torineq

Serwis Rolmax - Brańsk

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
torineq    0

Witam,

 

Czy ktoś z Was korzystał może z usług serwisu Fendta Rolmax w Brańsku?

 

Muszę naprawić elektrykę i zastanawiam się, czy nie zedrą ze mnie, gdy zaprowadzę tam moje Fendta (Favorit 824).

 

Alternatywnie, znacie może elektryka, który zna się na Fendtach z województwa podlaskiego?

 

 

pozdrawiam

Adam Kulpa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
torineq    0

O!

 

Napisz proszę o wrażeniach.

 

pozdrawiam

 

Ja będe za parę dni prowadził swojego MF 3125 na przegląd i zmiane filtrów i olejów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ja kupowałem u nich części do mfa. Obsługa spoko miały byc póxniej były szybciej, zadzwonili, że są. Przy naprawach powinni sobie poradzić pozostaje tylko kwestja ceny. Zależy co ci z tą elektryką się stało. Może zzwykły elektryk samochodowy sobie poradzi i taniej będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    104

Byłem w tą sobotę w tym serwisie. Powiem tak: obsługa poświęca uwagę najmniejszemu elementowi- po odkręceniu czysci skrupulatnie ogląda itp. Fakt za wymianę olei, płynów i filtrów zapłaciłem ponad 3200zł, ale było to warte obsługi na takim poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199
:) :) bo za godziny się płaci . a wiecie że w fend 312 wymiana uszczelki pod głowicą trwa 30godzin pozdro dla cierpliwych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

nie mam pojęcia ja bym tam nigdy ciągnika nie zostawił ,to sobie policz jaki by był koszt naprawy około 85zł netto za godz. razy 30 godz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi robili Fendta 615LSa - znają sie na rzeczy. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1777    0

Kupywałem u nich uszczelke pod głowice do fenda 612 i zapłaciłem 160 zł. Natomiast w sklepie HD zapłaciłem 70 zł. Uszczelki były identyczne z tym samym wybitym numerem tylko opakowanie inne. Jak dla mnie to kosmiczne ceny maja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumiarz1    0

Hubert a co ci naprawiali ,a może masz namiar do mechaników ,hcodzi mi o wom w 612 ,rozleciały mi sie łozyska igiełkowe na krutkim wałku i musze to maprawić i potrzebuje troche informacji jak do tego podejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Mechanicy nie będą cię instruować. Zapłacisz to przyjadą i zrobią ewentualnie, jesli mają własne narzędzia. Jeśli nie odeślą normalnie do serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    104

Odkopuję ten temat! Zawiozłem im mf-a żeby silnik podleczyli rok temu i moc odzyskał ale na jakieś 10ha orki, do tego okazało się w innym warsztacie że wtryski które były wymieniane w rolmaxie są do d*py!( na 4 dziurki we wtrysku 2 lały ropę!) Po 150mth?! Albo jakiś szajs albo to co było to i jest, do tego jeszcze zapłon niewyregulowany do końca... Zajechać jebnąć im to na stół i niech kasę zwracają....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FENDAGRO    3

POWIEM COŚ RÓWNIEŻ NA TEMAT BRAŃSKA. BO JUŻ ZABRAŁEM IM KILKU KLIENTÓW I DALEJ ZABIERAM. ZJAWIŁ SIĘ DO MNIE KLIENT , KTÓRY POTRZEBOWAŁ CEWKI DO ELEKTROZAWORÓW OD PÓŁBIEGÓW FAVORITA 515 NA SKRZYNI POWERSHIFTA. BYŁY TYLKO POPĘKANE OBUDOWY W BRAŃSKU KAZALI MU JE WYMIENIĆ ALE PO CO JAK UZWOJENIA WEWNĄTRZ MIAŁY PRZEJŚCIA I NICZYM W POMIARACH NIE ODBIEGAŁY OD NOWYCH CEWEK , CHYBA TYLKO DLATEGO ŻE NIE ESTETYCZNIE WYGLĄDAŁY? ?! POKAZAŁEM CHŁOPU WSZYSTKO CZARNO NA BIAŁYM A TEN PO DWÓCH TYGODNIACH PRZYJECHAŁ I POWIEDZIAŁ ŻE SKASOWALI GO AŻ MU W PIĘTY POSZŁO G411151600020 NR ELEKTROZAW WPISZ:http://www.sklep.korbanek.pl/ I WKLEP TEN NR.... Z MOICH DOŚWIADCZEŃ JEST TAK ,ŻE CENĘ NAPRAWY DOSTOSOWUJE SIĘ DO WARTOŚCI DANEJ MASZYNY ALE I TO Z UMIAREM! ROBIŁEM DLA GOŚCIA ZZA SIEDLEC SKRZYNIE BIEGÓW W RENAULT 103-14 WERSJE LIMITOWANĄ <BIAŁE MALOWANIE> ...PO ROZŁOŻENIU NA CZĘŚCI PIERWSZE OKAZAŁO SIĘ ŻE DO WYMIANY JEST LEKKO 30 POZYCJI... ZADZWONIŁEM DO SOBOLA I PODAŁEM NUMERY Z KATALOGU CLAASA _METADOCA. WYLICZYLI MI WARTOŚĆ POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI NA PONAD 18TYSIĘCY, <CENY NETTO> . PODZIĘKOWAŁEM ZADZWONIŁEM DO BYKOWA DO ZNAJOMYCH DOSTAWCÓW I PODALI CENY Z UŻYWKI, WYSZŁO COŚ OKOŁO 9 TYS. TEŻ KOSZMARNIE DROGO LECZ JESZCZE NIE PRZEWYŻSZYŁO WARTOŚCI OPŁACALANEJ . SERWIS GWARANCYJNY NOWYCH CIĄGNIKÓW MOŻE DYKTOWAĆ TAKIE CENY LECZ NIE DO 10- 15 LETNICH FENDT'OW PRZYCIĄGNIĘTYCH Z FRANCJI. CHCĄC ROBIĆ TAKIE REMONTY I CHCĄC MIEĆ CAŁY CZAS STAŁYCH KLINTÓW TRZEBA POSIADAĆ DOKUMENTACJE, ELEKTRONICZNE KATALOGI WORKSHOP SERVICE MANUAL'E BRAŃSK MA NAPEWNO TO ALE NIE KAŻDY WIE ŻE LUDZIE KTÓRZY WCZEŚNIEJ PRACOWALI PO RÓŻNYCH SERWISACH TAKIE PROGRAMY RÓWNIEŻ POSIADAJĄ. A Z TYMI PRZYDZIAŁAMI GODZINOWYMI TO JEST BUJDA. DLA MNIE REMONT GÓRY W FENDT FAV 515 TRWA NIECAŁE 10 GODZIN I TO (Z WYJĘCIEM KORBOWODÓW, WYCIĄGNIĘCIEM TULEI, ZE ZDJĘCIEM BOCZNYCH ADAPTACJI, Z CZYSZCZENIEM I REGULACJĄ ZAWORÓW ITP DO ODPALENIA I PRZETESTOWANIA!!! . JEŻELI ROBI SIĘ TO NA CODZIEŃ I MA SIĘ CZYM ROBIĆ TO IDZIE SIĘ WYTRENOWAĆ WSZYSTKIE CZYNNOŚCI. CIEKAW JESTEM JAK BRAŃSK RADZI SOBIE Z REMONTEM KAPITALNYM SKRZYNI POWERSHIFTA. CIEKAWE ILE LICZĄ SOBIE ZA KOSZE SZEŚCIU SPRZĘGIEŁ I SPRZĘGŁA GŁÓWNEGO? 30TYSIĘCY? MOŻE WIĘCEJ? ZESTAW NAPRAWCZY NA SPRZĘGŁO GŁÓWNE TO KOSZT OKOŁO6-7 TYS WPISZ F515100100350 W www.sklep.korbanek.pl I ZOBACZ. A JA TO SAMO TYLKO Z ZAMIENNIKA BEZ ZNACZKA AGCO ZA 3400 ZAKŁADAM KLIENTOM... I GDZIE SĄ GRANICE ZDROWEGO ROZSĄDKU. SZTUKĄ JEST ZMNIEJSZYC MAKSYMALNIE KOSZTY NAPRAWY ŻEBY KLIENT PRZYSŁAŁ KILKU KOLEJNYCH KLIENTÓW KTÓRZY POTRZEBUJĄ POMOCY A NIE ORŻNĄĆ GO ZE SKÓRY I KOŚCI! FENDAGRO SERVICE 516-260-744 LOKALIZACJA ŁOSICE MOBILNY SERWIS POGWARANCYJNY NA TERENIE WOJ.MAZOWIECKIEGO, PODLASKIEGO, LUBELSKIEGO.MECHANIKA, ELEKTRONIKA<NAPRAWA KOMPUTERY E-BOX, UKŁADY EHR, ODBUDOWYWANIE INSTALACJI ELEKTR.KALIBRACJE ITD>, HYDRAULIKA REG. ROZDZIELACZY , REMONTY KOMPLEKSOWE, NAPRAWY BIEŻĄCE JAK RÓWNIEŻ I EKSPLOATACYJNE..FULL SERWIS CIĄGNIKI, KOMBAJNY SIECZKARNIE! KONKURENCYJNE STAWKI NIE DO PRZEBICIA! ZAPEWNIAM CZĘŚCI TAKŻE KLIENTA NIC NIE OBCHODZI PRZY NAPRAWIE.. POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Kolego skoro mam okazję to się zapytam specjalisty.Wiele Fendt'ów choruje na wyskakiwanie biegów.Najczęściej 2 i 3.Jak to z tym jest bo jedni mówią,że trzeba rozbierać skrzynie a inni,że wystarczy tylko wymienić/zregenerować tzw. wybierak pod kabiną.No i oczywiście jakie są koszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FENDAGRO    3

http://www.fendagro.pl/Galeria/ TO,ŻE WYSKAKUJĄ BIEGI TO JEST OZNAKĄ WYROBIONA KORONKA NA KOLE DRUGIEGO BIEGU KOSZT DWÓJKI TO <WPISZ W SKLEP.KORBANEK.PL G198100080010, IDZIE ZA TYM KOSZT PRZESUWKI 199100080510 BO ZAZWYCZAJ JEST PODCIĘTA (JA JĄ ODRATOWUJE ZAZWYCZAJ) , A TO WSZYSTKO PRZEZ ZA SZYBKIE WKŁADANIE BIEGÓW, NAKŁADKA HAMUJĄCA NIE ZDĄŻY WYHAMOWAĆ KOŁA ZĘBATEGO I PÓŹNIEJ WYCHODZĄ KOSZTY PRZEZ WINĘ OPERATORA. NAKŁADKA HAMUJĄCA TO KOSZT OKOŁO 900ZŁ W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU I SERII FENDTA . W MASSEJU NAKŁADKI NIE DA SIĘ KUPIĆ SAMEJ,JEDYNIE CAŁY SYNCHR TAK SPRYTNIE WYMYŚLIŁ KORBANEK... KOSZT OK 8TYS ZŁ:/

 

ZAPRASZAM. WWW.FENDAGRO.PL POZDRAWIAM KAMIL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ja tam się nie dziwie, że serwis kasuje. Oni nie patrzą czy stara czy nowa maszyna mają swoje ceny i tyle. Tak samo części. Wkładają swoje i nie pytają czy masz zamiennik. Kto komu każe ze starym ciągnikiem do serwisu jechać by coś podleczać. Zawsze można poszukać mechanika poza aso tak samo jak części zamienne z zamienników. Podsumowując czy to traktor czy to auto. Obsługa w aso zawsze będzie droższa niż u innych mechaników. Tym bardziej, że aso np korbanka jest mało.. Nie ma więc konkurencji. Może z czasem ceny w aso spadną.

Inna sprawa, że wielu nie zna dobrych mechaników. Takich którzy na pewno zreperują a nie popsują. I gotowi są więcej zapłacić za naprawę w aso ale pewną.

@Michalc355 gdybyś zlecił im remont kapitalny jak książka pisze to by ci porządnie zrobili. Kazałeś podlepiać to zrobili byle jak i skasowali. Dziwne dla mnie, że w ogóle na to poszli. Ale cóż zarobić każdy chce.

W Siemiatyczach jest serwis jd. Skrzynie z poważnymi awariami jadą do Białegostoku. Ci z brańska pewnie wysyłają do Tarnowa Podgórnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikijohn    24

To wszystko KUPA ZŁOMU!!!! Nie ma jak nowy mechaniczny i prosty. Ciągną dziadostwo z zachodu a potem płać 2,7 tys za jakiś czujnik od podnośnika, 12 tys ebox, pompa hydrauliczna ze 20 tys, sprzęgło 10 tys, turbomat nowy 20 tys, synchronizator na jeden bieg 2,5tys, czujnik taki czujnik śmiaki od 300zł do 3tys, klocki z regeneracją zacisków 1 tys. CHORE!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FENDAGRO    3

JEZELI NIE CHCECIE AZ TYLE PLACIC TO WYSTARCZY WEJSC NA WWW.AGROMER.PL I MACIE CENY PRZYSTEPNE A NIE JAK Z KOSMOSU. BYM POKONWERSOWAŁ Z WAMI NA TEMAT SERWISÓW, NAPRAW I PARTACZY, ALE NIE MAM NA TO CZASU... PRZESYLAM LINK DO MOJEJ GALERII JESZCZE DUZO ZDJEC NIE UAKTUALNIONYCH ALE PRZY KTOREJS NIEDZIELI WRZUCE DUZO WIEKSZA PARTIE :)http://www.fendagro.pl/Galeria2/ http://fendagro.pl/Galeria/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652
Napisano (edytowany)

Nie pisz dużymi literami. Odbierane jest to na forach zwyczajowo jako krzyk. Moderatorzy mogą się przyczepić. Co siadło w fendt ach 410 i 411 z twojej galerii? Podoba mi się ten ciagnik. W zbuczynie dużo tego mają ale nie wiem czy jest jakiś sens w to inwestować. Zwarzywszy na to, że przebiegi nie są pewne.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

Ja od firmy Agromer biorę wszystkie części i u nich kupiłem swoją 510

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1337

Też się u nich zaopatruję w części do Farmera 312. Mają zamienniki w przystępnej cenie i wcale naprawa nie kosztuje dziesiątek tysięcy jak co niektórzy tu wypisują. Polecam Kamila z fendagro.pl - magik.... nie będę się rozpisywał - kto ma awarię niech dzwoni i dowie się jaki z niego mistrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roborol    0

Witam wszyskich posiadaczy Fendtów.Czytam czytam i ciarki mi po plecach chodzą,jak można tak się przechwalać,jeszcze namawiać kolegów do pisania pozytywnych postów.Kolego z Fendagro ja po tobie też naprawiam ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1337

Co konkretnie i kiedy? Mnie nikt do niczego nie namawiał. Przyjechał gość, zrobił maszynę, wziął nieduże pieniądze i pojechał. Czy to coś złego że chcę go dalej polecić innym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roborol    0

,,Co konkretnie i kiedy?"Hmm :D ciekawe czemu Cię to obchodzi? Ja jestem zdania że nikt komuś grzybów nie wyzbiera a także wiem ,,Krowa która dużo ryczy mało mleka daje"Pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez DamianMlodyRolnik
      Witam. Chodzi o to, że gdy podłączę przewód od siłownika jednostronnego pod gniazdo plus to wszystko ok, a jak do minus to rozdzielacz nie trzyma ciśnienia i tak dzieje się na wszystkich sekcjach. Np. gdy złożę kosiarkę dyskową, to na ciepłym oleju opuszcza jakieś 2 cm siłownika na minutę, dla mnie niedopuszczalne w rocznym ciągniku. Dodam, że na początku użytkowania nie występował ten problem. Zgłaszałem do serwisu, serwisant stwierdził, że rzeczywiście rozdzielacz nie trzyma w jedną stronę i na tym koniec. Gdy przyjechali do innej usterki i zapytałem o tamtą awarię, to serwisant przekazał mi taką kartkę od kierownictwa i powiedział, że tak ma być. Ciągnik 2017 r, kupiony w 2018 r, 800 godz. Awaria zgłoszona na gwarancji.
      Ma ktoś ciągnik z takim rozdzielaczem Rexroth elektrohydrauliczny 4 sekcyjny 2017r i powie czy tak powinno być?
      Co dalej robić?

    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj