stacho26

5211 wyciek oleju

Polecane posty

stacho26    0

Witam.Mam pytanie -jak poleci z odmy(rurki) pare kropli oleju to juz cos złego sie dzieje w silniku? .bo zuważyłem dzisiaj w moim 5211 że pare kropli mi spadło,miał tylko tone ładunku ok 35km zrobił.I jeszcze jedno pytanie -na jesieni zalałem olej do silnika platinum ultor cgl 4 czy może byc taki olej do tego zetora?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

jak już pojawia się olej z odmy, to wież że juz silnik nie jest pierwszej młodości, ale zawsze tam bedzie troche oleju, jak pare kropel poleciał , a nie dmucha dymem z niej to jeszcze nie powód do robienia kapitalki... jak nie dolewasz duzo oleju od wymiany do wymiany to jeszcze śmigaj...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    421

U mnie w 7745 zawsze po ostrym obciążeniu pojawaiło sie tam troche oleju, tak ze zawsze tam było osmolone z kurzem, co prawda w niedługi czasie pojawił sie tam dym no ale to go sprzedałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Niczym się nie przejmuj, jeszcze długi żywot przed nim. A jak Cię pieniądze swędzą to rozbieraj...

Póki ma moc to nie ruszaj, nawet jak będziesz dolewał olej.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stacho26    0

Dzięki koledzy za odpowiedz.no rozbierać to go nie będe.I tak dużo kasy w niego wpakowałem :( musze troche popracować nim.aż taki zły nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agusia023    0

Witam. Kupiłem zetora 7745. Silnik bardzo ładnie chodzi, nie dymi, nawet pod obciążeniem. Tylko z rurki odpowietrzającej raz mocniej raz słabiej wydostaje się para i kapie olej. Slnik zalany jest olejem Superrol CC, czy zmienić mu olej na jakiś inny, lepszy, czy to nic nie zmieni???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Witaj,

nie jest wskazane zmieniać gorszy olej na lepszy. Lepszy może wypłukać nagary i silnik zacznie cieknąć.

Podtrzymuję wypowiedź z wyżej - jeśli jeździ, siłę ma to tylko dolewaj oleju wg potrzeb...


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

tak jak koledzy jeżeli bardzo oleju ci nie bierze i siłę ma to się nie przejmuj. Ja swoje c360 już od wiosny rozbieram i nie ma kiedy :D

 

tak jak koledzy jeżeli bardzo oleju ci nie bierze i siłę ma to się nie przejmuj. Ja swoje c360 już od wiosny rozbieram i nie ma kiedy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

według mnie już lepszy od CC byłby falco jeżeli dużo robisz to przy wymianie zalej nim jest znacznie lepszy od twojego, ja po remoncie silnika w ciapku zmieniłem na falco i powiem że silnik nie bierze mi wcale nie wiem czy od wymiany do wymiany doleje z 1l a robię około 400mtg na rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj