robert1901

Agrotron 106-Wyskakujący błąd podczas zmiany biegu i kierunku .

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
agrotron106    0

witam.

Mam maly problem z WOMem a mianowicie jak wcine wlacznik to nie rozpedza sie powoli tylko nagle daje tak duze obciazenie ze ukrecaja mi sie przekazniki (bezpieczniki na przekaznikacg) :/ co moze byc powodem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Potrzebuje kodów błędów do ehr bo wyskakuje błąd 31 (3 mignięcia przerwa i 1 mignięcie).


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kod błędu:

31

 

Opis błędu:

Sygnał nie OK.

- Pęknięcia przewodu

- Czujnik nie podłączony

- Zwarcie lub zwarcie do masy

- Czujnik został przeciążony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

czyli zacznę od tych sworzni na których są przymocowane ramiona bo to chyba jest ten czujnik wysokości i kable które od nich odchodzą a dalej to nie jestem pewien.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jeszcze przy prawym ramieniu u góry jest jeszcze jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

wykręciłem ten czujnik u góry przy prawym ramieniu ale nic więcej połączenie z kablem wyglądało dobrze więc nawet nie odczepiałem czujnika od kabla. A sworzni na dole nie wiedziałem jak wyjąć. Jednak zaglądając do skrzynki z bezpiecznikami zajrzałem trochę głębiej i zauważyłem kość. Wyjąłem ją wygląda identycznie jak te włożone w miejsca RL1 i 2 w RL3 nie ma nic takiego. Napis na kości sugeruje powiązanie z EHR'em

12V

0 332 019 103

BOSCH


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

RL1, 2 i 3 to są przekaźniki. Ten napis co podałeś jest właśnie na tych przekaźnikach. Odłączyłeś ten czujnik i sprawdziłeś czy błąd nie wyskoczył (zrób to na włączonym zapłonie).

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

nie ten czujnik przy cięgle u góry wykręciłem i wkręciłem nie rozłączałem go. Podniosłem i opuściłem tuz kilka razy przyciskami na błotnikach co prawda błąd się pokazuje ale można opuszczać i podnosić podnośnik z kabiny. Można jakoś sprawdzić czy ten przekaźnik który znalazłem jest dobry bo jak go wkładałem tam gdzie powinien być to nic się nie działo


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

RL1 jest od stacyjki a RL2 i 3 od świateł roboczych. Odłącz ten czujnik i obserwuj co się dzieje, jeszcze wykręć ten czujnik, podłącz go i pokręć nim, i sprawdź czy coś wyskoczy. A ten błąd wyskakuje od razu po odpaleniu ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

wystarczy że zapłon jest włączony. czujnik wykręcę jak znowu ciągnikiem się wyjedzie Choć z 2 strony jeśli podnosi to wolałbym nic nie zaczepiać. Jak działają te czujniki położenia na dole bo te sworznie są dobrze nasmarowane i może temu się jakieś zwarcie robi.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Na dole to nie czujniki położenia tylko naprężenia, służą do regulacji siłowej. Żeby je wyjąć trzeba odkręcić półksiężyc przykręcany 2 czy 3 śrubami M10. Ale raczej nic tam nie dojrzysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrotron106    0

witam ponownie...

ktoś ma jakąś wiedze na temat problemów z szybkością rozpędzania sie wałka przekaźnika?

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Tam chyba przy elektrozaworze wom jest mały akumulator hydrauliczny, można by go sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrotron106    0

nio tez go podejrzewalem..tzn widzialem na schemacie że coś takiego jest i myślałem że może sie w nim zacinać tłoczek albo pękła sprzężyna ale nie wiem gdzie to dokładnie jest ..

 

wom1.jpg

 

powyżej i poniżej fota z agrotrona 90-100-...

 

wom2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a tu poniżej dokładniejsza fota z agrofarma 85-100 - ale nie wiem czy to jest tak samo w agrotronie 106:/

 

 

agrofarmwom.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

byłbym wdzięczny za bliższe informacje lub zaznaczenie jak sie za to zabrać..

 

pozdrawiam

Edytowano przez agrotron106

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skoro startuje od razu pełną mocą to wydaje mi się, że winne może być sprzęgło WOM, ale mogę się mylić. Jak jesteś odważny to możesz to rozebrać i popatrzeć, pokombinować z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Jeszcze raz mam pytanie odnośnie tego włącznika od dmuchawy. Pisaliście aby zdjąć pokrętła i pod spodem będą wkręty. Wkręty są ale pod tą oprawką (to na czym są znaczki od biegów dmuchawy itp) a ona jest od spodu przykręcona i jak się jej nie zdejmie to się nie wyjmie włączników.

 

 

 

EDIT: Dziś udało mi się usunąć jedną z usterek w ciągniku. W grammerze pneumatycznym był przerwany jeden wężyk plastikowy przez co uciekało powietrze z poduszki. Wężyki złączyłem częścią która jest na tym http://imageshack.us/photo/my-images/801/20120710175437.jpg/ zdjęciu. Kupiłem ją w sklepie z częściami do samochodów ciężarowych. Piszę to bo może ktoś ma ten sam problem.

 

Co do wyjęcia dmuchawy. NIe wiem kto to napisał(w tym temacie), od kogo usłyszał czy sam je wyjmował poprzez rozbieranie kabiny czy jej podnoszenie. Wystarczy wyjąć fotel zdjąć tą gumę co leży na podłodze. Pod nią jest klapa którą trzeba odkręcić i dostaniemy się do dmuchawy, i 2 chłodnic.

Edytowano przez Slawuss

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Odświeżam.

 

Mam znowu kilka pytań ale teraz chodzi o silnik

1. którędy wlewa się olej do silnika (tym korkiem u góry? i spuszcza się go

2. gdzie znajduje się filtr paliwa po prawej stronie są 2 "mały" i "duży" na większym jest napisane motor coś tam więc podejrzewam, że to f. oleju

3. gdzie jest pompa wtryskowa???

4. jaki płyn wlewać do chłodnicy

 

Napisałem post pod postem bo przy edycji nie odświeża czasu na stronie głównej.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Co do wyjęcia dmuchawy. NIe wiem kto to napisał(w tym temacie), od kogo usłyszał czy sam je wyjmował poprzez rozbieranie kabiny czy jej podnoszenie. Wystarczy wyjąć fotel zdjąć tą gumę co leży na podłodze. Pod nią jest klapa którą trzeba odkręcić i dostaniemy się do dmuchawy, i 2 chłodnic.

 

Pod tą pokrywą można tylko zajrzeć do nagrzewnicy i parownika, Wentylatory niestety tak łatwo nie wyjdą. Jak się przyjrzysz to zobaczysz jak są mocowane.

 

Co do kolejnych pytań

1. Można tym korkiem z miarką oleju.

2. Duży to filtr oleju silnikowego, mały filtr paliwa.

3. Nie ma standardowej pompy paliwa. Jest 6 oddzielnych jednosekcyjnych pomp w bloku tam gdzie wchodzą przewody od wtryskiwaczy.

4. Spuść stary a nowy wlej wedle uznania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Jeszcze zapomniałem spytać czy jest jakiś kranik do spuszczania płynu. A co do samego płynu myślałem że nie można lać byle czego. tak jak z olejami :D


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Odświeżam. Mam kolejną awarię. Przerdzewiała rurka od amortyzacji przedniej osi (ta która idzie do siłownika z prawej strony pod wałem kardanowym) wykręciliśmy je z ojcem i oddamy do spawania tylko nie wiem czy się coś nie zapowietrzy bo zeszło sporo oleju.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skoro jest na olej to się samo odpowietrzy, możesz trochę go dolać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Tak dla pewności pytałem. Nie wiem tylko jaki olej lać do skrzyni bo zapomniałem spytać w serwisie deutz


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Slawuss znalazles kranik do spuszczania plynu? bo ja nie moge:/


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj