Polecane posty

DeF    0

Witam mam taki mały problem ehr coś mi niechce działac jak chodzi silnik do po prawej stronie mam to mam guziki od podnośnika to jak nimi naciskam to te diody się świecą a jak mam na tym panelu ten przycisk to podnośnik ani drgnie co mam zrobić?.A i jeszcze mam coś takiego ze halogeny od pracy roboczej mi się na polu wyłączyły przycisk działa a nie świeci się światło nie wiem co jest czy można o jakąś pomoc ?Proszę o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

u mnie jak wlacze duzo swiatel i jest duzy pobor pradu to mi warjuje ehr czyli podnosi troche pusci i znowu podnosi a czasami migaja te kontrolki od podnoszenie i opuszczania na przemian tak szybko co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Może ktoś mi coś pomoże podpowie co i jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

Wybacz ale nie rozumiem tego co napisałeś. jeszcze raz opisz z czym masz problem i co się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

ehr nie działa mi z panelu tylko guziki mi te w kabinie działają co są od podnośnika i to tyle a ehr powinien działać czyba też na pusto czy musi być podczepiony pod plugi czy agregat ? bo to będzie 1 oranie w tym roku bo w zimę zakupiłem ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

jakie guziki w kabinie?? w kabinie nie ma żadnych guzików przy pomocy których można sterować podnośnikiem. Na panelu są jedynie "pokrętła" potencjometrów i jeden "przełącznik" góra/dół. guziki, które są związane z EHR są na błotnikach obok tylnych lamp.

 

Także jeszcze raz. Panel EHR w kabinie nie działa. Czy tak?? Czy zapalają się kontrolki gór/dół?? Może widać chociaż ich mrugniecie przy gaszeniu lub uruchamianiu silnika?? To jest dość istotne także sprawdź dobrze. No i jeszcze napisz o jakie guziki Ci chodzi....

 

Tak właściwie to już jest sporo podobnych tematów i cały czas jest wałkowane to samo. Mogłeś się trochę wysilić i poszukać.

Jeżeli jesteś zbyt leniwy tu masz dwa przykładowe tematy gdzie mogłeś zapytać:

 

http://www.agrofoto....opic/47906-ehr/

 

http://www.agrofoto....uz-sam-niewiem/

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

mrugaja te kontorli przelacznikiem jak daje góra/dół to nic sie nie dzieje nawet podniśnik nie drgnie a chodzi mi o dwa zielone guziki co są kolo tylniej szyby masz tam takie 2 zielone guziki i jak je naciskam to wtedy podnośnik działa a z panelu nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Z tymi swiatlami to zobacz, bezpieczniki , masa czy nie zgubila sie, albo moze Ci sie jakis kabel wypial lub przepalil, to juz musisz powoli sobie po kolei po sprawdzac:) a z tym ehr to CIe rozumiem, wiec tez zobacz bezpieczniki i czy te kable na akumulatorach sa wporzodku, i rowniez zobacz ladowanie bo mi jak alternator sie zuzyl to nie dawal takiego pradu jak powinien i tez Mi panel EHR nie chodzil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    945

przy akumulatorze masz bezpieczniki na kablach najpierw zacznij od nich,wyczyść styki ja bym od tego zaczął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

jeżeli alternator działa Ci poprawnie, masz stałe zasilanie EHR i przy uruchamianiu oraz gaszeniu silnika mrugają Ci kontrolki góra/dół to przyczyną problemów jest przekaźnik włączający zasilanie całego panelu. A dokładniej jego wytarte/przypalone styki.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

W kabinie sa dodatkowe przelaczniki góra dół pod warunkiem ze ciągnik ma zaczep Hitch dolny, wtedy właśnie z tyłu przy szybie są dodatkowe przełaczniki, do obsługi zaczepu, ale oczywiście nie wszystkie to mają


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

W kabinie sa dodatkowe przelaczniki góra dół pod warunkiem ze ciągnik ma zaczep Hitch dolny, wtedy właśnie z tyłu przy szybie są dodatkowe przełaczniki, do obsługi zaczepu, ale oczywiście nie wszystkie to mają

 

Jak je wciskam to diody się świecą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6329
http://gustlik.2ap.pl/infusions/pro_download_panel/download.php?catid=3 Na tej stronie znajdziesz dział Electronic linkage control a tam wszystko o EHR W części B Voltage checks jest tabelka na których pinach i kiedy ma być zasilanie. W częsci G znajdź rysunek fig.10 a na nin złącze N to jest złącze zasilania modułu . Stronę niżej masz tabelkę z opisem pinów a jeszcze stronę niżej rysunek z opisem kolorów przewodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Nie działa patrzyłem bezpieczniki i jest dobrze a guziki na błotniku działają przy panelu mam 3 takie jeszcze guziki zielony żółty i czarny i tylko 2 mogę wcisnąć zielony i żółty jak wcisnę zielony guzik to się świeci i brak reakcji jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Kolego bez urazy,ale ty kupiłeś ten ciągnik nie mając pojęcia o obsłudze,czy sprzedający nic ci nie wytłumaczył...Te trzy guziki obok panelu ehr nie maja nic z nim wspólnego,jadąc od góry;półbieg,blokada,przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

kupiłem go od handlarza który nic mi nie wytłumaczył o tak ci powiem i dlatego się pytam ma ktoś może jakąś instrukcję po polsku do mf 3050 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Witaj. Nie żebym jakąś reklamę robił ale wejdź na stronę korbanków tam chyba jest od serii 36xx i pasuje do seri 30/31xx nie licząc tabel :) Sam tam ściągnąłem. A Co do tego mygania to nie jest to amortyzacja ? U mnie tak się działo to pokręciłem pokrętłem od czułości ( taka fala przy nim jest ) i jak zmniejszyłem czułość to i to myganie się zmniejszało :) Może to o to chodzi ? Dodam że też przy pługu to było. A może wystarczy ustawić pokrętło funkcji ( to z numerkami od 1 do 5 ) na pozycji od 3 do 5 jeśli się nie mylę tak pisze w instrukcji :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeF    0

Proszę o pomoc bezpieczniki posprawdzałem wszystko jest dobrze tylko przełącznik góra duł nie działa :( podnośnik ani drgnie a normalnie na błotniku jak są to wciskam i chodzi co może być już wszystko robiłem i nie wiem można jakiś mały schemacik co i jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Mialem podobny problem w moim mf 3060 sprawdz czy masz ladowanie czy chodzi ci obrotomierz silnika i psrtyknij przyciskiem ehr metalowym gora dol zeby odblokowac i powinno chodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiu2007    0

jestem nowym użytkownikiem mf 3050 i mam pare pytań (problemów)np;

-przedni napęd nie wyłącza się (kontrolka nie świeci)

-koła (opony) z przodu mam 14,9 r24 tył 15,5 r38 czy to jest ok?

-z przodu na jednym z kół wyrzuciło mi olej i piasta była gorąca

proszę o odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni16pl    1

jak napęd ci się nie wyłącza to powinna ci się lampka cały czas świecić jak coś to możesz sprawdzić czy podaje prąd na elektrozawór i czy elektrozawór działa być może staną i wtedy ci nie wyłączy, a napęd po odpaleniu jest zawsze włączony automatycznie

koła to chyba takie mają być

a z piastą to jak wyrzuciło olej to się musiało zagrzać wiem że tam jest od tego uszczelniacz jeżeli puścił to będzie się grzało od braku oleju

Edytowano przez erni16pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj