Skocz do zawartości
Hoxem

renault 113.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Hoxem    0

Witam mam problem z załączeniem WOM

gdy podnoszę tą dźwignię z lewej strony fotela do samej góry aż zaskoczy

i po próbie włączenia WOM strasznie zgrzyta, tak samo w wypadku gdy dociskam sprzęgło nożne i próbuje włożyć jakąś prędkość.

Na samym początku próbowałem podkręcić tą linke bo myślałem że jest za luźna i nie wysprzęgla ale jednak to nie wina linki.

 

Co mi poradzicie aby włączać WOM po ludzku? bo jak dotąd to gasze ciągnik, wkładam WOM i odpalam. Ale to lipa jest szczególnie jak na wałku jest ciężko np z obornikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

wygląda to że tarcza drugiego stopniajest pottarta sprubuj podciągnąć na lince na maxa jesli to nie pomoże to musisz rozjechac i na docisku też jest regulacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaszw    0

dokładnie Izydor jestem tej samej myśli. Użytkownicy wchodzą i od razu zakładają błache tematy pytając się o drobnostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

no ja wiem jak sie włącza WOM tylko nie działa

jeżeli to was boli że napisałem nowy temat to sory, a błachostka to nie jest

 

 

a co do rozjeźdzania to ciężko będzie?

kabina mam nadzieje że zostaje?

linkę podciągnąć na tym ręcznym tak? czy gdzieś jeszcze pogmerać

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

linke na dzwigni, tak

kabine bedziesz musial odkrecic z przodu i rozpiac instalacje, wszystkie weze

skrzynia posrednia jest z ktorejs strony laczona od wewnatrz, ale chyba ze skrzynia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

prosta robota kabiny nigdzie nie trzeba odkrecac ja z bratem cztery razy w ciągu dnia zesmy rozjezdzali bo jest bardzo mały skok na regulacji sprzegła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Z regulacją sprzęgła to konstruktorzy renault nie zaszaleli, mogli lepiej to rozwiązać tak jak np. w ursusie czy zetorze że jest pokrywka i można zawsze zajżeć na tarcze bez rozjeżdżania ciągnika. U mnie załączanie wom też nie chciało działać a mianowicie nie chciało rozłączyć, ale kilka prób pod obciążeniem i się jakoś rozruszało i teraz zatrzymmuje dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

a jeszcze zapytam Was jak są przyciski w drzwiach zamontowane do otwierania?

na klej jakiś czy jak? bo w zimie mi zamarzły i nie mogłem drzwi otworzyć i powyjmowałem je wogóle a teraz mam dylemat jak je zamontować.

Bo na klej to chyba nie były skoro kluczykiem jak sie zamyka to przekręca się cała główka. Dajcie porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

chidzi Ci od zew.

tez mam z tym problem bo ustrojstwo sie gdzies przekreca i nie naciaga tego zatrzasku w srodku do konca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

a jeszcze zapytam bo przeczytałem gdzieś w temacie o mniejszej reni co do prędkości

i ktoś tam wspomniał że na francję były wypuszczane poblokowane do 30km/h a właśnie ja mam z Francji :)

Macie jakieś patenty by odblokować skrzynie ? na 40km/h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

to jest skrzynia 30 i nic wiecej nie zdzialasz

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Czyli 40km/h miały te renie które miały jeszcze żółw/zając????

na tym filmie widać jak ładnie renia śmiga i podczas jazdy zmienia żółwia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

odnawiam temat z przyciskami do drzwi od zewnątrz. Chodzi o zamocowanie.

A wy też macie luzy na kierownicy w tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja mam 106-54, ale luzu nie wyczuwam, tyle, że u mnie nie ma regulacji położenia kierownicy. Jeśli chodzi o prędkość to z tego co wiem to wszystkie 106-54 miały tą samą skrzynię (chyba) tzn tą szybką 40km/h i też zmieniam biegi żółw zając w biegu tak jak na filmiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

lekki luz mam przy zgaszonym

skrzynie w .54 byly 16/16 i 24/8 ale raczej w koncu produkcji

16 byly blokowane na 30km/h, pewnie i w serii .14 byly takie same skrzynie, ale to od raku 86 kiedy zaczely isc 110

jeszcze co do predkosci jesli ma 4 biegi to jedzie tylko 30, na tym filmiku nie da sie stwierdzic ile jedzie, ale jesli to we Francji t opewnie jest blokowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Ja miałem luz w kierownicy dosyć spory, i w pewnym momencie straciłem kierowanie. Po rozebraniu kierownicy w środku (kierownica z regulacją)okazało się że obciął się kołek sprężysty na łączeniu. Po naprawie delikatny luz jest na zgaszonym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

ale kierownice razem z deską całą? czyli pulpitem.

Czy bo sam mam problem właśnie z luzem i coś bym zrobił z tym.

Ale dużo roboty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

U mnie było tak że wyszła razem z tą częścią co w niej się pochyla kierownica. Wychodzi z pulpitu z pomiędzy zegarów (obrotomierz i wskaźniki od paliwa temperatury. Musisz odkręcić ten plastik co jest przed szybą. i teraz nie bardzo pamiętam ale tą klape musisz otworzyć co są bezpieczniki i tam całe te przekaźniki też się pochylają trzeba odkręcić jednego motylka. I wtedy masz dojście do 2 lub 4 śrób łączących kolumnę. Robota nie jest skomplikowana, ja to moment rozebrałem, tyle że ja najpierw podejżewałem orbitrol i zdjąłem maskę i odkręcałem przewody itp. a sie okazało że niepotrzebnie. I Poźniej jak wyjmiesz to żeby to rozbrić to musisz wykręcić tą dźwigienkę co jak sie ją dokręci to kierownica się nie pochyla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

a ma ktos moze model z economizerem/ecocontrol, wiecie dokladnie jak to dziala, oglnie wiem ze ma nie przekraczac zielonego, ale sa tam 3 zakresy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
×