grzechu5465

problem z paleniem renault 8514

Polecane posty

grzechu5465    0

problem jest taki ze na zimnym przy plusowej temperaturze trzeba dlugo krecic zawory byly ustawione wtryski sa dobre i trzeba gdzies ze 3 razy dluzej krecic zeby zapalil leci bialawy dymek prosze o pomoc potem jak sie rozgrzeje jest dobrze tyle ze kopci ale oleju nie bierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

wygląda na to że pompa wtryskowa nie daje odpowiedniego cisnienia ale ja bym sprawdził jeszcze raz wtryski i ustawił na ciut niższe cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

a jak te wtryski sie tam ustawia?

 

bo slyszalem ze podkladkami sie reguluje czy inaczej

 

i tak jakby za duzo paliła tyle ze niewiem ile dokladnie bo jeszcze w polu nie była

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

A jak ustawiłeś zawory????? Wtryski robiłeś czyli co nowe są??? Czy stare dałeś gdzieś do zakładu żeby sprawdzili, i pompę też radziłbym zrobić skoro jest taki problem. Mi w zakładzie wtryski ustawili na 180 nie wiem czy przypadkiem nie za mało bo troszkę sobie kopci na niebiesko, chociaż z drugiej strony paliwo miałem do du** i mogłem je juz załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

masz kolego rację ale zapłon sam sie nieprzestawił a autor postu nic nie mówi czy tosie zrobiło nagle czy taki kupił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

zapłon nie byl ruszany przedtem swieca płomieniowa niemiała zasilania zrobiłem to i palił juz owiele lepiej teraz ma i akumulator mocniejszy jeszcze rozrusznik sprawdze moze trzeba oczyscic jesli to nie pomoze trzeba będzie do pompy zajrzec i teraz pali tak jak bez swiecy przedtem na wodzie jezdził a teraz jest zalany płynem niewiem czy to ma cos do tego a i ten bialy dym to tylko przy paleniu a potem na wolnych obrotach taki niebieski i to dosyc sporo

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

troche ale chlodnica jest troche mokra i przewody musialem wymienic ale przed zmianą z wody na plyn kopcił i oporny w paleniu był na obroty ładnie wchodzi

 

zobacze jak będzie po sprawdzeniu rozrusznika

 

tyle ze te kopcenie jest wkurzajace

 

a czy moze miec za duzą dawke paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

mozliwe bo na farbie niema sladu zeby była odkrecana moze nawet oryginał siedziec a we francji to na opałówce jezdzą to moze to zaszkodziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

no ja też kupiłem renie we francji i był pełny zbiornik paliwa bardzo mnie to ucieszyło ale przelałem to do 60tki bo tak jak piszesz podobne do opału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

to jest pierwsza renia w wiosce wiec niewiadomo co i jak

a pompa podobna jak w perkinsie music byc dobre paliwo a takie same do samochodu do mazdy sie leje i jezdzi elegancko

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

jak odpalilem dzisiaj i jak dotknąc wtryskow to jeden bardziej pyka a reszty prawie nieczuc moze ktorys ma cisnienie za duze ustawione i pompa nie przebija

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

w srode jade i powiem zeby ustawili tak aby nie lały te wtryski i sie zobaczy a jak nie pomoże to z pompą bendzie trzeba jechac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

wez odrazu i pompe do sprawdzenia

 

ktos kto ustawiał ci wtryski to ustawił na jednakowe cisnienie tylko pompa na jeden lepiej daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

tak kolego @tomek77 najlepiej niech sprawdzą wtryski i pompe razem, jeśli zapłon nie ruszany to myślę że kiedyś ktoś pchał palce do pompy i ustawił złą dawkę paliwa, zły stosunek powietrza do oleju napędowego i temu kopci. a mam jeszcze jedno pytanie jak odpalasz ciągnik to ciężko kręci czy po prostu lekko kręci a nie może załapać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

letko kreci i po dluzszym czasie zalapuje przyjrzalem sie i tak jakby plomba była naderwana na pompie jak te ustawienie wtryskow nie pomoze to do bialegostoku z pompą i wtryskami wtedy ustawią to i to jak trzeba

 

a i na wysokich obrotach niekopci tak bardzo

 

z tymi wtryskami po drodze bende mial bo cos musze zalatwic a pompy oni nie sprawdzą ogolnie to tanio wzieli za ustawienie zaworów i sprawdzenie wtrysków bo tylko 150zł zawory ustawial to wygladało na to ze sie w pełni nie otwierały po ustawieniu juz byla inna praca silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

a to ja mam pytanie, wymieniales filtry, wina moze byc czesciowo po stronie pompki zasilajacej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

gdyby samo cięzko zapalanie to bym sie zgodził ze filtry ze pompka ale to kopcenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

właśnie ja przy swojej jak wymieniłem filtr powietrzny to efekt niesamowity i zaraz oszczędniejsza się zrobiła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj