elku87

Instrukcja obsługi NH TM155

Polecane posty

elku87    26

jak w temacie posiada może ktoś w wersji elektronicznej ?


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

A co potrzebujesz konkretnie? Bo ja dysponuję papierową i mogę zrobić Ci parę fotek jeśli niedużo :)


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

generalnie to cała :) ale sie nie kłopocz jak bede potrzebował czegoś bardziej konkretnego to najwyżej napisze .


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

tylko teoretycznie jest :/ znalazłem wcześniej ale archiwum jest uszkodzone ..


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

No właśnie, potwierdzam, też chciałem zobaczyć co to jest i nie udało się.

 

elku87 - całej to Ci nie zeskanuję, nie mam tyle czasu niestety...


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

spoko będę szukał dalej. ale jakbym coś konkretnego potrzebował 2-3 strony to nie było by problemu ?

 

a tak btw masz NH tm 155 ? jak Ci sprawuje ? własnie kupiłem z 2008 roku.

Edytowano przez elku87

Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Najmniejszego, nawet i 10 ;)

 

Spodziewam się, że będziesz chciał obsługę EHR, chyba że masz już w tym doświadczenie :)

Poza tym pewnie opis deski (tylko określ czy cyfrowa czy analogowa).

 

Ja mam od roku TM 120 (2003 r) i w sumie dużo nie mogę powiedzieć, zrobił jakieś 200 mth dopiero...

Ogólnie jestem zadowolony, skrzynie mam range command dzięki czemu wygodnie się jeździ. Parę drobnych mankamentów jest nadal do zrobienia, ale z nimi przyjechał.

Mam trochę mieszane odczucia co do mocy, nie mam porównania do innego konia o tej mocy więc nie mogę powiedzieć czy za słaby na podane cyfry czy nie. Ciężko raczej nie ma, w galerii możesz zobaczyć z czym chodzi.

W tym roku jeszcze doszła brona wirowa, na wiosne się popracuje z tym.

Edytowano przez maks

Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

EHR to nie problem bo mam 2 inne ciagniki z ehr ewentualnie mozesz podesłać opis deski (cyfrowa) oraz kody błędów jeżeli są w insrukcji.


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Kodów nie ma :]

A jakie Ci się pokazują?

I opowiedz troche o swoim nabytku.

 

A deske podeślę w czwartek, teraz nie ma mnie w domu :)

Edytowano przez maks

Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

na razie żadne to tak na przyszłość nie ma co opowiadać teraz jest w serwisie na wymianie olejów itd itp i ogólnym przeglądzie a no i jeszcze pneumatyke do niego zakładają bo sprowadzony z holandi pójdzie do pracy to co napisze :)


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leoneon    0

Mam pytanie, jak ustawić na desce cyfrowej w NH TM155 2003r. żeby pokazywało prędkość jazdy, i do czego służy podłużny przycisk na dzojstiku od biegów i ten od spodu?

Edytowano przez Leoneon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Ten podłużny na joysticku to obsługa TUZ - podnieś i opuść. Dubluje ten na myszy. Jak ustawisz mysz to nie musisz ręki zdejmować z joysticka.

Ten pod spodem skoro masz, to wnioskuję, że masz skrzynię Range Command. Jak będziesz w trakcie jazdy zmieniał biegi, to gdy dojdziesz do końca grupy i dasz w górę/w dół (żeby wejść w inną grupę) to usłyszysz piknięcie - nie mozna zmienić. A jak naciśniesz ten pod spodem, przytrzymasz i wtedy zmienisz bieg, to już nie piknie, tylko zmieni grupę i bieg. Grupy zmienia się także z użyciem pedału sprzęgła, więc ten przycisk działa prawie jak pedał sprzęgła, bo ułatwia zmianę grupy, ale napędu jako tako nie rozłącza (jak go naciśniesz w trakcie jazdy to się nic nie dzieje).

Uwaga: nie należy zmieniać grupy przy jeździe z obciążeniem, np. pług agregat, bo ciągnik Ci stanie. Przy zmianie grupy następuje chwilowe całkowite rozłączenie napędu. Dobre to to jeżdzenia "na lekko" lub po drodze.

 

A co do deski to podeślij na PW maila.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk22
      Witam mam problem z TM165 mianowicie chodzi o to że po rozgrzaniu podczas zmiany kierunku jazdy zapala się i gaśnie kontrolka ciśnienia skrzyni ,szarpie przy zmianie na 13 bieg.  Również zapala się przy zmianach biegu, na zimnym wszystko dobrze nie szarpnie na 13 i nie zapala się kontrolka. Co to może być?.
    • Przez adam1968z
      Witam wszystkich, Mam pytanie czy w nch pompka zasilająca powinna pracować po przękręceniu kluczyka w stacyjce cały czas czy tylko dopompowywać ciśnienie i się wyłaczać. Proszę o podpowiedzi jeżeli ktoś coś wie.
    • Przez Ziomek111222
      Cześć !
      Chciałbym zapytać o wskazania temperatury w New Holland TM 120. W moim ciągniku wykres jest elektroniczny, a skala jest kreseczkach. Chciałbym zapytać jak to odczytać? 

    • Przez Marcin821010
      Witam, proszę o pomoc w moim TM zapalił się taki błąd  i nie wiem od czego jest, ciągnik jeździ normalnie nic się nie dzieje ale po odpaleniu za jakiś czas się zaświeca.

    • Przez Młody56
      Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj