Polecane posty

kris14    267

Wszystko zależy do czego ciągnik będzie służył- jeżeli prace polowe + transport to ok, ale jeżeli będzie jeździł w obejściu i kilkanaście razy będzie odpalany i zgaszany to wtedy DPF stanie się chyba małym mankamentem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

hubertuss usuwanie DPF z elektroniki/sterownika nie zawsze jest takie łatwe. Wszystko zależy od rodzaju sterownika. Nie wiem dokładnie jak to jest w ciągnikach, natomiast w samochodach osobowych jak masz sterownik BOSCH usuwa się łatwo i przyjemnie, natomiast w samochodach z sterownikami DENSO trzeba montować amulator filtra. Bedzie on wysyłał oczywiście informacje do sterownika, że filtr jest cały czas czysty. W niektórych autach filtr DPF pracuje na tym samym kodzie co zawór EGR i usunięcie filtra nawet w komputerze spowoduje błędne działanie zaworu EGR.

 

Tak jak napisali moi poprzednicy wszystko zależy od użytkowania, trzeba stosować odpowiedni olej, starać się zalewać dobre paliwo i zmieniać filtr paliwa regularnie. W miarę możliwości unikać częstego odpalania i gaszenia silnika, pracy na biegu jałowym

 

Z resztą wszystko opisane będzie w instrukcji obsługi ciągnika ;)


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgbck    6

|Hm ja sie nad tym niezastanawialem w nowym 724 fendt mam ad-blue narazie tylko dolewam i jezdzi 600godzin ma przejechane problemow narazie niebylo ale sadze za stare 240KM a 240KM na ad-blue sa troszke slabsze takie mam odczucia .Dlatego np stary fendt 312 mial 125km a teraz zrobili nowy 313 na adblue i ma 135KM ale obstawiam ze mocowo beda porownywalne wlasnie z powodu Ad-blue

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Gdzie ja napisałem, że usuwanie dpf ze sterownika jest łatwe?

Ciagniki zazwyczaj projektowane są do dłuzszej pracy. A nie do jazd po obejściu. Do tego na zachodzie służą inne maszyny a pod kontem polski jeszcze maszyn na zachodzie nie projektują. Zresztą czytałem gdzieś, że jd ma specjalną procedure wypalania. Jeśli po jeździe po obejściu filtr się zapcha. Ciągnik pozostawia się, aż sam wypali filtr i można jeździć dalej.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj