od polowy do gory jest siatka i na samej gorze przykryty blacha.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=Z4NCmhwDAH84ZM%3A
       
      2. Waskie, cale z blachy, ciagnie powietrze z samej gory.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=KIhOZ7_X5IE8uM%3A
       
    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
×