Skocz do zawartości
Karczycho

Problem z włączeniem Wom John Deere 3050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Karczycho    0

Witam :D

Mam problem i dokładnie nie wiem co mogło się stać.

Wom nie chce się załączyć pod obciążeniem. Gdy naładowałem pełny rozrzutnik 4,5 tony wom nie chciał się włączyć niby próbował ale nie chciał sie kręcić. A gdy go wyładowałem i puściłem z pustym rozrzutnikiem to działał,

John deer został nie dawno zakupiony i nie wiem czy działał przed zakupem.

Prosił bym o szybką odpowiedź co mogło się stać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kevin25    158

Ile kosztuje pompa hydrauliczna do john deere 3050?

 

 

zależy która bo są dwie i ile chcesz wydać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Od razu pompa.Nie jeden już wymienił pompę i nic to nie poprawiło. Trzesa sie skupic na zalanczaniu WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karczycho    0

Ale po podpięciu pługa i orce około godz okazało się że nie podnosi podnośnik i przestało działać wspomaganie( tak mocno targało kierownicą albo w cale nie szło ukręcić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

W takim wlasnie momencie nalezy zmierzyc cisnienie na wyjsciu z tyłu oraz na obwodzie niskiego cisnienia. Moze koledzy pomoga bo ja nie wiem dokladnie ktory to korek na skrzyni jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sapacz    0

Tak najprawdopodobniej masz zjarane sprzęgło wałka lub też przeciek w innym miejscu układu, dźwignia od włączania jest tak skonstruowana że nie da się wałka włączyć gdy ciśnienie jest drastycznie małe ale wystarczająco małe żeby zjarać sprzęgło ( no chyba że ktoś już tam grzebał i "sejfti dewajs" usprawnił), przeciek może być wszędzie na układzie niskiego ciśnienia i może byt to równie dobrze sprzęgło napędu, hamulec WOM czy przyspieszacza(Hi-Lo), tam generowany jest przeciek i brakuje ciśnienia do pełnego załączenie wałka WOM. Dla tego też twoja pompa główna jest nie doładowana przez pompę w skrzyni i masz objawy zacinającej się hydrauliki. Masz też 10% szansy że walnięte jest coś z zaworem sterującym WOM!.

 

Robota dla kogoś kto wie co robi i ma narzędzie i wie czego szuka bo jak masz tarcze spalone od wałka i wymienisz je to problemu nie koniecznie będzie rozwiązany, jak nie będzie tyle ciśnienia ile trzeba do jego załączenia to po krótkim czasie problem powróci!!

 

Pozdr

Edytowano przez sapacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×