Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maybe

Case JX 60

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
maybe    0

Witam!

Rozważam zakup ciagnika Case jx 60. Czy ktoś z użytkowników tego ciągnika mógłby mi napasać jak się sprawuje, ile średnio spala? Podobno są dwa rodzaje silników w tej wersji 3 lub 4 cylindrowy, który wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ciągnik ma być nowy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wedelowy    0

Rozmawiałem z 3 użytkownikami takich ciągników (2 NH). Właściciel Case 3 cyl bardzo go chwalił, natomiast posiadacze 4 cyl NH już niekoniecznie. Jeden z nich mowił, że silnik strasznie mułomaty, słaby i sporo pali. Dopiero po gwarancji jak go podkręcił miało się poprawić. Drugi narzekał, że instalacja mu się pali, ogólnie mówił, że już NH nie kupi. Z tego co słyszałem teraz już tylko na 4 cylindrach klepią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maybe    0

A ciągnik ma być nowy ??

tak

Edytowano przez maybe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolocase    0

teraz juz nie ma 3 cylindrowych, kiedyś były słabsze, ale teraz mają większą pojemność ina turbinę i intercooler, średnio w letkich pracach czyli np. z ładowaczem pali ok 5-7 litrów na godz. a i nie porównuj case do nh te ciągniki tylko z wyglądu sa do siebie podobne ale cała reszta jest inna, instalacja w case się na pewno nie pali i mocy tez im nie brakuje no chyba ze ktoś myśli ze do 60 km można zaczepiać maszyny przewidywane do 120 km to na pewno zabraknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja jakoś TD mam i mi się instalacja nie pali a mocy ma wystarczająco w końcu to 59 km w 3 cyl i jest bardzo oszczędny. Case a TD niczym się nie różni ta sama elektryka przynajmniej jak patrzyłem w serii JX60 tyle ze case miał 4 cyl. i one nie mają turbo chyba że teraz zaczęli montować turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jero26    0

Mój case jx 60 do 1500 obrotów powoli rosną obroty dopiero po osiągnieciu 1500-1600 dostaje przyśpieszenia czy też tak macie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pr00s0p    0

Ja posiadam jx 80 i mniej więcej mam tak jak kolega wyżej. Czuć to nawet na drodze z pusta przyczepą. Gdy dam mu ostro gazu przyśpiesza aż wgniata w fotel. Przy orce tego nie widać aż tak ale poniżej 1500 nie ma zabardzo co nim robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×