kaweq11

john deere 3130 opinia znawcy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaweq11    0

Witam wszystkich urzytkownikow forum. Jest to moj pierwszy post wiec jezeli troszke nie trafilem z tematem lub jakies bledy to prosze o wyrozumialosc gdyż jestem tutaj nowy.

 

Moim pytaniem do szanownego państwa jest to iz zamierzam zakupic ciągnik John Deere 3130 z 1975 roku wersja 6 cylindrowa 95 km z napedem przednim lub opcja bez napedu. I otoż kieruje pytania :

1.Czy warto kupic taka leciwa maszyne -pytanie zwiazane o awaryjnosc?

2.Jakie bedzie spalanie przy pracy z ladowaczem czlolowym? (nie posiadam ziemi wiec nie bedzie pracowal na roli)?

3.Czy warto zainwestowac w tą drogą marke ale za to naprawde (podobno) bardzo dobra i bezawaryjny sprzet?

 

 

Jezeli cos jesy nie tak w moim poscie to przepraszam i zgory dziekuje za odpowiedz:) pozdrawiam wszystkich ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1413

Sprzęt, który się zbliża do 30 stki i bezawaryjność. Dobre sobie. Tu wszystko może się popsuć. Nie wiem ile masz na ten cel kasy ale może lepiej ursusa kup lub zetora jak się rozleci to naprawa taniej wyjdzie. Co wogóle ten ciągnik mial by robic i po co ci 6 do tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kaweq11    0

to ma być ciągnik pracujący przy ładowaczu z żwirem węglem i abo dał radę ogarnąc jakąs paletę dość cięzką. z tego co wiem to przeważnie ursusy i ich te pompy do tura to mielizna. Nie musi byc 6 cyl. Cena to do 20 tys szukam czegos w miarę dającego rade w tym co opisałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1413

Nie myslałeś o jakiejś ładowarce. Tura przy tych materiałach szybko zamęczysz. Zwłaszcza starego na starym ciagniku. No chyba, że musisz jeszcze tym cos ciagać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaweq11    0

no mam plan jeszcze cos pociagac. jakiies przyczepy i przy okazji przydał by się do traku przejezdnego. chodzi mi o to ze w co warto zainwestowac? ciagnik 18 -20 tys?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho027    0

Mam na na oku takiego JD, za dobrą cenę od rolnika i do tego znajomego, wszystko hula jak należy tylko jest jeden mankament, mianowicie wyciek między skrzynią biegów a silnikiem. Co to może byc? Pomóżcie. Z góry dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Nie polecam tej serii. Wszystko jest na hydraulice zależenj od 2 pomp ale oby dwie musza być sprawne bo jak jedna oleju nie poda druga nie zadziała po latach dzieja się cyrki tam nawet przedni napęd bo nie można tego nazwać mostem jest na silnikach hydraulicznych układ kierowniczy rodem z ZSRR w sumie ZSRR na niemcy lepsze ruski robili. Akurat te seria twierdze nie jest żaden cud fakt. jest to John deere jak działa jest fajny ale jest to stary i nie dokońca dopracowany i naprawy czasami są droższe od ciągnika...


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6620    0

Witam jaka jest różnica między john deere  3030 a 3030 ls

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bogdan0077
      Witam, 
      Wiem, że problem poruszany był już wiele razy na forum, jednak na kilka pytań nie znalazłem odpowiedzi. 
      Sprawa wygląda tak, kupiłem ciągnik i hydraulika chodziła świetnie(brak nawet najmniejszych drgań na podnośniku) . Problemy zaczęły się, gdy postanowiłem uporządkować przewody idące od pompy wewnętrznej do pompy głównej (były dziwnie pozawijane i zwisały prawie do ziemi). Po założeniu nowych przewodów podnosnik zaczął drgać, podobnie kierownicą. Z informacji wyczytanych na forum zrobiłem te rzeczy :
       
      1. Wymiana filtrów, czyszczenie sitka smoku, w pompie 
      2. Sprawdzenie zaworu obejścia filtra
      3. Sprawdzenie zaworu redukcji cisnienia oraz orbitrolu(poprzez zaślepienie przewodu idącego na ten zawor i orbitrol) 
      4. Sprawdzenie zaworu pod śrubą regulacji cisnienia w pompie głównej (pompa małego typu) 
      5. Pomiar cisnienia pompy wewnętrznej (zdjąłem przewód z pompy głównej i wkręciłem tam zegar, bałem się odpalic więc tylko kręciłem rozrusznikiem, nabiła w ten sposób 8 bar) 
      6. Zdjąłem przewód od pompy głównej (przy trójniku, olej szedł dalej do zaworu priorytetowego, a drugi koniec wisiał luźno) i odpaliłem ciągnik, olej leciał z luźnego przewodu tak zwyczajnie, z niewielkim ciśnieniem, co wydało mi się dziwne dla pompy ustawionej na prawie 200 bar 
       
      Jednak nic nie pomogło. Wiem, że 8 bar to zbyt mało, jednak sądzę, że odpalony silnik kręci się szybciej i pompa dobiłaby do 10. W dodatku zbiornik nad pompą główną jest zawsze pełny oleju, więc niezależnie od działania pompy wewnętrznej, pompa główna powinna być w stanie wytworzyć cisnienie,bo ma oleju pod dostatkiem. Stąd wnioskuję, że problem leży na obwodzie wysokiego ciśnienia. No i ten dziwny objaw, że  przestało działać po wymianie przewodów, może coś się zapowietrzyło? 
      Proszę o pomoc i z góry dziękuję. 
    • Przez zenas
      Co może byc przyczyną że podnośnik nie chce za cholere opaść na dół raz mi się to już zdarzyło ale odkręciłem jakąś śrubkę w podnośniku i opadł ale to było dawno teraz nie wiem która to była może ktoś z użytkowników JD orientuje się co jest grane,bo trudno orać z pługiem podniesionym w górę.Dodam że wspomaganie działa b.d.

    • Przez Jacek2000
      Witam mam john deere 1020 i nie dawno mialem pompę hydrauliczna w regeneracji i mam pytanie czemu słychać tloczki i czemu zamiast olej pobierać ze zbiorniczka to wraca do zbiorniczka i wylewa sie z niego olej. Pomoże mi ktoś tu. 
    • Przez ahten
      W jd 2140 od kilku dni nie dziala mi kontrolka temperatury. Wymienilem juz vzujnik cisnienia oleju oraz czujnik temperatury na silniku, popsprawdzalem przewody, bezpieczniki sa ok i nadal nie dziala... Co moze byc przyczyna?
       
      Oraz jeszcze jedno pytanie o wczesniejsze objawy, a mianowicie po rozgrzaniu traktora, gdzies po godzinie pracy na polu, ciezko wchodza polbiegi Czym to moz ebyc spodowdowane?
    • Przez Merlinko
      Panowie w 2850 zauważyłem że na żółwiu jak daje pedał w podłogę na biegach 2-3-4 to jakby się ślizgał nie zbiera się jak powinien , jak wbije mu zająca odrazu zrywa asfalt i czuć że traktor jedzie, i znów jak zbije na żółwia to jest tylko takie delikatne zwolnienie i dalej jakby nie mógł się zebrać a obroty silnika wysokie. Wałek działa bez problemu. Czy to już będą zdechniete tarczki  ? Tylko polowienie mnie ratuje ? Czy może być coś jeszcze nie tak ? 🧐 Z góry dzięki za jakąkolwiek podpowiedź ! 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj