Zaloguj się, aby obserwować  
luxtomasz

DF 5485HT - problem z uruchomieniem

Polecane posty

Theursus3p    3

Kolego być może małe gryzonie przegryzły Ci jakieś kable. Znajomy tak miał i cała elektronika mu padła... A u nas w 5485HT jest jak nalepszy porządek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Ale słychać że silnik kręci wałem ?? bo jeśli tak to może spróbuj go podgrzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    17

Sprawdź bezpieczniki czy aby jakiś nie przepalony , posprawdzaj kable ... Z tego co piszesz to nie dochodzi paliwo ale czy gdy kręcisz leci dym ? Może przykitowany filter , może być sporo przyczyl ale zacznij od tych najprostszych czyli bezpieczników i paliwa . Ja miałem tak że jak sie spalił mi bezpiecznik w ciagniku od pompy wtryskowej to też juz nie wiedziałem co jest a to wina był bezpieczniczek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luxtomasz    0

Obawiam się że to może być coś z paliwem bo z rury wydechowej dym nie leci a według mnie coś tam powinno się pokazać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    17

Dokładnie jak nie ma dymu to nie ma jazdy , zapewne kombajn nie był odpalany to i paliwo z rurek zeszło albo i wyparowało bo przecież takie mrozy były .. nie ma co sie denerwować samo sie nie popsuje chyba że jest ingerencja szczurów to trzeba uważać ://

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

W tym kombajnie jest jakiś podgrzewacz modułu sterowania silnikiem , jego pracę pokazuje świecąca kontrolka ( myślę że działa w pozycji 1 kluczyka ) i dopiero jak kontrolka zgaśnie należy odpalać silnik . Instrukcja jest mało precyzyjna w tym temacie . Jeszcze w grudniu chciałem przepalić swojego SISU , ale nie chciał nawet pokazać dymka to dałem sobie spokój .Podobno ten typ ciężko pali w niskich temp. , problem tkwi moim zdaniem w elektronice sterującej pompą wtryskową ( mój jest jeszcze na pompie rotacyjnej ). Jaki jest system wtrysku w tym kombajnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Panowie nie ważne czy masz pompę sterowaną elektronicznie czy zwykła rotacyjną. Jeśli jest ok to nawet jakby ciężko palił to przy kręceniu rozrusznikiem próbowałby coś łapać, dymek musiałby się pokazywać. Jeżeli krecisz i nic zero objawów to problem z paliwem, kwestia tylko czy natury elektronicznej czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj