Polecane posty

Butu    0

Witam. Podczas orki zauważyłem wyciek oleju od strony wtrysku (patrząc na przewód ssący, to po lekko po lewej stronie) oraz z korka odpowietrznika zaworów. Jaka może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:blink: przyczyn może być kilka np.zapieczony pierścień zgarniający na pierwszym garze lub nieszczelny zawór ssący ,to trzeba trzeba zobaczyć i posłuchać :D


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Jak ci z pokrywy zaworów puszcza olejem to silniczek sie konczy ale to normalne jak jeszcze chodzi to mozna jezdzic


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie znaczy że jak odmą wyrzuca to się kończy! Te silniki czasem tak mają, Mój po remoncie i tak ma. Znajomego emka też coś poleje. I jak tylko z góry to bym się nie martwił.


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ten typ tak ma , tak samo jak jego bolączka są cieknące zwolnice ,


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Czy aby wymienić uszczelkę między blokiem silnika a obudową sprzęgła wystarczy rozpołowić ciągnik, zdjąć sprzęgło i odkręcić obudowę? Czy są jakieś śruby od strony silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

przy okazji tez simering wymień groszowe sprawy a zawsze nowy to nowy


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło i koło zamachowe także trzeba. Musisz kupić podkładkę nową pod śruby od koła. A i nie każda 30 ma symering, tylko odrzutnik tylny. W 28 i 25 to symering jest na 100%.


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Olej z silnika trzeba spuszczać czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ok, a może ktoś zna momenty dokręcania śruba na kole zamachowym i sprzęgle żeby przeprowadzić full profi naprawę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

koło zamachowe do wału jak sie nie myle 120 Nm, a docisk do koła zamachowego na wyczuciebo tam łatwo gwint zerwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

po co klucz dynamometryczny mój dziadek robił w PGR jako głowny mechanik i nigdy nie dokrecał/dokreca koła zamachowego kluczem dynanometrycznym zawsze recznie na maxa ale on przy tym całe życie spedził i on sobie moze tak dokręcać

teraz robi kapitalne silnika w c328 , a zaraz po tym zabiera sie za c-4011


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

tez nie stosuje klucza dynamometrycznego, mam dorobioną przedłużke do zwykłego klucza nasadowego i na wyczucie dokręcam i jak do tej pory nie było przypadku zeby cos sie poluzowało itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

po co klucz dynamometryczny mój dziadek robił w PGR jako głowny mechanik i nigdy nie dokrecał/dokreca koła zamachowego kluczem dynanometrycznym zawsze recznie na maxa ale on przy tym całe życie spedził i on sobie moze tak dokręcać

teraz robi kapitalne silnika w c328 , a zaraz po tym zabiera sie za c-4011

 

Po to, że ktoś mądry wymyślił kluczy dynamometryczny i podał momenty dokręcania śrub.

Dokręcając na chama można więcej krzywdy zrobić niż pożytku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Dobry mechanik który naprawia od lat nie potrzebuje takiego klucza, znam sporo takich ludzi i nikt nie stosuje. A słabemu mechanikowi to nawet ten klucz nie pomorze.

Co innego warsztaty oni mają takie zabawki, bo mają szeroki zakres napraw.

A tak w warunkach domowych w takim C-330 to co dokręcać głowice i stopki wału i korbowodowe bo wiecej to nie wiem co mozna w nim dokręcać bo nie ma podanych nawet momentów dokręcania. Nowsze ciągniki co innego, ale większość oddaje do warsztatu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Czyli jak chce używać klucza to jestem słabym mechanikiem? :D :D :D

Darujcie sobie to wywody po co używać klucza dynamometrycznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Roki ma racje dobry mechanik klucza dynammometrycznego nie potrzebuje.Sam zawsze głowice na raz dokręcam i inne podzespoły i nigdy nie było mowy o poluzowaniu.Z kluczem dynamometrycznym to można się pobawić jak się nie ma co do roboty a nie w mechanice pojazdowej , sąsiad dokręcał kluczem dynamometrycznym według książki głowice i korbowody , to po 4 mc kawałki bloku po polu zbierał.Jak to się mówi RAZ a PORZĄDNIE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Jasne panowie, weźcie do roboty coś lepszego niż c330 lub podobne to przekonacie się czy nie trzeba stosować kluczy dynamo :lol: Znam takich mechaników co to nawet zawory ustawiają na słuch. Kolega po tygodniu musiał sam regulowac bo zaczęło klepać i nie zdał się na optymizm "mechanika" że samo się ułoży. Są prace że nie używam klucza dynamo np u mnie we władimircu, ale jak składałem silnik opla to bez klucza ani rusz


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Ja głowice do passata 1.9 TDI , 110km dokręcałem bez klucza dynametrycznego i chodzi do dziś.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Ale tu nikt nie napisał zeby nie stosowac tego klucza:P tylko ze do C-330 nie jest potrzebny wg mnie i innych mechaników z mojej okolicy, wcześniej napisałem inne ciagniki to inna juz bajka :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

moze i nie jestet potrzebny komuś ale mi jest , nie chwali sie wkręcac nowej szpilki w blok lub kupować śruby korbowodu , ajak nie dokręcisz znowu dobrym momentem to może czasem luzów niebezpiecznych dostać i tłok wyjdzie Ci na spotkanie


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Jak masz klucz to zawsze lepiej kluczem. a jak nie i nie masz skąd pożyczyć no to tak ale dokręcać po skosie i mniej więcej z jednakowa siłą mój mechanik składając ciapka dokręcał wszystko kluczem dynamometrycznym i niech każdy robi jak mu pasuje ale zerwać gwint w wale korbowym to potem dobry wał można sobie na złom wywalić


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

ja klucza dynamometrycznego nigdy nie używałem i niech mi ktoś nie pisze zebym sie wziął za inny silnik bo z ojcem i dziadkiem robiliśmy

ursusy c-4011 c-360 c-328 c-330

renault 5 , kia shuma , vw t4 2.4d a on ma 5 garków i zawsze bez klucza i silniki chodza do tej pory no tak renówka sprzedana to nie wiem jak tam smiga byla z 89 to moze na złomie jest ale czterdzistki szeździesiatki jeżdza do tej pory i właściciele sobie chwala


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez ursusc335m
      Witam kupię Ursusa C 330 z opłatami zarejestrowanego. Cena jaka mnie interesuje +-10000 zł. Rocznik obojętnie. Województwo podlaskie okolice Augustowa. 
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj