Zaloguj się, aby obserwować  
adiksutil16

5340 ciężko odpalić.

Polecane posty

adiksutil16    9

Witam. 3 dni temu przestawialiśmy zapłon. Silnik wcześniej chodził świetnie, ale chcieliśmy sprawdzić czy będzie mniej kopcił. Daliśmy pompe bliżej silnika ale nic nię nie zmieniło, oprócz tego że był mocniejszy. Sprubowaliśmy oddalć pompe ale dalej kopcił, więc zostawiliśmy tak jak było(Jest znacznik). W następny dzień próbowaliśmy odpalić ale nie chciał. Dopiero po 2 minutach kręcenia(z przerwami) odpalił, a zjawisko było takie jakby nie miał paliwa. Dzisiaj to samo.

 

Co to może być, i jak temu zaradzić?

 

Kiedyś słyszałem że z zetorów schodzi paliwo, u mnie nie schodziło. Pompa nie byyła od nowości ruszana, może być że jak już ją ruszyliśmy to będzie schodziło paliwo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że jak kręciłeś pompą to któraś rurka się trochę poluzowała i już będzie gdzieś zaciągać powietrze a paliwo będzie się cofać.

Edytowano przez Zetor5211itT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

No tak, ale przed regulacją pompy się to nie działo. Zima -10 a ona palił na dotyk tylko że przez chwile na 3 gary szedł, więc pompka jest dobra nie wiem co to moze jeszcze być

 

Możliwe że jak kręciłeś pompą to któraś rurka się trochę poluzowała i już będzie gdzieś zaciągać powietrze a paliwo będzie się cofać.

Może tak być zaraz to zobaczę...

 

No witam Panowie poraz kolejny. Niestety wszystkie rurki są dokręcone i trzymią bardzo dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

przeczyść zaworek zwrotny może coś się dostało jak ruszaliście pompą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Może to być też pompka zasilająca miałem taki przypadek pompa była po regeneracji a on chodził tylko na wolnych obrotach albo wcale potem daliśmy pompe do drugiego zakładu wymienili pompkę i było ok:)




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

Już chyba wiem dlaczego nie chce zapalać. Wyciągaliśmy też wtryski a one oryginalnie były bez podkładek, ale wiadomo po wyciągnięciu już nic nie będzie takie szczelne. No i rzeczywiście prysknałem wodą z płynem i ucieka komprecha z pod wtrysków. Pojade do sklepu po podkładki i zobacze co się będzie działo.

Edytowano przez adiksutil16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

Już raczej naprawiłem. Wyciągnąłem wtryski wyczyściłem płaszczyzne i dałem podkładki. Złożyłem, mozno dokręciłem i odpalił można powiedzieć ze ze strzała

Nie wiem jak będzie jutro rano, ale jak polałem wodą z płynem wtryski to komprecha już nie uciekała... Dzięki wszystkim którzy się udzielali. Temat do zamknięcia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj