Skocz do zawartości
jacus

zniszczona instalacja elektryczna

Polecane posty


jacus    100

urwalem kable od instalacji elektrycznej i mam pytanie od czego sa dwa kabelki- brazowy i bialy, kolory moga byc ewentualnie inne-za skrzynka bezpiecznikow jest wiazka polaczona tasma izolacyjna w niej jest czerwony gruby kabelek do bezpiecznikow i te urwane -moglby ktos sprawdzic gdzie one ida, mam schemat ale nic nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kuba9615    1

urwalem kable od instalacji elektrycznej i mam pytanie od czego sa dwa kabelki- brazowy i bialy, kolory moga byc ewentualnie inne-za skrzynka bezpiecznikow jest wiazka polaczona tasma izolacyjna w niej jest czerwony gruby kabelek do bezpiecznikow i te urwane -moglby ktos sprawdzic gdzie one ida, mam schemat ale nic nie pasuje.

A jaki to ciagnik ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Radekk    154

Najprawdopodobniej chodzi o 6245, Patrzyłem u siebie i nie widzę wiązki z takimi kolorami (może przeoczyłem)

Jak to pomoże przesyłam zdjęcie jak to u mnie wygląda.

t884613_p3030147.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacus    100

dzieki, u mnie sa calkiem inne kolory w instalacji i dlatego nic nie pasuje do schematu. sprobuje po zdjeciu dojsc co gdzie szlo.

 

nastepny problem -migacze dzialaja tylko na swiatlach drogowych i to swiatlem ciaglym, a awaryjne slychac przerywacz elektroniczny a nie migaja i to przy wyciagnietym kluczyku, gdy jest wlaczony przerywacz milknie . czy to moze miec zwiazek z tymi kabelkami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radekk    154

Trudno powiedzieć z czym to może mieć związek ,w zetorze to jest nieźle namieszane z tymi kablami, ale napewno te pourywane trzeba podłączyć na właściwe miejsce ,bo od czegoś one tam są . U mnie nie było fabrycznie awaryjnych ,dorobiłem sam :wyłącznik i przerywacz z MF-a i podpięte pod kable przy przełączniku kierunkowskazów.

 

U mnie popsuł się ten przełącznik od kierunkowskazów i kupiłem nowy , miał ładne nowe kostki podłączyłem przykręciłem i lipa nie działa jak należy. Wymontowałem go i porównuje go ze starym i prześledziłem kable bo kolory inne były i okazało się ,że dwa kable w złych miejscach wpiete w kostke były. Taki błąd a niepotrzebnie pół innych rzeczy sprawdziłem i na końcu ten nowy przełącznik.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacus    100

ja tez wzialem od mf wlacznik awaryjnych bo ze starego wyrwalo kable[urwala sie opaska i kable wkrecily sie w wal kierownicy]. mialem juz 2 razy mechanika ale nie potrafil tego rozpracowac B) . teraz sam postanowilem sie tym pobawic, przelacznik migaczy tez wymienilem wie musze sprawdzic stary -moze tam jest problem.

sprawdzilem te kable zgodnie z twoim zdjeciem i wszystko jest tak samo ,wiec te kabelki ida gdzies indziej a nie do bezpiecznikow. a jak podpiales te dodatkowe awaryjne- moze zrobie tak jak ty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radekk    154

Podpiąłem się pod kable wychodzące od przełącznika na dołączonym foto wszystko widać, jak byś potrzebował to mogę jakiś dokładny schemat zrobić ,ogólnie takm są numerki na przełączniku i przerywaczu i trzeba to wg tego podłączyć.Koniecznie musi być komplet przerywacz z włącznikiem na innym przerywaczu nie będzie działać właściwie. http://www.fotoszok....ad/604d1ff4.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacus    100

bawilem sie dzisiaj z tym,ale nic nie zrobilem ,jutro kupie jeszcze przerywacz[stary zaczal dziwnie piszczec,pewnie sie konczy] i sprobuje to zlozyc jak ty, ta niebieska kostka jest wpieta w kable pod maska ? bo u mnie sa dwie i jedna jest wpieta a druga miala zapetlone polaczenia i tego nie moge rozpracowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radekk    154

U mnie też są dwie kostki od tego przełącznika, ta jest odpięta tylko po to aby pokazać sposób połączenia,normalnie niebieska jest wpięta w te kable pod maską jak napisałeś.Ta niebieska jest od kierunkowskazów właśnie.A ta biała od świateł długich/krótkich ,klaksonu.

Ja korzystałem z tego schematu od MF-a trzeba troche się pogłowić kilka kabli podorabiać i działa jak należy.

http://www.fotoszok.pl/upload/9475bb09.jpg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacus    100

znalazlem na stronie tractoor.pl polskie instrukcje obslugi do zetorow i tam jest schemat od 33-73 i to jest chyba to o co mi chodzilo, tez sobie wydrukowalem od mf. na razie rozgryzlem te urwane kable 2 byly od swiatel mijania[dziwne ze brazowy i bialy jak powinny byc 2 biale] nastepnie znalazlem urwane 2 zielone-kontrolka dlugich i bingo-migacze ale swieca swiatlem stalym i nie ida na przyczepe,jutro moze uda sie reszte pospinac- mimo ze mam schemat kolorowy, wszystkie kostki maja numery to polowa nie pasuje-chyba temu ze to 92 rocznik i ostatki duzej produkcji rozne czesci sa nawet z 89 r.

dzieki za dorade-chcialem ci dac punkty ale mi nie wchodza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez matix0x
      Witam!
      Mógłby ktoś wstawić zdjęcia przymocowania oraz lokalizacji czujników sprzęgła drugiego stopnia, ręcznego, stopu w zetorze 7211. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

    • Przez Damianursus30
      Witajcie! 
      Jestem szczęśliwym posiadaczem Zetora 7011
      Kupiłem go niedawno i mianowicie chciałbym dojść do ładu z zegarami.
      1. Obrotomierz dochodzi max do 500 obr i dalej nic. A później albo opada i nic,albo wskazówka skacze ale tylko w przedziale "0-500 ". Mth nie nabija. A z racji tego że napęd jak i licznik sporo kosztuje chciałbym żeby ktoś mi powiedział co mogę z tym zrobić.
      2.Wskaźnik paliwa nie działa. jak przekręcę kluczyk to poziom paliwa idzie od razu 4/4.. Kontrolka paliwa też nie działa
      3.Wskaźnik temperatury wody też nie działa.Wymieniony czujnik i to samo co w przypadku paliwa pokazuje od razu max.
       
      No i właśnie to co zepsuło mi się wczoraj czyli chciałem odpalić Zetora, coś pyknęło i włącznik przestał działać . Pali tylko na zwarcie, wciskam przycisk i nic ;c
       
      Potrzebuje waszej pomocy, ponieważ Zetora mam od niedawna i nie mam pojęcia za co się wziąć
       
      Z góry dzięki
×