kendzior15

renault ares 610 rx -problemy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kendzior15    87

witam

kupiłem niedawno renault ares 610 rx i mam 2 problemy

pierwszy, nie weim od czego jest kontrolka która świeci sie nad kontrolką od paliwa

2 problem przeciek po lewej stronie pod maską jak go uszczelnić? jest to chyba przeciek od płynu chłodniczego co z tym zrobić? ;)

Edytowano przez kendzior15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kendzior15    87

ten drugi to musisz zmienic uszczelniacze kolo termostatu tam jest taka laczaca rurka i na niej sa dwa uszczelniacze

dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

witam uzytkownikow ares 610 mam rowniesz problem dotyczy on podnosnika po 1 podcas jady z plugiem czy agregatem [podnisionym] podnosnik podryguje tak jakby robil korekcje po2 podczas uprawy czy orki jest w stanie samoczynnie pod niesc sie kilka lub kilkanascie cm dogory po3 wczoraj podczas uprawy zawiesil sie podnosnik i nic nieszlo zrobic odblokowal sie dopiero gdyruszylem wajhami od hydrauliki nastepna sprawa na postoju z podpitom maszynom z wylaczonym silnikiem podnosnik tez opuszcza moze to rozdzielacz czy ktos ma jakis pomysl prosze orade pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

kolega miał to samo w renault temis 610Z no i pompa poszła do wymiany:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

co z tym zrobic uzywany rozdzielacz kosztuje kupe kasy nie wspominajac o nowym podobno sa jakies czujniki od podnosnika bydzmoze one sa powodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Czujnik wysokości podnoszenia jest w tylnym boku troche po skosie ale jeśli jest ciągnik zgaszony i stacyjka wyłączona to nie działa.Rozdzielacz spróbuj zregenerować,nie wim skąd jesteś,zapytaj w Hydrotor Tuchola, dużo tam regenerują,wysłają ,adres www.hydrotor.com.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

 

Czujnik wysokości podnoszenia jest w tylnym boku troche po skosie ale jeśli jest ciągnik zgaszony i stacyjka wyłączona to nie działa.Rozdzielacz spróbuj zregenerować,nie wim skąd jesteś,zapytaj w Hydrotor Tuchola, dużo tam regenerują,wysłają ,adres www.hydrotor.com.pl/

 

witam ponownie mieszkam wpold. wlkp byl dzisiaj umnie mehanik elektro chydraulik i stwierdzil ze na 90 procent to rozdzielacz i proponuje mi jakis nowy rozdzielacz od inego ciagnika z tym ze 2 sekcje mowil cos o ominieciu elektro zaworow czy cos takiego koszt ok 3 tys z robociznom czekam jeszcze na jednego goscia ktory pracowal wclasie serwis co otym myslisz jezeli mozez podaj mi tel oto moj 660 381 565 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Zmień mechanika. Rozdzielacz jest złożony z kilku sekcji np;dwie lub trzy od szybkozłączy+jedna od podnośnika i są skręcone szpilkami.Wystarczy naprawić jedną od podnośnika-różni się tym że ma elektrozawory a do pozostałych są podłączone linki.Rozdzielacz jest taki sam w MF-ach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WielkiBrat9    1

Witam .nie chciałem zakładać nowego tematu więc się podpiąłem, od niedawna jestem posiadaczem aresa 630 i nie bardzo się oriętuję jak się ustawia EHR do orki tak żeby płynnie móc zmieniać głębokość, wiem że to troche banalne ale pierwszy raz mam ciągnik z ehr. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jeżeli dobrze rozumiem to chcesz przód pługa trzymać na podnośniku i regulować głębokość,należy ustawić dzwignię na opuszczanie a następnie strzałkami(góra, dół) regulować wysokość, dobrze jeżeli przy pługu jest podłużny otwór wtedy tył można ustawić na kole a przód na podnośniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WielkiBrat9    1

dzięki za informację :) a w takim razie na którym otworze trzymać śrubę centralną przy ciągniku i czy tam jest jakiś czujnik czy tylko na ramionach podnośnika ? no bo tak jak przy tradycyjnym podnośniku jak jest dźwignia to wiadomo na który otwór, a tu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

witam uzytkownikow ares 610 mam rowniesz problem dotyczy on podnosnika po 1 podcas jady z plugiem czy agregatem [podnisionym] podnosnik podryguje tak jakby robil korekcje po2 podczas uprawy czy orki jest w stanie samoczynnie pod niesc sie kilka lub kilkanascie cm dogory po3 wczoraj podczas uprawy zawiesil sie podnosnik i nic nieszlo zrobic odblokowal sie dopiero gdyruszylem wajhami od hydrauliki nastepna sprawa na postoju z podpitom maszynom z wylaczonym silnikiem podnosnik tez opuszcza moze to rozdzielacz czy ktos ma jakis pomysl prosze orade pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

nexeqadore słuchaj po 1 musisz wymienić uszczelniacz na tłoczysku podnośnika -po 2 raczej cię czeka wymiana oleju w skrzyni i pompie -po 3 rozdzielacz za niego zabierz się na końcu -po 4 podrywanie pługa może być złym ustawieniem regulacji siłowej pracy narzędzia lub cięgna środkowego nie wydawaj pochopnie kasy ja miałem to samo a remont wyszedł całkiem tani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

kolego misiek z tym podrywaniem w koncu doszlismy do ladu uszkodzony byl czujnik wysokosci lecz kolejny raz poszla pompa od chydrauliki napoprzedniej zrobil gdzies tylko 80 godzin orki i uprawy niemam juz sil ani kasy do tej renowki poprzednio bylo wszystko zmienione olej filtry pompa i co znow pompa mechanik twierdzi ze wajhy od rozdzielaczy sie nierozlaczaly i ten czujnik od wysokosci tez niby dodatkowe cisnienie i obciazenie pompy ale sam niewiem teraz po wymianie juz w pole nieszedl zobacze co bedzie na wiosne co otym myslisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

trzeba pamiętać że przy takich ciągnikach z elektroniką (ferguson renia johny holand) bardzo ważny jest prąd nie lubią one słabych akumulatorów czyli skoków napięcia przy rozruchu a nie wszyscy wiedzą że nieraz zanim trafią do nas stoją w komisach po parę lat aż cena będzie dobra dla handlarza i to wtedy nieraz wychodzi w praniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrMazur    2
Dnia 30.03.2012 o 21:50, ptaszyna napisał:

Zmień mechanika. Rozdzielacz jest złożony z kilku sekcji np;dwie lub trzy od szybkozłączy+jedna od podnośnika i są skręcone szpilkami.Wystarczy naprawić jedną od podnośnika-różni się tym że ma elektrozawory a do pozostałych są podłączone linki.Rozdzielacz jest taki sam w MF-ach.

Wiem że odkopuje temat ale na pewno sekcją ehr jest podobna w aresie jak w mf?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj