Hoxem

renault 113.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Hoxem    0

Witam mam problem z załączeniem WOM

gdy podnoszę tą dźwignię z lewej strony fotela do samej góry aż zaskoczy

i po próbie włączenia WOM strasznie zgrzyta, tak samo w wypadku gdy dociskam sprzęgło nożne i próbuje włożyć jakąś prędkość.

Na samym początku próbowałem podkręcić tą linke bo myślałem że jest za luźna i nie wysprzęgla ale jednak to nie wina linki.

 

Co mi poradzicie aby włączać WOM po ludzku? bo jak dotąd to gasze ciągnik, wkładam WOM i odpalam. Ale to lipa jest szczególnie jak na wałku jest ciężko np z obornikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

wygląda to że tarcza drugiego stopniajest pottarta sprubuj podciągnąć na lince na maxa jesli to nie pomoże to musisz rozjechac i na docisku też jest regulacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

dokładnie Izydor jestem tej samej myśli. Użytkownicy wchodzą i od razu zakładają błache tematy pytając się o drobnostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

no ja wiem jak sie włącza WOM tylko nie działa

jeżeli to was boli że napisałem nowy temat to sory, a błachostka to nie jest

 

 

a co do rozjeźdzania to ciężko będzie?

kabina mam nadzieje że zostaje?

linkę podciągnąć na tym ręcznym tak? czy gdzieś jeszcze pogmerać

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

linke na dzwigni, tak

kabine bedziesz musial odkrecic z przodu i rozpiac instalacje, wszystkie weze

skrzynia posrednia jest z ktorejs strony laczona od wewnatrz, ale chyba ze skrzynia,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

prosta robota kabiny nigdzie nie trzeba odkrecac ja z bratem cztery razy w ciągu dnia zesmy rozjezdzali bo jest bardzo mały skok na regulacji sprzegła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Z regulacją sprzęgła to konstruktorzy renault nie zaszaleli, mogli lepiej to rozwiązać tak jak np. w ursusie czy zetorze że jest pokrywka i można zawsze zajżeć na tarcze bez rozjeżdżania ciągnika. U mnie załączanie wom też nie chciało działać a mianowicie nie chciało rozłączyć, ale kilka prób pod obciążeniem i się jakoś rozruszało i teraz zatrzymmuje dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

a jeszcze zapytam Was jak są przyciski w drzwiach zamontowane do otwierania?

na klej jakiś czy jak? bo w zimie mi zamarzły i nie mogłem drzwi otworzyć i powyjmowałem je wogóle a teraz mam dylemat jak je zamontować.

Bo na klej to chyba nie były skoro kluczykiem jak sie zamyka to przekręca się cała główka. Dajcie porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

chidzi Ci od zew.

tez mam z tym problem bo ustrojstwo sie gdzies przekreca i nie naciaga tego zatrzasku w srodku do konca


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

a jeszcze zapytam bo przeczytałem gdzieś w temacie o mniejszej reni co do prędkości

i ktoś tam wspomniał że na francję były wypuszczane poblokowane do 30km/h a właśnie ja mam z Francji :)

Macie jakieś patenty by odblokować skrzynie ? na 40km/h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

to jest skrzynia 30 i nic wiecej nie zdzialasz

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Czyli 40km/h miały te renie które miały jeszcze żółw/zając????

na tym filmie widać jak ładnie renia śmiga i podczas jazdy zmienia żółwia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

odnawiam temat z przyciskami do drzwi od zewnątrz. Chodzi o zamocowanie.

A wy też macie luzy na kierownicy w tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja mam 106-54, ale luzu nie wyczuwam, tyle, że u mnie nie ma regulacji położenia kierownicy. Jeśli chodzi o prędkość to z tego co wiem to wszystkie 106-54 miały tą samą skrzynię (chyba) tzn tą szybką 40km/h i też zmieniam biegi żółw zając w biegu tak jak na filmiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

lekki luz mam przy zgaszonym

skrzynie w .54 byly 16/16 i 24/8 ale raczej w koncu produkcji

16 byly blokowane na 30km/h, pewnie i w serii .14 byly takie same skrzynie, ale to od raku 86 kiedy zaczely isc 110

jeszcze co do predkosci jesli ma 4 biegi to jedzie tylko 30, na tym filmiku nie da sie stwierdzic ile jedzie, ale jesli to we Francji t opewnie jest blokowana


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Ja miałem luz w kierownicy dosyć spory, i w pewnym momencie straciłem kierowanie. Po rozebraniu kierownicy w środku (kierownica z regulacją)okazało się że obciął się kołek sprężysty na łączeniu. Po naprawie delikatny luz jest na zgaszonym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

ale kierownice razem z deską całą? czyli pulpitem.

Czy bo sam mam problem właśnie z luzem i coś bym zrobił z tym.

Ale dużo roboty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

U mnie było tak że wyszła razem z tą częścią co w niej się pochyla kierownica. Wychodzi z pulpitu z pomiędzy zegarów (obrotomierz i wskaźniki od paliwa temperatury. Musisz odkręcić ten plastik co jest przed szybą. i teraz nie bardzo pamiętam ale tą klape musisz otworzyć co są bezpieczniki i tam całe te przekaźniki też się pochylają trzeba odkręcić jednego motylka. I wtedy masz dojście do 2 lub 4 śrób łączących kolumnę. Robota nie jest skomplikowana, ja to moment rozebrałem, tyle że ja najpierw podejżewałem orbitrol i zdjąłem maskę i odkręcałem przewody itp. a sie okazało że niepotrzebnie. I Poźniej jak wyjmiesz to żeby to rozbrić to musisz wykręcić tą dźwigienkę co jak sie ją dokręci to kierownica się nie pochyla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

a ma ktos moze model z economizerem/ecocontrol, wiecie dokladnie jak to dziala, oglnie wiem ze ma nie przekraczac zielonego, ale sa tam 3 zakresy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj